Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
To już mogę napisać ze 200 konna VB (pomiar zimą) dostała od tej MX6tki, z rolki 80-180 jakieś 2 długości auta. Na dwójce jeszcze w miarę równo było później już niestety fatalna 3.
Musimy sobie walkie talkie kupić
Jednakże w świetle tych rewelacji:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... aj,1836509
to nie wiem czy nie kupić sobie saxo w dieslu żeby nie korciło, albo jakiegoś BMW z przeznaczeniem (zabawa na mokrym/zakręty na suchym)
EOT.
Musimy sobie walkie talkie kupić
Jednakże w świetle tych rewelacji:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... aj,1836509
to nie wiem czy nie kupić sobie saxo w dieslu żeby nie korciło, albo jakiegoś BMW z przeznaczeniem (zabawa na mokrym/zakręty na suchym)
EOT.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):To już mogę napisać ze 200 konna VB (pomiar zimą) dostała od tej MX6tki, z rolki 80-180 jakieś 2 długości auta. Na dwójce jeszcze w miarę równo było później już niestety fatalna 3.
Musimy sobie walkie talkie kupić
Jednakże w świetle tych rewelacji:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... aj,1836509
to nie wiem czy nie kupić sobie saxo w dieslu żeby nie korciło, albo jakiegoś BMW z przeznaczeniem (zabawa na mokrym/zakręty na suchym)
EOT.
Dzięki Giba za dyskrecje do tej pory żeby było śmieszniej to w drodze na niemiecki autobahn jeden cybant spadł i cała para szła w gwizdek
Mogę dodać, że powyżej 180 różnica powiększała się na korzyść MX'a. Bardzo dziękujemy za chęć zmierzenia się
Apropos spalania to to auto mnie zadziwia. Sprawdziliśmy auto w drodze: ok. 50% trasa / 50% miasto.
Rezultat 9L/100 moim zdaniem bardzo fajny rezultat, który portfel jest w stanie znieść
Gratulacje raz jeszcze. Cudo wynik! (...) Tak jak słusznie Five pisze: Pb98, obciążeniówka, czujnik stuku w uszy i zapłon delikatnie w przód. To przecież fajnie odprężony silnik – dwie stówki pękną spokooojnie i nadal będzie bardzo bezpiecznie
Trochę dziwne rady, wydaje mi się,że stroiciel najlepiej wie czy było już blisko stuku no i raczej nie ustawia zapłonu ot tak tylko chociażby ze stetoskopem. Wynik całkiem niezły, gratki. Po mieście pewnie się fajnie śmiga tylko gdyby nie ten dźwięk szambiarki
- Od: 21 lut 2011, 14:11
- Posty: 173
- Auto: Civic 1.4
Gib napisał(a):To już mogę napisać ze 200 konna VB (pomiar zimą) dostała od tej MX6tki, z rolki 80-180 jakieś 2 długości auta. Na dwójce jeszcze w miarę równo było później już niestety fatalna 3.
niach niach niach i na dodatek prowadziłam w klapkach
Gib napisał(a):jeśli prawdą jest to że normalna jazda wygląda tak jak dojazd na autobahn to spalanie bajka.
Jakby to powiedzieć...lubię dynamiczną jazdę Zobaczymy jak wyjdzie z baku tylko w mieście
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za miłe posty
check. napisał(a):dźwięk szambiarki
toż to przecież młynek do kawy jest A tak naprawdę to padło mi łożysko w skrzyni
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Gratki wyniku Czas dmuchnąć moje cherlawe ZE
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Hmmm a afr jest. Ok? Skoro jest w granichach 14?
Chyba ze kompresor i turbo maja zalecane 2 rozne afry:)
Gratki wyniku:) jest zacnie:)
Chyba ze kompresor i turbo maja zalecane 2 rozne afry:)
Gratki wyniku:) jest zacnie:)
People_Hate_Me napisał(a):Hmmm a afr jest. Ok? Skoro jest w granichach 14?
Chyba ze kompresor i turbo maja zalecane 2 rozne afry:)
Gratki wyniku:) jest zacnie:)
A na wolnych chcesz mieć 12 Tu o wolne obroty się rozbijało
Dziekujemy
onyx napisał(a):A na wolnych chcesz mieć 12 Tu o wolne obroty się rozbijało
Dokładnie – chodzi wyłącznie o wolne. W Rykach wolne falowały jak oszalałe, a AFR pokazywał od 9 do 17 – latał tylko od lewej do prawej. Na szczęście udało się je ustabilizować i teraz na wolnych jest prawie że stała wartość.
Dopisano 31 sie 2012 11:21:
Fasolek – dzięki
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Duże podziękowania należą się Chesterowi za bardzo profesjonalne podejście do tematu i poświęcony czas. Wiem jaki potrafię być upierdliwy momentami
Mam trochę doświadczenia z różnymi "stroicielami" i rzadko spotyka się osobę tak sumienną i uczciwą.
Mam trochę doświadczenia z różnymi "stroicielami" i rzadko spotyka się osobę tak sumienną i uczciwą.
Ładna mx-6, musiałeś się naprawde napracować przy niej
Bardzo fajnie dobrane felgi, tylko szkoda ze nie 17 albo 18 ;p
Bardzo fajnie dobrane felgi, tylko szkoda ze nie 17 albo 18 ;p
- Od: 9 wrz 2011, 22:18
- Posty: 28
- Skąd: Głogów
- Auto: Mazda Xedos 9 1999r. 2,5L Automat
Soory niedoczytalem xD
andrzejmat napisał(a):Ładna mx-6, musiałeś się naprawde napracować przy niej
Bardzo fajnie dobrane felgi, tylko szkoda ze nie 17 albo 18 ;p
To jeszcze nie koniec Jeszcze jest parę rzeczy, które ulegną zmianie...
Apropos rozmiaru kół to tutaj mamy: function over fashion i się to nie zmieni
People_Hate_Me napisał(a):Soory niedoczytalem xD
A na zlocie jaką moc miała? Serio tyle co nr startowy czyli 113KM ?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości