Strona 42 z 42

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 25 lip 2018, 08:29
przez szkodnik_byd
1 bar – to też jest jeszcze zapas

Czyli jak zwykle niewysilone turbo a wydajne daje więcej możliwości setupu

Zapraszam w piątek na torbyd prawy fotel mój

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 25 lip 2018, 09:43
przez torek
Wow.. to nie wielkie doładowanie.. <spoko> <spoko> <spoko> No ale większe turbo jeszcze niż u mnie.
U mnie przy odcince jest w okolicach 1.65-1,7b... hm...

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 25 lip 2018, 12:28
przez szkodnik_byd
Po prostu tam jeszcze zapas śpi w razie czego mapa 500+ jest w zasięgu

Tylko jak tu zwiększyć moc nie zwiększając momentu

PostNapisane: 25 lip 2018, 14:24
przez zemoj
Jeszcze praktycznie nic nie polatał na tych biednych 440 kuniach, a tu już dyskusje o 500+
No kurna nie zadowolisz

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 25 lip 2018, 14:26
przez torek
hahah, a dlaczego jest walka o jak niski moment? Chodzi o trakcję, korby, czy sprzęgło? :>

PostNapisane: 25 lip 2018, 15:33
przez Fiveopac
Hehe dokladnie, wystarczy tych kuni, 440 mi w zupelnosci styknie <lol> gdzies musi leżeć granica rozsądku :)
torek napisał(a):hahah, a dlaczego jest walka o jak niski moment? Chodzi o trakcję, korby, czy sprzęgło? :>

Skrzynia, rozpada sie gdy ma moment >500 nm.

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 26 lip 2018, 11:16
przez torek
a ok. Wszystko jasne. Hm.. adaptacja innej mocniejszej skrzyni? Są przetarte jakieś szlaki?

PostNapisane: 26 lip 2018, 21:02
przez Fiveopac
torek napisał(a):a ok. Wszystko jasne. Hm.. adaptacja innej mocniejszej skrzyni? Są przetarte jakieś szlaki?

Niestety nie, trzeba znowu kombinować .
szkodnik_byd napisał(a):Zapraszam w piątek na torbyd prawy fotel mój

W ten piątek niestety śmigam na japfest :) ale nastepny jak najbardziej :)

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 29 lip 2018, 18:19
przez Neonixos666
a dało by się wzmocnić obecną skrzynię?

PostNapisane: 1 sie 2018, 08:34
przez Fiveopac
Neonixos666 napisał(a):a dało by się wzmocnić obecną skrzynię?

Ostatnio pojawila sie pewna idea, ktora ponoc wzmacnia skrzynie: https://www.facebook.com/WalterMotorspo ... =3&theater

PostNapisane: 15 sie 2018, 10:32
przez onyx
Fiveopac napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):a dało by się wzmocnić obecną skrzynię?

Ostatnio pojawila sie pewna idea, ktora ponoc wzmacnia skrzynie: https://www.facebook.com/WalterMotorspo ... =3&theater


Dobra opcja. Myślę, że nawet do ogarnięcia bez problemowo w warunkach PL.

szkodnik_byd napisał(a):Po prostu tam jeszcze zapas śpi w razie czego mapa 500+ jest w zasięgu

Tylko jak tu zwiększyć moc nie zwiększając momentu


Do ogarnięcia ;) Zmiana wałków, o ile już to nie zostało zrobione i wykorzystanie overlapu.

PostNapisane: 15 sie 2018, 11:28
przez Neonixos666
onyx napisał(a):Do ogarnięcia Zmiana wałków, o ile już to nie zostało zrobione i wykorzystanie overlapu.


Chodzi o nakładanie się faz (współotwarcie) zaworów?

PostNapisane: 15 sie 2018, 11:36
przez onyx
Dokładnie, pozwala to na mniejsze budowanie niutka. Pytanie tylko jakie przepływy ma głowica i czy będzie w stanie wykorzystać wałki na górze.

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 15 sie 2018, 11:51
przez Neonixos666
a czy zmniejszenie stopnia sprężania nie zmniejszyło by Nm?

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 15 sie 2018, 19:53
przez onyx
To nie do końca tak działa, ale to ogólnie bez sensu. Im wyższy możliwy stopień to tym lepiej dla sprawności.

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 15 sie 2018, 20:38
przez Neonixos666
To dlaczego w silnikach doładowanych nie dąży się do jak największego? :P

PostNapisane: 16 sie 2018, 08:32
przez onyx
Neonixos666 napisał(a):To dlaczego w silnikach doładowanych nie dąży się do jak największego? :P

Mylisz się :) Poczytaj na ten temat, a tym czasem nie śmiećmy tutaj.

PostNapisane: 25 sie 2022, 11:32
przez piwo
widze ze sie dzieje


jak wrazenia z jazd z race tcs?

PostNapisane: 27 sie 2022, 12:33
przez zemoj
Jest ogień w szopie <serduszka>
Moc szatańska i co ważne, dzięki Race TCS efektywnie przenoszona na asfalt i możliwa do opanowania. Skrzynia w końcu też działa tak, jak by siedziała tam fabrycznie. Chyba udało się uzyskać setup możliwie bliski optymalnemu :) Auto robi mega przeciąg i oby jak najdłużej bez "fakapów" :)
Dziś Five chyba miał się wybrać na ćwiarę, może się coś pochwali... ;)