Dobra opcja. Myślę, że nawet do ogarnięcia bez problemowo w warunkach PL.
szkodnik_byd napisał(a):Po prostu tam jeszcze zapas śpi w razie czego mapa 500+ jest w zasięgu
Tylko jak tu zwiększyć moc nie zwiększając momentu
Do ogarnięcia Zmiana wałków, o ile już to nie zostało zrobione i wykorzystanie overlapu.
Napisane: 15 sie 2018, 11:28
przez Neonixos666
onyx napisał(a):Do ogarnięcia Zmiana wałków, o ile już to nie zostało zrobione i wykorzystanie overlapu.
Chodzi o nakładanie się faz (współotwarcie) zaworów?
Napisane: 15 sie 2018, 11:36
przez onyx
Dokładnie, pozwala to na mniejsze budowanie niutka. Pytanie tylko jakie przepływy ma głowica i czy będzie w stanie wykorzystać wałki na górze.
Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
Napisane: 15 sie 2018, 11:51
przez Neonixos666
a czy zmniejszenie stopnia sprężania nie zmniejszyło by Nm?
Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
Napisane: 15 sie 2018, 19:53
przez onyx
To nie do końca tak działa, ale to ogólnie bez sensu. Im wyższy możliwy stopień to tym lepiej dla sprawności.
Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
Napisane: 15 sie 2018, 20:38
przez Neonixos666
To dlaczego w silnikach doładowanych nie dąży się do jak największego?
Napisane: 16 sie 2018, 08:32
przez onyx
Neonixos666 napisał(a):To dlaczego w silnikach doładowanych nie dąży się do jak największego?
Mylisz się Poczytaj na ten temat, a tym czasem nie śmiećmy tutaj.
Napisane: 25 sie 2022, 11:32
przez piwo
widze ze sie dzieje
jak wrazenia z jazd z race tcs?
Napisane: 27 sie 2022, 12:33
przez zemoj
Jest ogień w szopie Moc szatańska i co ważne, dzięki Race TCS efektywnie przenoszona na asfalt i możliwa do opanowania. Skrzynia w końcu też działa tak, jak by siedziała tam fabrycznie. Chyba udało się uzyskać setup możliwie bliski optymalnemu Auto robi mega przeciąg i oby jak najdłużej bez "fakapów" Dziś Five chyba miał się wybrać na ćwiarę, może się coś pochwali...