Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
1 bar – to też jest jeszcze zapas
Czyli jak zwykle niewysilone turbo a wydajne daje więcej możliwości setupu
Zapraszam w piątek na torbyd prawy fotel mój
Czyli jak zwykle niewysilone turbo a wydajne daje więcej możliwości setupu
Zapraszam w piątek na torbyd prawy fotel mój
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Po prostu tam jeszcze zapas śpi w razie czego mapa 500+ jest w zasięgu
Tylko jak tu zwiększyć moc nie zwiększając momentu
Tylko jak tu zwiększyć moc nie zwiększając momentu
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Jeszcze praktycznie nic nie polatał na tych biednych 440 kuniach, a tu już dyskusje o 500+
No kurna nie zadowolisz
No kurna nie zadowolisz
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3196 (146/241)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Hehe dokladnie, wystarczy tych kuni, 440 mi w zupelnosci styknie gdzies musi leżeć granica rozsądku
Skrzynia, rozpada sie gdy ma moment >500 nm.
torek napisał(a):hahah, a dlaczego jest walka o jak niski moment? Chodzi o trakcję, korby, czy sprzęgło?
Skrzynia, rozpada sie gdy ma moment >500 nm.
Less roof, more fun
torek napisał(a):a ok. Wszystko jasne. Hm.. adaptacja innej mocniejszej skrzyni? Są przetarte jakieś szlaki?
Niestety nie, trzeba znowu kombinować .
szkodnik_byd napisał(a):Zapraszam w piątek na torbyd prawy fotel mój
W ten piątek niestety śmigam na japfest ale nastepny jak najbardziej
Less roof, more fun
a dało by się wzmocnić obecną skrzynię?
Fiveopac napisał(a):Neonixos666 napisał(a):a dało by się wzmocnić obecną skrzynię?
Ostatnio pojawila sie pewna idea, ktora ponoc wzmacnia skrzynie: https://www.facebook.com/WalterMotorspo ... =3&theater
Dobra opcja. Myślę, że nawet do ogarnięcia bez problemowo w warunkach PL.
szkodnik_byd napisał(a):Po prostu tam jeszcze zapas śpi w razie czego mapa 500+ jest w zasięgu
Tylko jak tu zwiększyć moc nie zwiększając momentu
Do ogarnięcia Zmiana wałków, o ile już to nie zostało zrobione i wykorzystanie overlapu.
onyx napisał(a):Do ogarnięcia Zmiana wałków, o ile już to nie zostało zrobione i wykorzystanie overlapu.
Chodzi o nakładanie się faz (współotwarcie) zaworów?
a czy zmniejszenie stopnia sprężania nie zmniejszyło by Nm?
To dlaczego w silnikach doładowanych nie dąży się do jak największego?
widze ze sie dzieje
jak wrazenia z jazd z race tcs?
jak wrazenia z jazd z race tcs?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jest ogień w szopie
Moc szatańska i co ważne, dzięki Race TCS efektywnie przenoszona na asfalt i możliwa do opanowania. Skrzynia w końcu też działa tak, jak by siedziała tam fabrycznie. Chyba udało się uzyskać setup możliwie bliski optymalnemu Auto robi mega przeciąg i oby jak najdłużej bez "fakapów"
Dziś Five chyba miał się wybrać na ćwiarę, może się coś pochwali...
Moc szatańska i co ważne, dzięki Race TCS efektywnie przenoszona na asfalt i możliwa do opanowania. Skrzynia w końcu też działa tak, jak by siedziała tam fabrycznie. Chyba udało się uzyskać setup możliwie bliski optymalnemu Auto robi mega przeciąg i oby jak najdłużej bez "fakapów"
Dziś Five chyba miał się wybrać na ćwiarę, może się coś pochwali...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3196 (146/241)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości