Strona 1 z 43

Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 8 gru 2009, 19:54
przez mlody1921
Marka i Model:

Eunos 30X 2.5 V6 KL-DE 1993

Silnik:

2.5 V6 KL-DE ( Mazda MX-6 )
– korbowody z Millera
– full remont silnika

Układ dolotowy:

– turbosprężarka Holset hybryd HX35w
– intercooler chinol 180x550x50
– filtr powietrza grzyb kopia HKS

Układ wydechowy:

– kolektor wydechowy seria
– orurowanie do turba nierdzewka 50mm
– wydech 2.5cala custom nierdzewka 2 tłumiki, końcowy UpGrade
– DP 3" v-band
– bandaże termoizolacyjne

Modyfikacje elektroniki:

– komputer sterujący Standalone EMU
– przeniesienie akumulatora do bagażnika (przewody 50mm2)
– zegar boost D1 Spec
– zegar temperatury oleju D1 Spec
– AFR Innovate MTX-L
– MBC properfekt

Modyfikacje układu paliwowego:

– pompa walbro 255l/h
– wtryski 370cc nissan 200sx
– filtr paliwa przeniesiony
– regulator ciśnienia paliwa 3bar

Układ napędowy:

– skrzynia biegów K8
– lżejsze koło zamachowe (K8),
– nowy docisk Exedy
– tarcza Spiek 6-łapek by Radzikowski & Wróbel
– short shifter

Zawieszenie:

– obniżone zawieszenie -45mm PI
– nowe amortyzatory TOKICO gaz
– rozpórka przód góra i dół
– rozpórka tył góra i dół
– poduszki pod silnik z poliuretanu
– poliuretan wahaczy przód i stabilizatora

Układ hamulcowy:

– seryjne tarcze,
– klocki FEROODO
– nowe przewody hamulcowe gumowe

Modyfikacje wnętrza:

– siedzenia kubełkowe Monza Racing
– kierownica Momo

Car Audio:
– jednostka sterująca JVC KD-G821
– położone kable prądowe 50mm2
– głośniki wysoko-tonowe PHD MF w zabudowie z żywicy malowane na czarno pasmo odcięte kondami 4uf
– subwoofer Orion HCCA 12''
– wzmacniacz pod Subwoofer STEG K2.04 (2400rms)

Body Kit i oświetlenie:

– oryginalny pakiet V6
– spojler tylny – Eunos 30X
– Reflektory Czarne
– ambery – kierunki przednie pomarańczowe JDM
– lampy tył A-spec

Fabryczna Moc i Moment:

133 KM 157 NM

Moc i Moment po Swapie:

Nie było pomiaru

Moc i moment po uturbieniu:
jeszcze brak

W trakcie oswajania odbyło się: Rozkręcanie, Malowanko, Składanie silnia, Malowanie pokryw, Motorownia w kolejce na montaż, Przy okazji skrzynia odświeżona, Sprzęgło spiekowe, Zawieszenie z tulejami z poliuretanu, Malowanie elementów zawieszenia, Generator emocji, ICek na miejscu, Spływ oleju, Vrisy usunięte luźniej pod maską, Siedzonka pół kubełkowe Monza Racing, Nowość zimowa Standalone EMU...

fela2.jpg


fele.jpg


uzbrojona 4.jpg

PostNapisane: 8 gru 2009, 20:01
przez radekkm
piekna,spoilerek fajny,spoko felga i lampiony
tylko to LPG troche balagani ;)
zapodaj jakis filmik z kl-em pod maska,jestem ciekaw jak to jezdzi

PostNapisane: 8 gru 2009, 20:03
przez mlody1921
Hmmm jedzie jako tako, myśle jak już zmienię ten fjucikowaty wydech od 1,8v6 na 2,5'' to wtedy nagram filmik jak jedzie :)

PostNapisane: 8 gru 2009, 20:06
przez Bodybuilding89
No no kawał niezłej roboty..Piękna madzia, gratuluje:P Też jestem bardzo ciekawy jak to śmiga..

PostNapisane: 8 gru 2009, 21:34
przez noucamp
jakbyś chciał wtryski mam 4 sztuki 370cc :)

PostNapisane: 9 gru 2009, 14:36
przez brii
Gratulując jeżdżącego MXa i czekamy na resztę :)

PostNapisane: 9 gru 2009, 16:07
przez ravestation
bardzo fajny swapik.... jestem ciekaw jak ten silnik sie sprawuje w budzie eimksa... jeśli chodzi o design, to ja bym poszedł w nieco większa felgę...

PostNapisane: 9 gru 2009, 16:18
przez Badyl
i czarną :D

PostNapisane: 9 gru 2009, 16:28
przez lukster
Konkurencja rośnie widzę, no no, będzie ciekawie ;)

PostNapisane: 9 gru 2009, 18:56
przez mlody1921
Hehe wiem wiem felga bedzie wieksza 16'' docelowo :)

Lukster dla ciebie to chyba niema konkurencji :D

PostNapisane: 9 gru 2009, 21:39
przez Mr.M
Kurcze Mlody gratki zamontowanie tego zestawu bede sie musial kiedys z toba zgadac i odiwedzic twoje rejony aby oblukac projekt bo na taki sam zestaw ja sie czaje klde+nieco gratow z k8 masz moje uznanie <prosze> a jeszcze jak planujesz to uTurbiac fiu fiu

Powodzenia w dalszej pracy moze w sezonie 2o10 sie zmiezymy :) jak moje juz bedzie dzialac (jezdzic)

Pozdrawiam

PostNapisane: 9 gru 2009, 23:30
przez mlody1921
E tam jakie to uznanie, troche zacięcia i da sie zrobić, ale nie powiem jak wydarłem motor to siadłem załamałem rece, wziąłem piwko w ręce i ''o ku... ja ja to teraz poskładam'' ale sie udało. Ważne że silnik sie udał dość ładny.

Fakt taktem zeby jeździła jak potrzeba to jeszcze brakuje wydechu.

A co do spotkania to serdecznie zapraszam można zawsze jakiegoś spocika zrobić :) w sandomierzu :)

Mały dodatek do softa... FMU 12:1

Obrazek

PostNapisane: 12 gru 2009, 17:40
przez ricardo881
Daj znac na pw jak mozesz zadalem ci pytanie odnosnie swapu KLDE

PostNapisane: 22 gru 2009, 01:52
przez mlody1921
Idąc za ciosem modyfikacji do zamknięcia sekcji paliwa został tylko Regulator Cisnienia Paliwa ale to po nowym roku, a tu prezent dla MX3 pod choinke :)

Poduszki z poliuretanu

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 22 gru 2009, 02:00
przez weede
poduszki pod silnik?

PostNapisane: 22 gru 2009, 02:12
przez mlody1921
Tak przednia i tylna, po założeniu KLDE zauważyłem że ori padają silnik sie buja przód tył, można ponoć zakleić ori poduchy ale :) powinno być GOOD

to co uda mi sie robić dalej będe opisywał :) na dniach czekam na tarcze (spiek) i tłumiki, kolanka i flansze, pod 2,5 ''

PostNapisane: 22 gru 2009, 15:31
przez Green
ładne te poduchy już teraz nie trzeba posyłać na wzór.Cena tez bardzo atrakcyjna :D

PostNapisane: 23 gru 2009, 17:22
przez Szydło
Kurde kawał dobrej roboty. Nawet nie bede próbował na jakimś spocie na Podkarpaciu sie z Tobą ścigać. powodzenia w dalszych modyfikacjach ;)

PostNapisane: 23 gru 2009, 20:51
przez mlody1921
Dzięki staram sie :)

I przed samymi świtami listonosz przyszedł z podarkami :D

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 29 gru 2009, 11:38
przez krakusik mx-3
brawo mam co obserwować :D tzn niby bliźniaczy projekt :P