Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

Marka i Model:
Eunos 30X 2.5 V6 KL-DE 1993
Silnik:
2.5 V6 KL-DE ( Mazda MX-6 )
– korbowody z Millera
– full remont silnika
Układ dolotowy:
– turbosprężarka Holset hybryd HX35w
– intercooler chinol 180x550x50
– filtr powietrza grzyb kopia HKS
Układ wydechowy:
– kolektor wydechowy seria
– orurowanie do turba nierdzewka 50mm
– wydech 2.5cala custom nierdzewka 2 tłumiki, końcowy UpGrade
– DP 3" v-band
– bandaże termoizolacyjne
Modyfikacje elektroniki:
– komputer sterujący Standalone EMU
– przeniesienie akumulatora do bagażnika (przewody 50mm2)
– zegar boost D1 Spec
– zegar temperatury oleju D1 Spec
– AFR Innovate MTX-L
– MBC properfekt
Modyfikacje układu paliwowego:
– pompa walbro 255l/h
– wtryski 370cc nissan 200sx
– filtr paliwa przeniesiony
– regulator ciśnienia paliwa 3bar
Układ napędowy:
– skrzynia biegów K8
– lżejsze koło zamachowe (K8),
– nowy docisk Exedy
– tarcza Spiek 6-łapek by Radzikowski & Wróbel
– short shifter
Zawieszenie:
– obniżone zawieszenie -45mm PI
– nowe amortyzatory TOKICO gaz
– rozpórka przód góra i dół
– rozpórka tył góra i dół
– poduszki pod silnik z poliuretanu
– poliuretan wahaczy przód i stabilizatora
Układ hamulcowy:
– seryjne tarcze,
– klocki FEROODO
– nowe przewody hamulcowe gumowe
Modyfikacje wnętrza:
– siedzenia kubełkowe Monza Racing
– kierownica Momo
Car Audio:
– jednostka sterująca JVC KD-G821
– położone kable prądowe 50mm2
– głośniki wysoko-tonowe PHD MF w zabudowie z żywicy malowane na czarno pasmo odcięte kondami 4uf
– subwoofer Orion HCCA 12''
– wzmacniacz pod Subwoofer STEG K2.04 (2400rms)
Body Kit i oświetlenie:
– oryginalny pakiet V6
– spojler tylny – Eunos 30X
– Reflektory Czarne
– ambery – kierunki przednie pomarańczowe JDM
– lampy tył A-spec
Fabryczna Moc i Moment:
133 KM 157 NM
Moc i Moment po Swapie:
Nie było pomiaru
Moc i moment po uturbieniu:
jeszcze brak
W trakcie oswajania odbyło się: Rozkręcanie, Malowanko, Składanie silnia, Malowanie pokryw, Motorownia w kolejce na montaż, Przy okazji skrzynia odświeżona, Sprzęgło spiekowe, Zawieszenie z tulejami z poliuretanu, Malowanie elementów zawieszenia, Generator emocji, ICek na miejscu, Spływ oleju, Vrisy usunięte luźniej pod maską, Siedzonka pół kubełkowe Monza Racing, Nowość zimowa Standalone EMU...
Eunos 30X 2.5 V6 KL-DE 1993
Silnik:
2.5 V6 KL-DE ( Mazda MX-6 )
– korbowody z Millera
– full remont silnika
Układ dolotowy:
– turbosprężarka Holset hybryd HX35w
– intercooler chinol 180x550x50
– filtr powietrza grzyb kopia HKS
Układ wydechowy:
– kolektor wydechowy seria
– orurowanie do turba nierdzewka 50mm
– wydech 2.5cala custom nierdzewka 2 tłumiki, końcowy UpGrade
– DP 3" v-band
– bandaże termoizolacyjne
Modyfikacje elektroniki:
– komputer sterujący Standalone EMU
– przeniesienie akumulatora do bagażnika (przewody 50mm2)
– zegar boost D1 Spec
– zegar temperatury oleju D1 Spec
– AFR Innovate MTX-L
– MBC properfekt
Modyfikacje układu paliwowego:
– pompa walbro 255l/h
– wtryski 370cc nissan 200sx
– filtr paliwa przeniesiony
– regulator ciśnienia paliwa 3bar
Układ napędowy:
– skrzynia biegów K8
– lżejsze koło zamachowe (K8),
– nowy docisk Exedy
– tarcza Spiek 6-łapek by Radzikowski & Wróbel
– short shifter
Zawieszenie:
– obniżone zawieszenie -45mm PI
– nowe amortyzatory TOKICO gaz
– rozpórka przód góra i dół
– rozpórka tył góra i dół
– poduszki pod silnik z poliuretanu
– poliuretan wahaczy przód i stabilizatora
Układ hamulcowy:
– seryjne tarcze,
– klocki FEROODO
– nowe przewody hamulcowe gumowe
Modyfikacje wnętrza:
– siedzenia kubełkowe Monza Racing
– kierownica Momo
Car Audio:
– jednostka sterująca JVC KD-G821
– położone kable prądowe 50mm2
– głośniki wysoko-tonowe PHD MF w zabudowie z żywicy malowane na czarno pasmo odcięte kondami 4uf
– subwoofer Orion HCCA 12''
– wzmacniacz pod Subwoofer STEG K2.04 (2400rms)
Body Kit i oświetlenie:
– oryginalny pakiet V6
– spojler tylny – Eunos 30X
– Reflektory Czarne
– ambery – kierunki przednie pomarańczowe JDM
– lampy tył A-spec
Fabryczna Moc i Moment:
133 KM 157 NM
Moc i Moment po Swapie:
Nie było pomiaru
Moc i moment po uturbieniu:
jeszcze brak
W trakcie oswajania odbyło się: Rozkręcanie, Malowanko, Składanie silnia, Malowanie pokryw, Motorownia w kolejce na montaż, Przy okazji skrzynia odświeżona, Sprzęgło spiekowe, Zawieszenie z tulejami z poliuretanu, Malowanie elementów zawieszenia, Generator emocji, ICek na miejscu, Spływ oleju, Vrisy usunięte luźniej pod maską, Siedzonka pół kubełkowe Monza Racing, Nowość zimowa Standalone EMU...