Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
Czasu mało ale wczoraj byłem u pana tokarza i zrobił przejściówke na V-clampa z 2,5 cala na 3 cale, jak tylko kanał sie zwolni spawamy DP
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Na dzień dzisiejszy wszystko popasowane,
– czekam na badaże termo żeby popwijać DP i dojście spalin do turba,
– czekam na wskaźnik doladowania,
– przewód do holseta zakuty,
– spływ oleju 20mm wyspawany z nierdzewki żeby nie trzeba było sie martwić o przetop węża gumowego,
– IC zamontowane głębiej o 3 cm (da sie zamontować 30cm wysoki IC ale to po zimie)
– zmieniona chłodnica oleju wpomagania od innego auta (co pomogło zamontować IC bliżej chłodnicy)
– przeniesiony filtr paliwa żeby nie bylo strachu ponieważ przy nim szła rura do turba
Zjęcia jak ktoś będzie chciał popatrzeć zapodam jak owine rury i posadze turbo
– czekam na badaże termo żeby popwijać DP i dojście spalin do turba,
– czekam na wskaźnik doladowania,
– przewód do holseta zakuty,
– spływ oleju 20mm wyspawany z nierdzewki żeby nie trzeba było sie martwić o przetop węża gumowego,
– IC zamontowane głębiej o 3 cm (da sie zamontować 30cm wysoki IC ale to po zimie)
– zmieniona chłodnica oleju wpomagania od innego auta (co pomogło zamontować IC bliżej chłodnicy)
– przeniesiony filtr paliwa żeby nie bylo strachu ponieważ przy nim szła rura do turba
Zjęcia jak ktoś będzie chciał popatrzeć zapodam jak owine rury i posadze turbo
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ja u siebie chłodnicę oleju w ogóle odłączyłem, żeby było miejsce na IC i działa ok. Nie wiem w jaką moc celujesz, ale większego Icka chyba nie ma sensu dawać, nawet Lukster jeździł na 14cm.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Zobaczymy co będzie pokazywał IAT latem pod maską jest sajgon....narazie siedzi 18 zobaczymy co pokaże zimniejsze powietrze more power i bezpieczniej ze stukowym
CO do chłodnicy to pisza na forach że przy pałwaniu lubi sie zagotować płyn chłodnica u mnie wygląda jak grzała od pralki jest z alu wiec pewnie spisze sie lepiej niż ori
CO do chłodnicy to pisza na forach że przy pałwaniu lubi sie zagotować płyn chłodnica u mnie wygląda jak grzała od pralki jest z alu wiec pewnie spisze sie lepiej niż ori
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Cały czas o tym właśnie myśle pytanie nie syfi sie pod maską bardzo??? niewiem czy w mx3 sie da unieść czy o podszybie nie zawadzi
I jeszcze cały czas mysle co zrobić z odma czy z obu głowić trojnikiem w dolot czy oiltanka zrobic
I jeszcze cały czas mysle co zrobić z odma czy z obu głowić trojnikiem w dolot czy oiltanka zrobic
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Cały czas o tym właśnie myśle pytanie nie syfi sie pod maską bardzo??? niewiem czy w mx3 sie da unieść czy o podszybie nie zawadzi
w każdym aucie stosuje ten zabieg wszystko jest ok zresztą z silnika się nie je
Lukster zastosował bardziej hardcorową metodę – maski nie unosił, ale pobawił się szlifierką kątową i wyciął kawał blachy. Efekt w sumie podobny, trudniej odwracalny, ale nie rzuca się w oczy jak podniesiona na zawiasach maska
Jakby to opisać... Od strony przedniej szyby, tam gdzie jest lecąca w poprzek komory silnika guma uszczelniająca całość. Jak nie zapomnę jutro zrobię fotkę.
Gared napisał(a):ale pobawił się szlifierką kątową i wyciął kawał blachy. Efekt w sumie podobny, trudniej odwracalny,
Ja zastosowalem to co lukster plus 2 podkladki pod maske, i moj wywiew. Efekt max 88 stopni, a po palowaniu mozna spokojnie dotknac kolektor ssacy.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Gared fotki fotki zapodaj
myśle że podnieś maske na zawiasach wywalona uszczelka na poszybiu i zobaczymy co bedzie sie dziać
Dotknac kolektora SS w lecie to już wyczyn
Capazo KLJ turbo jeszcze nie śmiga stoi sobie na kanale, czekałem na resztki układanki, Gajger boost, bandaże termo, miała sie poskładać na weekendzie ale jade całą ekipą Autobusem na targi IC
jest już 99,9% cześci teraz tylko czas i wiedza by to wszystko popodpinać, martwi mnie tylko WG 38mm życie pokaże mapa dolana jest do 0.9 bara, może jak przeładuje 0,3 to przeładuje aż tak duże żeby korba kogoś nie zabija
myśle że podnieś maske na zawiasach wywalona uszczelka na poszybiu i zobaczymy co bedzie sie dziać
Dotknac kolektora SS w lecie to już wyczyn
Capazo KLJ turbo jeszcze nie śmiga stoi sobie na kanale, czekałem na resztki układanki, Gajger boost, bandaże termo, miała sie poskładać na weekendzie ale jade całą ekipą Autobusem na targi IC
jest już 99,9% cześci teraz tylko czas i wiedza by to wszystko popodpinać, martwi mnie tylko WG 38mm życie pokaże mapa dolana jest do 0.9 bara, może jak przeładuje 0,3 to przeładuje aż tak duże żeby korba kogoś nie zabija
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jeszcze tylko troche i dokończysz swoje dzieło ;d
Gratuluje wytrwałości.
Gratuluje wytrwałości.
- Od: 9 wrz 2011, 22:18
- Posty: 28
- Skąd: Głogów
- Auto: Mazda Xedos 9 1999r. 2,5L Automat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości