Mazda RX-7 FD 13B-REW '93
FD3S 13B-REW
Marka i Model
'93 Mazda RX-7 FD 13B-REW
Modyfikacje Silnika
* 3 mm apex seals
* porting Pineapple Racing:
– medium streetport (dolot)
– EPA3 (wydech)
* usunięty pompa OMP
Układ Dolotowy
* filtr 4.5" Fujita
* turbina Holset HX50
* FMIC 3"
* BOV Properfekt
* compression tube GReddy
Układ Wydechowy
* kolektor wydechowy custom KO
* zewnętrzny wastegate Apexi' 50 mm
* downpipe 4" custom KO
* układ wydechowy 4" custom KO
* tłumik M-Tech 4" KO
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
* komputer standalone Apexi' PFC
* map sensor 3 bar GM
* kontroler doładowania HKS EVC IV
* sonda szerokopasmowa Innovate MTX-L
* zapłon XS Engineering Power Ignition Pack
* świece 4 x NGK BR10EIX
* pompa paliwa Walbro 255 lph
* przewody paliwowe 10AN i 6AN w oplocie KO
* listwy wtryskowe:
– dolna: custom side-feed
– górna: custom top-feed Properfekt
* wtryskiwacze:
– dolne: side-feed 850cc (x2)
– górne: top-feed 1680cc (x2)
* regulator ciśnienia paliwa AEM
Układ Napędowy
* skrzynia, dyfyrencjał: seria
* felgi: 8.5x18, 9.5x18 Ruff Racing 278
* opony: tył Federal 595RS-R 265/35R18
Układ Hamulcowy
* seria
Modyfikacje Zawieszenia
* seria
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
* kierownica Momo Corse
* Apexi' commander
* zegary: Apexi', Prosport, Innovate
Body KIT i Oświetlenie
* C-West N1 Widebody
Inne
* system wtrysku wody/metanolu AEM
Fabryczna Moc i Moment
* Moc maksymalna – 239 KM przy 6500 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy – 294 Nm przy 5000 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
* Moc maksymalna – 486 KM przy 6570 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy – 530 Nm przy 6352 obr/min
Marka i Model
'93 Mazda RX-7 FD 13B-REW
Modyfikacje Silnika
* 3 mm apex seals
* porting Pineapple Racing:
– medium streetport (dolot)
– EPA3 (wydech)
* usunięty pompa OMP
Układ Dolotowy
* filtr 4.5" Fujita
* turbina Holset HX50
* FMIC 3"
* BOV Properfekt
* compression tube GReddy
Układ Wydechowy
* kolektor wydechowy custom KO
* zewnętrzny wastegate Apexi' 50 mm
* downpipe 4" custom KO
* układ wydechowy 4" custom KO
* tłumik M-Tech 4" KO
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
* komputer standalone Apexi' PFC
* map sensor 3 bar GM
* kontroler doładowania HKS EVC IV
* sonda szerokopasmowa Innovate MTX-L
* zapłon XS Engineering Power Ignition Pack
* świece 4 x NGK BR10EIX
* pompa paliwa Walbro 255 lph
* przewody paliwowe 10AN i 6AN w oplocie KO
* listwy wtryskowe:
– dolna: custom side-feed
– górna: custom top-feed Properfekt
* wtryskiwacze:
– dolne: side-feed 850cc (x2)
– górne: top-feed 1680cc (x2)
* regulator ciśnienia paliwa AEM
Układ Napędowy
* skrzynia, dyfyrencjał: seria
* felgi: 8.5x18, 9.5x18 Ruff Racing 278
* opony: tył Federal 595RS-R 265/35R18
Układ Hamulcowy
* seria
Modyfikacje Zawieszenia
* seria
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
* kierownica Momo Corse
* Apexi' commander
* zegary: Apexi', Prosport, Innovate
Body KIT i Oświetlenie
* C-West N1 Widebody
Inne
* system wtrysku wody/metanolu AEM
Fabryczna Moc i Moment
* Moc maksymalna – 239 KM przy 6500 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy – 294 Nm przy 5000 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
* Moc maksymalna – 486 KM przy 6570 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy – 530 Nm przy 6352 obr/min
Ostatnio edytowano 9 kwi 2013, 10:05 przez Pit, łącznie edytowano 94 razy
.
Ostatnio edytowano 21 wrz 2016, 01:12 przez sq2jul, łącznie edytowano 2 razy
Świetny projekt i wykonanie (ale to akurat mnie nie dziwi w Twoim przypadku ).
Niesamowite wrażenie musi to auto na żywo robić Fotka ze stacji benzynowej idealnie ukazuje fakt, że bardzo się wyróżnia w polskich realiach
Jeszcze raz gratuluję pomysłu i wytrwałości w dążeniu do celu
Pozdrawiam!
PS. Mam nadzieję, że będzie mi dane kiedyś zobaczyć to cudo na żywo
PS2. Czy te koła nie powinny troszkę bardziej wystawać na zewnątrz? Jakoś tak według mnie za bardzo schowane są w stosunku do tego body
Niesamowite wrażenie musi to auto na żywo robić Fotka ze stacji benzynowej idealnie ukazuje fakt, że bardzo się wyróżnia w polskich realiach
Jeszcze raz gratuluję pomysłu i wytrwałości w dążeniu do celu
Pozdrawiam!
PS. Mam nadzieję, że będzie mi dane kiedyś zobaczyć to cudo na żywo
PS2. Czy te koła nie powinny troszkę bardziej wystawać na zewnątrz? Jakoś tak według mnie za bardzo schowane są w stosunku do tego body
f*ck
Mev napisał(a): Czy te koła nie powinny troszkę bardziej wystawać na zewnątrz? Jakoś tak według mnie za bardzo schowane są w stosunku do tego body
Powinny, muszą, będą...
długo oczekiwany w tym dziale projekt... no proszę. Wielkie gratulacje za czas i poświęcenie włożone w ten wyjątkowy egzemplarz, teraz czekamy na kolejny
pozdrawiam!
pozdrawiam!
Mev napisał(a):Ja bym proponował pierwszą pozycję z listy w podpisie Pita Tego auta jeszcze nigdy na żywo nie widziałem
Eeee Five miał okazję jeździć NSX'em
Dzięki wszystkim Co do Body – Kit'u – zamysłem moim nie było tworzenie klasyka czy oryginału. To jest auto do zabawy. Przy chęci pozostawienia seryjnego np. przedniego zderzaka (który wg mnie ma niekoniecznie piękne kierunkowskazy do roku 1998) musiałbym go dość mocno pociąć pod obecny intercooler A to byłoby morderstwo przecież.
Dokładnie tak jest.
tco_tm napisał(a):Ale przed Tobą chyba jeszcze drugie tyle pracy, co?
Dokładnie tak jest.
Wielkie graty Pit, samochod jest nieziemski i do tego ten kolor
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 21:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Najbardziej wyczekiwany i wreszcie wyczekany temat tego działu.
Samochód absolutnie piękny, doznania wizualne i dźwiękowe przy spotkaniu potwora (potworzycy?) "na żywo" – bezcenne
Samochód absolutnie piękny, doznania wizualne i dźwiękowe przy spotkaniu potwora (potworzycy?) "na żywo" – bezcenne
"Może, pomyślał, nie ma czegoś takiego jak dobrzy i źli przyjaciele. Może są po prostu tylko przyjaciele, ludzie, którzy będą przy tobie, kiedy ci coś dolega, i pomogą ci, byś nie czuł się zbyt samotny. Może to ludzie, dla których warto przeżywać strach, mieć nadzieję... i żyć. Być może są to ludzie, za których warto umrzeć, kiedy trzeba. Nie ma dobrych przyjaciół. Nie ma złych przyjaciół. Są jedynie ludzie, których pragniesz i z którymi chciałbyś być – ludzie, którzy mają swoje miejsca w twoim sercu. "
Stephen King, "To"
Stephen King, "To"
- Od: 25 sie 2008, 21:20
- Posty: 2940
Piękne auto, widziałem krótko po kupnie gdy stała przy garażu i byłem zachwycony jak to auto wygląda (nawet Ani się bardzo spodobała) ... a teraz ReXik już jeździ.
Kurde jak ten czas szybko leci.
Pit gratuluję pięknego i unikatowego auta w naszych szarych realiach! Mam nadzieję że będzie okazja na chociaż małą przejażdżkę.
p.s.
Mam nadzieję że nie będziesz chciał kupować kolejnego ReXa, bo już nie chciałbym po raz kolejny szlifować i polerować części z Wankla a zwłaszcza alternatora
Pit napisał(a):Luty 2008
Kurde jak ten czas szybko leci.
Pit gratuluję pięknego i unikatowego auta w naszych szarych realiach! Mam nadzieję że będzie okazja na chociaż małą przejażdżkę.
p.s.
Mam nadzieję że nie będziesz chciał kupować kolejnego ReXa, bo już nie chciałbym po raz kolejny szlifować i polerować części z Wankla a zwłaszcza alternatora
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
To i ja dorzuce fotke RX'a w naturalnym srodowisku
Co wiecej, nawet o wlasnych silach dojechal na spot
Pit napisał(a):Temat został założony tak na prawdę trochę za wcześnie, ale obiecałem Porkowi, że jak auto przejedzie 1 m o własnych siłach – coś naskrobię. No i musiałem oczko
Co wiecej, nawet o wlasnych silach dojechal na spot
Less roof, more fun
Cukierek napisał(a):z Wankla a zwłaszcza alternatora ysz
no tak.... alternator z twin turbo jest ogromny
Myślę że pit wpadając na spoty w Japonii siary by nie narobił... Felgi są męskie, body pasuje idealnie, "zwykłą RX-7" nie wygląda oszałamiająco, ta wygląda jak Pamela Anderson w Słonecznym Patrolu w latach kiedy RX wyjechał z fabryki
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 13:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
WOW marzenie każdego mazdziarza
Gratuluje pieknej fury, ogarnąć temat przekłądki takiego auta , kolor , felgi i plany na dalsze modyfikacje
jednym słowem PIĘKNIE
Gratuluje pieknej fury, ogarnąć temat przekłądki takiego auta , kolor , felgi i plany na dalsze modyfikacje
jednym słowem PIĘKNIE
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Pit pięknie wygląda w bieli przy takim projekcie taki body kit jest wskazany .
Jedyne co mi nie leży to za mała szerokość tylnych kół bo trochę wpadło koło .
P.s z jakiej palety wybrałeś kolor ?
Jedyne co mi nie leży to za mała szerokość tylnych kół bo trochę wpadło koło .
P.s z jakiej palety wybrałeś kolor ?
- Od: 17 sty 2005, 20:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości