Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
Zamiast się uczyć na błędach klozeta i od razu kupić BMW...
Ten samochód powinien mieć 1.8 i być dupowozem albo mieć KLZE i być bardzo szybkim dupowozem, a na hiper szybkie auto to bym przeznaczył to Subaru ale nie moje dukaty.
Ten samochód powinien mieć 1.8 i być dupowozem albo mieć KLZE i być bardzo szybkim dupowozem, a na hiper szybkie auto to bym przeznaczył to Subaru ale nie moje dukaty.
Stała pod ścianą prężąc kakao
O radochę i trakcji trochę
Uzasadnienie ekonomiczne to ma założenie LPG. Tuning jest rzeczywiście trochę z tej cechy odarty, chociaż ja akurat uważam że +30 KM i 32 Nm za 1000zł to jeszcze się opłaca, natomiast robienie 300+ konnego FWD do ściganinia na 1/4 nie koniecznie, szczególnie mając dużo lepszą bazę w garażu.
Uzasadnienie ekonomiczne to ma założenie LPG. Tuning jest rzeczywiście trochę z tej cechy odarty, chociaż ja akurat uważam że +30 KM i 32 Nm za 1000zł to jeszcze się opłaca, natomiast robienie 300+ konnego FWD do ściganinia na 1/4 nie koniecznie, szczególnie mając dużo lepszą bazę w garażu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):O radochę i trakcji trochę
Uzasadnienie ekonomiczne to ma założenie LPG. Tuning jest rzeczywiście trochę z tej cechy odarty, chociaż ja akurat uważam że +30 KM i 32 Nm za 1000zł to jeszcze się opłaca, natomiast robienie 300+ konnego FWD do ściganinia na 1/4 nie koniecznie, szczególnie mając dużo lepszą bazę w garażu.
Gibson mx3 jest na dzień dzisiejszy przeznaczona na tuningi i zabawę. WRX ta nasz "daily car".
Za jakiś czas jak będzie potrzebne "auto rodzinne" to WRX będzie bazą Poza tym mam sentyment do mojego mx'a.
radekkm napisał(a):zeby nie bylo ze kusze, ale moge odebrac do typka i wyslac do pl
Jesteście niemożliwi
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Onyx mniejsze turbo mniejszy moment ale moment będzie narastał wcześniej co też chyba obciąża korbowody niż większy na wyższych obr. więc tu chyba najlepiej dobry kompresor, potem kucizna i wio dalej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
onyx napisał(a):Rafał olej to turbo i wkładaj Rotrexa
Yyy jaki Rafał.. Z tego co wiem właściciel watku ma na imie Jarek
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Przecież wysyłałeś talerzyki do mnie
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Przecież wysyłałeś talerzyki do mnie
Tej faktycznie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
sewo daj jakiegoś linka to poczytamy
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
mlody1921 napisał(a):Onyx mniejsze turbo mniejszy moment ale moment będzie narastał wcześniej co też chyba obciąża korbowody niż większy na wyższych obr. więc tu chyba najlepiej dobry kompresor, potem kucizna i wio dalej
Rozważania typu: małe turbo vs. duże turbo są zbyt ogólne i mało pokazują. Jak wiemy turbo składa się z 3 podstawowych części. Dupki gorącej, muszli i cartdrige'a z wirnikiem. Kwestia dobrania odpowiednich rozmiarów części gorącej i muszli kompresora (co za tym idzie wirnika) powoduje jaką moc i moment będziemy generować i w jakim zakresie. W Klozecie ewidentnie za duża była część gorąca i to widać
Ja bym poszedł w Rotrexa pomijając powyższe
Capazo napisał(a):Yyy jaki Rafał.. Z tego co wiem właściciel watku ma na imie Jarek
Na razie to główkuję............
...jak w 3 dni uzbierać na Rotrexa
...jak w 3 dni uzbierać na Rotrexa
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):...jak w 3 dni uzbierać na Rotrexa
Proste, sprzedac grzechotnika MY05
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Że ja na to nie wpadłem
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości