Strona 1 z 64

MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

PostNapisane: 5 cze 2009, 15:08
przez lukster
SILNIK: baza KLZE 195KM/224Nm, obecnie custom tłoki KL, custom korby KL, głowice KLZE
UKŁAD DOLOTOWY: Holset HX40, FMIC, Blow off SSQV style
UKŁAD WYDECHOWY: DP 3'', wydech 2,5'', środkowy RM Motors, końcowy UPgrade Caliber 45s, wastegate Turbonetics Racegate 45mm, MBC ProPerfect
ELEKTRONIKA: MSI v3 MsExtra Code
UKŁAD ZAPŁONOWY: EDIS6 36-1 wheel, kable, świece NGK BKR7E-11
UKŁAD PALIWOWY: Walbro 255, wtryski sr20det 370cc, FPR Turbosmart
UKŁAD NAPĘDOWY:sprzęgło ACT spiek 4 łapki, skrzynia KL LSD
ZAWIESZENIE: H&R -45mm, amorki KONI Special D
UKŁAD HAMULCOWY: ABS, tarcze tył/przód, Mikoda+Ferodo Premier
ŚRODEK: seria, zegary boost, EGT, temp. oleju AG seria SM
CAR-AUDIO: zbędne
MOC: 300+
WAGA: 1125kg
INNE: short shifter, r888 225/50/16, OZ Racing F1

Tutaj znajdziecie całą historię auta http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=15901

Poniżej kilka wybranych zdjęć oraz filmików w chronologicznym porządku.
Niech moc będzie z Wami <uklon>
f2.jpg
iwonka-1.jpg
pier.jpg

Wykres na 1,0bar
dc2e0b4d3fe6fc43.jpg

PostNapisane: 5 cze 2009, 15:28
przez walker_1
Super <jupi> nie ma to jak cichociemne autko :) Widzę, że masz więcej miejsca przez to, że klimę wywaliłeś :D ja swoją zostawiłem i trochę ona komplikowała życie ale jak się popieści to się wszystko zmieści <lol> Gdzieś kiedyś czytałem, że będziesz coś kombinował z lepszym chłodzeniem silnika (jakieś dodatkowe nawiewy powietrza czy coś w tym stylu) masz już jakiś pomysł, bo zapewne Tobie tak samo jak i mi temperatura jaka panuje pod maską spędza sen z powiek :| Nie myślałeś żeby wsadzić filtr powietrza w prawe nadkole – sam tak zrobiłem i muszę przyznać, że jest tam idealny box na stożek :) trzaba tylko jeszcze wyciąć mały dolot powietrza w zderzaku i będzie super :)
Gratulacje Panie Kolego ;)

Re: lukster

PostNapisane: 5 cze 2009, 15:28
przez lukster
Mam zamiast jednego seryjnego wentylatora 2 wiatraki takie jak od klimy zdrutowane aby chodziły na prędkości HIGH ;) Nie narzekam na temperaturę oleju, max 100st przy pałowaniu, normalnie 85-90st. Najlepszym patentem jest uniesienie maski na zawiasach jakieś 2cm ale nie wyglada to zbyt fajnie i dopóki nie muszę unikam tego rozwiązania, zobaczymy upały.
Co do stożka to ssie okropnie gorące powietrze. Dopiero wczoraj ogrnąłem czujnik IAT i będę mógł obserwować temperaturę w dolocie. Może okazać się że FMIC daje radę schłodzić na tyle, że nie będę musiał kombinować. Jeśli nie, to n nadkole jak mówisz ;)

PostNapisane: 5 cze 2009, 15:30
przez ravo
fajny grzybek :P

PostNapisane: 6 cze 2009, 01:00
przez PLaster
no panie, to pojechałeś :D
gratulacje i nie mogę się doczekać jak to na jakimś zlocie obmacam ;)
jak można to piszę się na przejażdżkę, już kilka litry PB odleje <lol>

PostNapisane: 6 cze 2009, 09:07
przez loockas
Najlepsze jest w tym aucie to, że wygląd pozostał seryjny. MX w tym kolorze z pakietem V6 wygląda bosko. Mam nadzieję, że nic w tym kierunku nie będziesz zmieniał. Jeden z moich ulubionych mx'ów w tym klubie. Gratuluje włożonej pracy i czekam na mega spot, żeby zobaczyć na żywo :)

PostNapisane: 6 cze 2009, 09:53
przez ravo
loockas napisał(a):Najlepsze jest w tym aucie to, że wygląd pozostał seryjny.

i z tym sie zgodze, akurat w tym projekcie jest to ogromny plus :)

PostNapisane: 6 cze 2009, 10:10
przez radekkm
super projekt,wielki szacun za szybkie i profesjonalne ogarniecie tematu
uuu Tys jest wielkim wojem beda piesni o Tobie spiewac ;)

PostNapisane: 6 cze 2009, 12:52
przez lukster
loockas napisał(a):wygląd pozostał seryjny. MX w tym kolorze z pakietem V6 wygląda bosko

Przy dość specyficznej linii mx3 łatwo coś spieprzyć. W stylistyce zmian nie będzie, poza drobnym sticker tuningiem jak mnie najdzie ;)
radekkm napisał(a):uuu Tys jest wielkim wojem beda piesni o Tobie spiewac

Oby nie pieśni żałobne po złamanej korbie :D Wczoraj wideband zapięty w kuper i 5h orania obwodnicy celem ustawienia trochę przelanego 0,5bar.
Skończyło się na stabilnym 0,46 z peakiem przy 4600 na 0,5 , jest fajnie :D Jak znajdę czasu to podjadę się zbadać na hamownię

PostNapisane: 6 cze 2009, 15:16
przez Adamos
lukster z Gdyni tekkenfan i PawelMx6 sie wybieraja na hamownie to moze wspolny wypad :) przy okazji mozna by zobaczyc Twojego potwora :)

PostNapisane: 6 cze 2009, 15:44
przez lukster
A gdzie się wybierają bo ja do V-tech jadę. Mają hamownię 4x4 dzięki temu można wygenerować większe obciążenie i w efekcie otrzymać bardziej wiarygodny wynik

PostNapisane: 6 cze 2009, 20:37
przez radekkm
caly sie poce z emocji,czekam na wykres
kiedy pierwsze zawody na cwiartke ??

PostNapisane: 7 cze 2009, 14:48
przez Xtreme3
Po wystrojeniu na 0.5 bara wczoraj na Grunwaldzie 2 razy pomyliłem dźwięk startujacego KLoZEeTa z dźwiękiem motocykla. Teraz dopiero MX ładnie się odpycha i lekko gubi trakcje na 3 biegu – bajka :D

PostNapisane: 7 cze 2009, 19:38
przez Fiveopac
Skończyło się na stabilnym 0,46 z peakiem przy 4600 na 0,5 , jest fajnie zeby Jak znajdę czasu to podjadę się zbadać na hamownię

No szykuje sie masakra :D Szybko zasuwaj na hamownie i szykuj auto na borsk ;)

PostNapisane: 7 cze 2009, 21:36
przez kryystian
bajka ;)

PostNapisane: 7 cze 2009, 22:27
przez lukster
Są media hahaha
Komentarz waldiego mówi sam za siebie ;) 18+

PostNapisane: 7 cze 2009, 22:38
przez Sokool
Ach te filmiki na których nic nie widać ;) Za to słychać że jest grubo :D <spoko>

PostNapisane: 7 cze 2009, 23:18
przez Adamos
lukster
a jak rywalizacja z 200sx Piotra? :)

PostNapisane: 7 cze 2009, 23:20
przez lukster
Adamos napisał(a):rywalizacja z 200sx Piotra?

Czekam czekam i nic :D
Chyba zczikenował i kłamie że sprzęgła nie ma a s14 pewnie dawno jeździ :P :P :P

PostNapisane: 7 cze 2009, 23:26
przez Adamos
No wczoraj widziałem jak jechał :D na Grunwaldzie z resztą :)