MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez lukster » 5 cze 2009, 14:08

SILNIK: baza KLZE 195KM/224Nm, obecnie custom tłoki KL, custom korby KL, głowice KLZE
UKŁAD DOLOTOWY: Holset HX40, FMIC, Blow off SSQV style
UKŁAD WYDECHOWY: DP 3'', wydech 2,5'', środkowy RM Motors, końcowy UPgrade Caliber 45s, wastegate Turbonetics Racegate 45mm, MBC ProPerfect
ELEKTRONIKA: MSI v3 MsExtra Code
UKŁAD ZAPŁONOWY: EDIS6 36-1 wheel, kable, świece NGK BKR7E-11
UKŁAD PALIWOWY: Walbro 255, wtryski sr20det 370cc, FPR Turbosmart
UKŁAD NAPĘDOWY:sprzęgło ACT spiek 4 łapki, skrzynia KL LSD
ZAWIESZENIE: H&R -45mm, amorki KONI Special D
UKŁAD HAMULCOWY: ABS, tarcze tył/przód, Mikoda+Ferodo Premier
ŚRODEK: seria, zegary boost, EGT, temp. oleju AG seria SM
CAR-AUDIO: zbędne
MOC: 300+
WAGA: 1125kg
INNE: short shifter, r888 225/50/16, OZ Racing F1

Tutaj znajdziecie całą historię auta http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=15901

Poniżej kilka wybranych zdjęć oraz filmików w chronologicznym porządku.
Niech moc będzie z Wami <uklon>
f2.jpg
iwonka-1.jpg
pier.jpg

Wykres na 1,0bar
dc2e0b4d3fe6fc43.jpg
Ostatnio edytowano 6 maja 2011, 11:54 przez lukster, łącznie edytowano 11 razy
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 06:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez walker_1 » 5 cze 2009, 14:28

Super <jupi> nie ma to jak cichociemne autko :) Widzę, że masz więcej miejsca przez to, że klimę wywaliłeś :D ja swoją zostawiłem i trochę ona komplikowała życie ale jak się popieści to się wszystko zmieści <lol> Gdzieś kiedyś czytałem, że będziesz coś kombinował z lepszym chłodzeniem silnika (jakieś dodatkowe nawiewy powietrza czy coś w tym stylu) masz już jakiś pomysł, bo zapewne Tobie tak samo jak i mi temperatura jaka panuje pod maską spędza sen z powiek :| Nie myślałeś żeby wsadzić filtr powietrza w prawe nadkole – sam tak zrobiłem i muszę przyznać, że jest tam idealny box na stożek :) trzaba tylko jeszcze wyciąć mały dolot powietrza w zderzaku i będzie super :)
Gratulacje Panie Kolego ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 17:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez lukster » 5 cze 2009, 14:28

Mam zamiast jednego seryjnego wentylatora 2 wiatraki takie jak od klimy zdrutowane aby chodziły na prędkości HIGH ;) Nie narzekam na temperaturę oleju, max 100st przy pałowaniu, normalnie 85-90st. Najlepszym patentem jest uniesienie maski na zawiasach jakieś 2cm ale nie wyglada to zbyt fajnie i dopóki nie muszę unikam tego rozwiązania, zobaczymy upały.
Co do stożka to ssie okropnie gorące powietrze. Dopiero wczoraj ogrnąłem czujnik IAT i będę mógł obserwować temperaturę w dolocie. Może okazać się że FMIC daje radę schłodzić na tyle, że nie będę musiał kombinować. Jeśli nie, to n nadkole jak mówisz ;)
Ostatnio edytowano 5 cze 2009, 14:33 przez lukster, łącznie edytowano 1 raz
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 06:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 5 cze 2009, 14:30

fajny grzybek :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez PLaster » 6 cze 2009, 00:00

no panie, to pojechałeś :D
gratulacje i nie mogę się doczekać jak to na jakimś zlocie obmacam ;)
jak można to piszę się na przejażdżkę, już kilka litry PB odleje <lol>
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez loockas » 6 cze 2009, 08:07

Najlepsze jest w tym aucie to, że wygląd pozostał seryjny. MX w tym kolorze z pakietem V6 wygląda bosko. Mam nadzieję, że nic w tym kierunku nie będziesz zmieniał. Jeden z moich ulubionych mx'ów w tym klubie. Gratuluje włożonej pracy i czekam na mega spot, żeby zobaczyć na żywo :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez ravo » 6 cze 2009, 08:53

loockas napisał(a):Najlepsze jest w tym aucie to, że wygląd pozostał seryjny.

i z tym sie zgodze, akurat w tym projekcie jest to ogromny plus :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 6 cze 2009, 09:10

super projekt,wielki szacun za szybkie i profesjonalne ogarniecie tematu
uuu Tys jest wielkim wojem beda piesni o Tobie spiewac ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 22:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez lukster » 6 cze 2009, 11:52

loockas napisał(a):wygląd pozostał seryjny. MX w tym kolorze z pakietem V6 wygląda bosko

Przy dość specyficznej linii mx3 łatwo coś spieprzyć. W stylistyce zmian nie będzie, poza drobnym sticker tuningiem jak mnie najdzie ;)
radekkm napisał(a):uuu Tys jest wielkim wojem beda piesni o Tobie spiewac

Oby nie pieśni żałobne po złamanej korbie :D Wczoraj wideband zapięty w kuper i 5h orania obwodnicy celem ustawienia trochę przelanego 0,5bar.
Skończyło się na stabilnym 0,46 z peakiem przy 4600 na 0,5 , jest fajnie :D Jak znajdę czasu to podjadę się zbadać na hamownię
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 06:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Adamos » 6 cze 2009, 14:16

lukster z Gdyni tekkenfan i PawelMx6 sie wybieraja na hamownie to moze wspolny wypad :) przy okazji mozna by zobaczyc Twojego potwora :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 09:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez lukster » 6 cze 2009, 14:44

A gdzie się wybierają bo ja do V-tech jadę. Mają hamownię 4x4 dzięki temu można wygenerować większe obciążenie i w efekcie otrzymać bardziej wiarygodny wynik
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 06:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 6 cze 2009, 19:37

caly sie poce z emocji,czekam na wykres
kiedy pierwsze zawody na cwiartke ??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 22:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Xtreme3 » 7 cze 2009, 13:48

Po wystrojeniu na 0.5 bara wczoraj na Grunwaldzie 2 razy pomyliłem dźwięk startujacego KLoZEeTa z dźwiękiem motocykla. Teraz dopiero MX ładnie się odpycha i lekko gubi trakcje na 3 biegu – bajka :D
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 19:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Fiveopac » 7 cze 2009, 18:38

Skończyło się na stabilnym 0,46 z peakiem przy 4600 na 0,5 , jest fajnie zeby Jak znajdę czasu to podjadę się zbadać na hamownię

No szykuje sie masakra :D Szybko zasuwaj na hamownie i szykuj auto na borsk ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 19:07
Posty: 4293 (8/30)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez kryystian » 7 cze 2009, 20:36

bajka ;)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 18:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez lukster » 7 cze 2009, 21:27

Są media hahaha
Komentarz waldiego mówi sam za siebie ;) 18+
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 06:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Sokool » 7 cze 2009, 21:38

Ach te filmiki na których nic nie widać ;) Za to słychać że jest grubo :D <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 17:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Adamos » 7 cze 2009, 22:18

lukster
a jak rywalizacja z 200sx Piotra? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 09:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez lukster » 7 cze 2009, 22:20

Adamos napisał(a):rywalizacja z 200sx Piotra?

Czekam czekam i nic :D
Chyba zczikenował i kłamie że sprzęgła nie ma a s14 pewnie dawno jeździ :P :P :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 06:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Adamos » 7 cze 2009, 22:26

No wczoraj widziałem jak jechał :D na Grunwaldzie z resztą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 09:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy