MX-3 EC K8 Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Quaki » 4 cze 2009, 14:47

Five jasne ze mozna EBC kupic mozna tez je zrobic ;) (ja sie staram od jakiegos czasu ale nie mam na razie na czym wyprobowac sprzeta bo moja autko dalej w przebudowie) ale sadze ze ebc mozna tez kupic taniej z tym ze nie greediego
Ravo co do turbiny to ja stzrelam na slepo nie widzialem jej nie znam numerow (oprocz szątkowych podanych wyzej) to co wiem to zdecydowanie za malo zeby jednoznacznie okreslic co to za turbina :) dlatego gdybam sobie :)
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 4 cze 2009, 16:27 przez Quaki, łącznie edytowano 1 raz
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez ravo » 4 cze 2009, 16:26

na allegro sa chyba trzy ebc w tej chwili, najtansze jesli dobrze pamietam 700 zl z checia zakupil bym taka zabawke :(
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez walker_1 » 16 cze 2009, 11:21

Nowa turbinka założona, namęczyłem się z nią co niemiara, bo było trzeba pół wydechu przerobić, wszystkie końcówki węży musiałem zmienić, do tego dolot musiałem przesunąć ale udało się :) Mam teraz tylko jeden problem, jak się silnik zagrzeje to wchodzi na 1500obr i potem spada do 1000obr tak jakby przygasał i potem znów wchodzi na 1500obr. Charakterystyczne jest to, że to falowanie jest równomierne i o tej samej częstotliwości, muszę sprawdzić błędy na kompie to może coś mi się wyjaśni. Ma może ktoś jakąś sugestie co może nie banglać :) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez Fiveopac » 16 cze 2009, 13:08

Przeplywka? Lewe powietrze? Zle ustawiony rozrzad?

ps. FOTY!!
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez xXx » 16 cze 2009, 16:55

ravo napisał(a):na allegro sa chyba trzy ebc w tej chwili, najtansze jesli dobrze pamietam 700 zl z checia zakupil bym taka zabawke


A JA MAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez radekkm » 16 cze 2009, 19:59

wypiales obieg plynu chlodzacego z przepustnicy??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez walker_1 » 17 cze 2009, 08:43

Fiveopac napisał(a):Przeplywka? Lewe powietrze? Zle ustawiony rozrzad?

Rozrząd to nie jest, bo nic z nim nie robiłem, jeśli przepływka to tylko w gre wchodzi uszkodzenie mechaniczne, bo po sprawdzeniu błędów okazało się, że nie ma żadnego błędu.

radekkm napisał(a):wypiales obieg plynu chlodzacego z przepustnicy??

Moja turbina jest dodatkowo chłodzona wodą i właśnie przepływ wody wziąłem z przepustnicy, do przepustnicy woda cały czas dochodzi więc niczego nie odpinałem. Czy jak odepnę całkowicie wodę z przepustnicy to komp nie będzie wariował? Przed zmianą turbiny było wszystko ok, podczas jej wymiany ruszałem przepustnicę, silniczek krokowy i przepływkę więc obstawiał bym coś z tych trzech rzeczy. Najdziwniejsze jest to, że to falowanie jest bardzo równe i zsynchronizowane, poza tym jak stoję i wrzucę bieg po czym delikatnie zacznę puszczać sprzęgło tak żeby sprzęgło już załapało ale samochód dalej stał to falowanie ustaje. No nic jak będę miał chwilkę to nagram może to falowanie, wrzucę filmik no i cyknę jakąś fotkę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez brii » 17 cze 2009, 09:06

Takie falowanie zdarza się kiedy jest za mało płynu chłodzącego...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Loczek » 17 cze 2009, 23:02

brii napisał(a):Takie falowanie zdarza się kiedy jest za mało płynu chłodzącego...

Dokładnie ja tak mialem w sobote jak wymienialem rozrzad i pompe wody, Potem zalałem i zanim odpowietrzyłem to obroty slicznie wskakiwały na 1,5 rpm i spadąły i tak idealnie rowno.

Odpowietrz układ i bedzie cacy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez walker_1 » 18 cze 2009, 08:04

Oby to było to :) Wczoraj co prawda jak patrzyłem to faktycznie za mało było wody w chłodnicy ale jak dolałem to i tak obroty po rozgrzaniu silnika zaczęły falować. Dzisiaj odpowietrzę układ i zobaczę czy to faktycznie to.
Poza tym nowa turbinka jak na razie sprawuje się super, ciągnie co prawda tak jak poprzednia dosyć późno, bo dopiero przy 4200-4300obr/min (nie wiem czy to nie przypadkiem przez vrisy, których nie odłączałem) ale po załączeniu się turbiny na pierwszym biegu koła tracą trakcje :) W sumie to są też dobre strony tego późnego załączania się turbo, bo do tych 4000obr. mam samochód praktycznie taki jak przed przeróbkami, a powyżej mam już sporo mocniejszy bolid :)
Sprawdzałem też ciśnienie doładowania, na początku wpiąłem się w wężyk od WG i wskaźnik pokazywał mi max 0,6 bara, później jak przepiąłem rurkę za przepustnicę to ciśnienie wychodzi tak w granicach 0,35-0,4bara więc jest tak jak chciałem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez walker_1 » 21 cze 2009, 13:19

Z falującymi obrotami się uporałem i nawet nie będę pisał co to było, bo sam się z siebie śmiałem jak znalazłem usterkę <jelen>
Korzystając z chwili wolnego umyłem w końcu Madzie i zrobiłem jej kilka fotek :)

I nagrałem jeszcze filmik z dźwiękiem BOV'a :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez radekkm » 21 cze 2009, 22:14

wow ,ale pieknie pod maska,bling ,bling
tez tak chce :]
fajnie syczy <jem>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez jacobs » 21 cze 2009, 22:42

hardcorowo wygląda z tym wyciętym zderzakiem :D

Świetny projekt.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez sq2jul » 22 cze 2009, 02:46

IC'ek pieknie sie prezentuje :) Pod maska bling bling – tak trzymaj ;)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez walker_1 » 22 cze 2009, 07:31

<uklon>
IC mam zamiar trochę zabudować, bo jednak strasznie rzuca się w oczy :) ale zrobię tak żeby i było ładnie, i było widać intercooler ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez /V6 » 22 lip 2009, 17:02

Ile Cię wyniosło uturbienie K8????
Gratulacje za świetny projekt <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2009, 16:46
Posty: 133
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)

Postprzez I.T » 22 lip 2009, 23:26

pisales ze masz Ball Bearinga turbo? pytanie czy napewno poniewaz ich sie nie da regenerwowac. A jedyna maszyna do wywazania tych turbo jest w Japoni.

Seryjnie 300ZX nie mial Ball Bearinga, je zaczeli montowac pod koniec lat 90` w 200SX S15 i GT-R R34
" Most important thing is not power but engine response "
Początkujący
 
Od: 15 lut 2009, 17:08
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Auto: Szukam FC

Postprzez weede » 23 lip 2009, 14:15

świetny projekt i porządek pod maska

tez jestem ciekawe orientacyjnych kosztów uturbienia K8 ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Pit » 24 lip 2009, 10:28

weede napisał(a):tez jestem ciekawe orientacyjnych kosztów uturbienia K8 ;)

Myślę, że przy dzisiejszym kursie dolara 10 kzł będzie kwotą niewystarczającą, o ile ma być to porządnie sterowane na elektronice, vide Lukster. Przy takiej kwocie turbienie K8 chyba ma sens tylko hobbystyczny, bo dokładnie to samo czeka Cię przy turbieniu KL'a bądź KLZE.

Co do projeklu Walker'a – ładnie, bo porządek pod maską :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Pyton162 » 26 lip 2009, 21:45

dzis na kresce w zg 2 razy w plecy od toyoty trolla
k8 turbo sprzęgło do wymiany
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy