MX-3 EC K8 Turbo
Five jasne ze mozna EBC kupic mozna tez je zrobic (ja sie staram od jakiegos czasu ale nie mam na razie na czym wyprobowac sprzeta bo moja autko dalej w przebudowie) ale sadze ze ebc mozna tez kupic taniej z tym ze nie greediego
Ravo co do turbiny to ja stzrelam na slepo nie widzialem jej nie znam numerow (oprocz szątkowych podanych wyzej) to co wiem to zdecydowanie za malo zeby jednoznacznie okreslic co to za turbina dlatego gdybam sobie
Pozdrawiam
Ravo co do turbiny to ja stzrelam na slepo nie widzialem jej nie znam numerow (oprocz szątkowych podanych wyzej) to co wiem to zdecydowanie za malo zeby jednoznacznie okreslic co to za turbina dlatego gdybam sobie
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 4 cze 2009, 16:27 przez Quaki, łącznie edytowano 1 raz
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Nowa turbinka założona, namęczyłem się z nią co niemiara, bo było trzeba pół wydechu przerobić, wszystkie końcówki węży musiałem zmienić, do tego dolot musiałem przesunąć ale udało się Mam teraz tylko jeden problem, jak się silnik zagrzeje to wchodzi na 1500obr i potem spada do 1000obr tak jakby przygasał i potem znów wchodzi na 1500obr. Charakterystyczne jest to, że to falowanie jest równomierne i o tej samej częstotliwości, muszę sprawdzić błędy na kompie to może coś mi się wyjaśni. Ma może ktoś jakąś sugestie co może nie banglać ?
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
Fiveopac napisał(a):Przeplywka? Lewe powietrze? Zle ustawiony rozrzad?
Rozrząd to nie jest, bo nic z nim nie robiłem, jeśli przepływka to tylko w gre wchodzi uszkodzenie mechaniczne, bo po sprawdzeniu błędów okazało się, że nie ma żadnego błędu.
radekkm napisał(a):wypiales obieg plynu chlodzacego z przepustnicy??
Moja turbina jest dodatkowo chłodzona wodą i właśnie przepływ wody wziąłem z przepustnicy, do przepustnicy woda cały czas dochodzi więc niczego nie odpinałem. Czy jak odepnę całkowicie wodę z przepustnicy to komp nie będzie wariował? Przed zmianą turbiny było wszystko ok, podczas jej wymiany ruszałem przepustnicę, silniczek krokowy i przepływkę więc obstawiał bym coś z tych trzech rzeczy. Najdziwniejsze jest to, że to falowanie jest bardzo równe i zsynchronizowane, poza tym jak stoję i wrzucę bieg po czym delikatnie zacznę puszczać sprzęgło tak żeby sprzęgło już załapało ale samochód dalej stał to falowanie ustaje. No nic jak będę miał chwilkę to nagram może to falowanie, wrzucę filmik no i cyknę jakąś fotkę
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
Takie falowanie zdarza się kiedy jest za mało płynu chłodzącego...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Takie falowanie zdarza się kiedy jest za mało płynu chłodzącego...
Dokładnie ja tak mialem w sobote jak wymienialem rozrzad i pompe wody, Potem zalałem i zanim odpowietrzyłem to obroty slicznie wskakiwały na 1,5 rpm i spadąły i tak idealnie rowno.
Odpowietrz układ i bedzie cacy.
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Oby to było to Wczoraj co prawda jak patrzyłem to faktycznie za mało było wody w chłodnicy ale jak dolałem to i tak obroty po rozgrzaniu silnika zaczęły falować. Dzisiaj odpowietrzę układ i zobaczę czy to faktycznie to.
Poza tym nowa turbinka jak na razie sprawuje się super, ciągnie co prawda tak jak poprzednia dosyć późno, bo dopiero przy 4200-4300obr/min (nie wiem czy to nie przypadkiem przez vrisy, których nie odłączałem) ale po załączeniu się turbiny na pierwszym biegu koła tracą trakcje W sumie to są też dobre strony tego późnego załączania się turbo, bo do tych 4000obr. mam samochód praktycznie taki jak przed przeróbkami, a powyżej mam już sporo mocniejszy bolid
Sprawdzałem też ciśnienie doładowania, na początku wpiąłem się w wężyk od WG i wskaźnik pokazywał mi max 0,6 bara, później jak przepiąłem rurkę za przepustnicę to ciśnienie wychodzi tak w granicach 0,35-0,4bara więc jest tak jak chciałem
Poza tym nowa turbinka jak na razie sprawuje się super, ciągnie co prawda tak jak poprzednia dosyć późno, bo dopiero przy 4200-4300obr/min (nie wiem czy to nie przypadkiem przez vrisy, których nie odłączałem) ale po załączeniu się turbiny na pierwszym biegu koła tracą trakcje W sumie to są też dobre strony tego późnego załączania się turbo, bo do tych 4000obr. mam samochód praktycznie taki jak przed przeróbkami, a powyżej mam już sporo mocniejszy bolid
Sprawdzałem też ciśnienie doładowania, na początku wpiąłem się w wężyk od WG i wskaźnik pokazywał mi max 0,6 bara, później jak przepiąłem rurkę za przepustnicę to ciśnienie wychodzi tak w granicach 0,35-0,4bara więc jest tak jak chciałem
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
Z falującymi obrotami się uporałem i nawet nie będę pisał co to było, bo sam się z siebie śmiałem jak znalazłem usterkę
Korzystając z chwili wolnego umyłem w końcu Madzie i zrobiłem jej kilka fotek
I nagrałem jeszcze filmik z dźwiękiem BOV'a
Korzystając z chwili wolnego umyłem w końcu Madzie i zrobiłem jej kilka fotek
I nagrałem jeszcze filmik z dźwiękiem BOV'a
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
IC'ek pieknie sie prezentuje Pod maska bling bling – tak trzymaj
pisales ze masz Ball Bearinga turbo? pytanie czy napewno poniewaz ich sie nie da regenerwowac. A jedyna maszyna do wywazania tych turbo jest w Japoni.
Seryjnie 300ZX nie mial Ball Bearinga, je zaczeli montowac pod koniec lat 90` w 200SX S15 i GT-R R34
Seryjnie 300ZX nie mial Ball Bearinga, je zaczeli montowac pod koniec lat 90` w 200SX S15 i GT-R R34
" Most important thing is not power but engine response "
- Od: 15 lut 2009, 17:08
- Posty: 6
- Skąd: Gdynia
- Auto: Szukam FC
weede napisał(a):tez jestem ciekawe orientacyjnych kosztów uturbienia K8
Myślę, że przy dzisiejszym kursie dolara 10 kzł będzie kwotą niewystarczającą, o ile ma być to porządnie sterowane na elektronice, vide Lukster. Przy takiej kwocie turbienie K8 chyba ma sens tylko hobbystyczny, bo dokładnie to samo czeka Cię przy turbieniu KL'a bądź KLZE.
Co do projeklu Walker'a – ładnie, bo porządek pod maską
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości