323 BF B6 Turbo

MODEL: 323 GTX FWD BF1, 1989, hatchback, 3d
SILNIK: 1.6 DOHC TURBO, B6T
MOC: seria @ 0.4 bar – 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm, aktualnie 1,2 bar (peak 1,4, pod odcinką 1.0), 215 KM @ 5,900 rpm, 303 Nm @ 4,300 rpm
UKLAD PALIWOWY: wtryski 326 cc z Probe 2.2T, ciśnienie na listwie 4,0 bar podniesione przez FPR Autogauge, Walbro 255 lph
UKLAD DOLOTOWY: turbina IHI VJ-11 z Probe 2.2T, FMIC od Iveco TD 2.5, BOV Greddy RS style, stożek Simota, MBC ProPerfekt
UKLAD WYDECHOWY: custom made DP z osobnym kanałem 40 mm na wastegate + wydech 2,5" pełen przelot z nierdzewki, tłumik środkowy przelotowy VEGA
ELEKTRONIKA: wskaźniki boosta, temp. oleju, ciśnienia oleju i woltomierz, Ecumaster DET II
UKLAD NAPĘDOWY: spiek 4-ro łopatkowy by MWIT, shortshifter
ZAWIESZENIE: obniżone, utwardzone, rozpórka przednia górna D&W
KOŁA: Toyo R888 205/50R15 przód, R888 195/50R15 tył, białe 15" z Escorta RS (?)
UKLAD HAMULCOWY: przewody Goodridge, ATE Blue Racing 280'C + przod: tarcze Mikoda GT 266 mm do Galanta, klocki Ferodo Premier, tyl: tarcze ATE + klocki Bosch
BODY-KIT: dokładki i spoiler GTX, maska w czarnym macie, zapinki, wycięty przedni zderzak pod IC
ŚRODEK: Momo Corse 32 cm, naba Momo, 2 x Bimarco C, 4-pkt. pasy LUKE, noname gała skórzana, pełna wydmuszka
CAR-AUDIO: nie istotne
WAGA: zważone 1015 kg bez tylnej kanapy i z 1/3 baku, 950 kg przy pełnym pruciu
INNE:
PLANY: na ten sezon koniec modow, zalozenia osiagniete w 110%, na przyszły jest kilka kolejnych pomysłów
Jeździ to teraz mniej więcej tak:
Czas na 1/4 – 14.004
ZDJECIA:
SILNIK: 1.6 DOHC TURBO, B6T
MOC: seria @ 0.4 bar – 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm, aktualnie 1,2 bar (peak 1,4, pod odcinką 1.0), 215 KM @ 5,900 rpm, 303 Nm @ 4,300 rpm
UKLAD PALIWOWY: wtryski 326 cc z Probe 2.2T, ciśnienie na listwie 4,0 bar podniesione przez FPR Autogauge, Walbro 255 lph
UKLAD DOLOTOWY: turbina IHI VJ-11 z Probe 2.2T, FMIC od Iveco TD 2.5, BOV Greddy RS style, stożek Simota, MBC ProPerfekt
UKLAD WYDECHOWY: custom made DP z osobnym kanałem 40 mm na wastegate + wydech 2,5" pełen przelot z nierdzewki, tłumik środkowy przelotowy VEGA
ELEKTRONIKA: wskaźniki boosta, temp. oleju, ciśnienia oleju i woltomierz, Ecumaster DET II
UKLAD NAPĘDOWY: spiek 4-ro łopatkowy by MWIT, shortshifter
ZAWIESZENIE: obniżone, utwardzone, rozpórka przednia górna D&W
KOŁA: Toyo R888 205/50R15 przód, R888 195/50R15 tył, białe 15" z Escorta RS (?)
UKLAD HAMULCOWY: przewody Goodridge, ATE Blue Racing 280'C + przod: tarcze Mikoda GT 266 mm do Galanta, klocki Ferodo Premier, tyl: tarcze ATE + klocki Bosch
BODY-KIT: dokładki i spoiler GTX, maska w czarnym macie, zapinki, wycięty przedni zderzak pod IC
ŚRODEK: Momo Corse 32 cm, naba Momo, 2 x Bimarco C, 4-pkt. pasy LUKE, noname gała skórzana, pełna wydmuszka
CAR-AUDIO: nie istotne
WAGA: zważone 1015 kg bez tylnej kanapy i z 1/3 baku, 950 kg przy pełnym pruciu
INNE:
PLANY: na ten sezon koniec modow, zalozenia osiagniete w 110%, na przyszły jest kilka kolejnych pomysłów
Jeździ to teraz mniej więcej tak:
Czas na 1/4 – 14.004
ZDJECIA: