Mazda 323S BA KF '95
Napisane: 26 sty 2009, 03:42
Witam! Autkiem jeżdżę już od 2,5 roku ale jakoś do tej pory nie składało się żeby przedstawic go na forum. Zawsze chciałem sedana wybierałem miedzy Hondą Civic, Mitsubishi Lancerem i Mazdą323s. Padło na Mazdę Autko sprowadzone z niemiec z udokumentowanym przebiegiem 147tyś, bezwypadkowe i w idealnym stanie
Silnik 1.5 dohc Z5
kolor Champagne Silver Mica
wyposażenie:
wspomaganie
ABS
centralny zamek
2 x airbag
Modyfikacje
silnik
swap 2.0 V6 KF
korek oleju HKS pomalowany w kolor felg
zmodyfikowany przedni pas w celu zmieszczenia silnika
pokrywy zaworów pomalowane VHT
komora silnika i spód maski pomalowane na czarny mat
siłowniki przedniej maski inxx
układ dolotowy
custom CAI pomalowany w kolor felg
kolektor dolotowy pomalowany w kolor felg
stożek K&N
hydroshield Injen
układ wydechowy
Przelot z kwasówki 2" by Michael (końcowy tłumik M-tech, środkowy i stumienica Michael)
układ napędowy
skrzynia, półosie, piasty, zwrotnice z 323F KF
custom short shifter
układ hamulcowy
zaciski, tarcze, serwo, pompa z 323F KF
zawieszenie
kompletne zawieszenie z 323F KF
przednia rozpórka z 323F KF
gwint FK Highsport
wnętrze
kierownica Momo Race 320mm
naba Momo
quick release
fotele Sparco Siena
4 punktowe 3" pasy OMP
dywaniki Sparco
alu ramki na zegarach
gałka Jacky powleczona carbonem(custom)+skórzany mieszek
usunięta poduszka powietrzna pasażera, w jej miejscu schowek
panel sterowania nawiewów z 323f + ramka z carbonu(custom)
boczki custom( w miejscu materiału carbon)
usunięte seryjne pasy bezpieczeństwa przód + tył
usunięta tylna kanapa
zaślepione wszystkie otwory na pasy w słupkach, oklejone szarą alcantarą
body
nadwozie i wnętrze przemalowane na biały kolor z palety mazdy Pure White A3D
nadkola z tyłu i przodu zrolowane i wypchnięte po 20mm na stronę
Przerobione lusterka z 323F (poliftowe)
usunięte listwy z drzwi
custom dokładka przedniego zderzaka
tow-hook'i przód + tył
custom grill carbon + znaczek Mazdaspeed
oryginalne chlapacze przód + tył
koła
Rays Gram Lights 57C 8.5x17 et30, pomalowane na złoto + wypolerowane ranty
kute nakrętki VMS(Vision)
opony Falken FK452 205/40
inne
cała elektryka i elektronika przerobiona z 323F KF
przerobione mechanizmy szyb na elektryczne
co tylko się dało zostało rozebrane , wypiaskowane i na nowo pomalowane
audio
jednostka sterująca Alpine CDE-9881
przedni zestaw Morel Tempo 6
wygłuszenie przednich drzwi matami GMS
wzmacniacz Harman/Kardon CA470
sub Cerwin Vega 104
okablowanie Sinuslive Silverline
klemy akumulatora Phonocar
Tak się prezentuje na obecną chwilę
wcześniejsze modyfikacje, może po kolei
Tak było po kupnie 2006
rok 2007
końcowy wydech Michael
białe kierunki na błotnikach
sprężyny Jamex -40mm
pomalowanie listw w kolor nadwozia
pomalowanie na czerwono zacisków i bebnów hamulcowych
alu ramki na zegary
skórzany mieszek i alu gałka zmiany biegów Jacky
Falgi Alutec Tornado 16x7 z oponami Yokohama Advan 195/50
rok 2008
kompletny przelotowy układ wydechowy 2" z kwasówki robiony w firmie Michael Tuning System(strumienica, środkowy tłumik Michael, końcowy tłumik M-Tech)
stożek K&N wraz dolotem zimnego powietrza spod zderzaka
kierownica Momo Race 320mm + Quick Release(rozpinka kierownicy, świetne się sprawdza jako zabezpieczenie antykradzieżowe)
fotele Sparco Siena
felgi Rota Boost w kolorze platin gold 7.5x17 z oponami Falken Fk452 205/40
dywaniki Sparco
zestaw soshinoya(taki JDM gadzet)
Audio
jednostka sterująca Alpine CDE-9881
głosniki przód Hertz Dsk 130
głosniki tył Rockford Fosgate T1694C
wzmacniacz Kenwood Kac820
sub JL Audio 30cm w rekomendowanej obudowie zamknietej
rok 2009
Przerobienie grilla
Polakierowanie i założenie body własnego projektu i wykonania
Gwint FK Highsport