Strona 73 z 74

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 18 kwi 2012, 15:20
przez Jacek176
Zatruwasz środowisko :P

PostNapisane: 19 kwi 2012, 21:15
przez waldii
a to nie z odmy tak dymi??? hahaha

PostNapisane: 19 kwi 2012, 22:45
przez tekkenfan
to nie odma to sprzęgło się paliło <lol>
Jacek176 napisał(a):Zatruwasz środowisko

oj tam, oj tam i tak jest lepiej niż w zeszłym roku jak po jednym przegonieniu walił takiego bąka że nic widać nie było ;)

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 22 kwi 2012, 08:46
przez Jacek176
Wreszcie odebrałem dyplom, pucharek i nagrody :)

Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 25 kwi 2012, 00:09
przez waldii
fajny pojemnik na śrubki <lol>

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 25 kwi 2012, 11:17
przez Jacek176
Mi się kojarzy z kielichem mszalnym :D

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 25 kwi 2012, 16:16
przez Gared
Od razu widać co komu w głowie siedzi. Waldiemu kręcenie śrubkami, a Jackowi mszalne procenty :P

PostNapisane: 2 maja 2012, 08:21
przez Jacek176
hehe... ale się uśmiałem czytając niektóre komentarze pod moim filmikiem :D
http://youtu.be/s_791BoSsGg

"Owned a 1992 SP with the 1.8ltr DOHC, yes they are capable of 210 genuine km/h, however there is NO WAY that it would accelarate like that naturally aspirated and as if the engine would rev beyond 8000 rpm without as much as even a protest?? Seriously..."

"your totally right even with all the best mods in the world your not going to achieve acceleration like that in a naturally aspirated car full stop."

<lol>
Koleś N/A kojarzy chyba tylko z 3-litrowymi amerykańcami o mocy 140KM w automacie i przyspieszeniu do setki w 12s <lol>

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 2 maja 2012, 09:29
przez Gib
O fak, może go odeślij na stronę Acury Integry to zrozumie że nawet serią można tak latać a co dopiero pomodzonym N/A.

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 2 maja 2012, 10:37
przez piwo
smieszne te komenty. 60tys odwiedzin.nono.

PostNapisane: 2 maja 2012, 11:06
przez jacobs
piwo napisał(a):smieszne te komenty. 60tys odwiedzin.nono.

Jacek wstaw reklamy i będziesz miał na kolejne mody :D

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 13 maja 2012, 18:20
przez Jacek176
Kurde, właśnie się zorientowałem, że termin zlotu w Rykach koliduje z moimi planami urlopowymi <płacze>
Także na 90% mnie tam nie będzie :(
A taką miałem ochotę wystartować tam w klasie samurai ;)

PostNapisane: 18 maja 2012, 17:29
przez Jacek176
Wczoraj złapałem się na trasie z Golfem V GTI
W sumie gładko poszło ;) Przy każdej redukcji i porządnym depnięciu pojawiała się u niego chmurka z wydechu, także pewnie turbinka ju na wykończeniu. Jak go wyprzedziłem przez jakiś czas miał okazję podziwiać naklejkę "NA is best" :P
Fakt, że miał dodatkowe obciążenie w postaci dwóch blondynek ale były raczej szczupłe :D
A u mnie pełne wnętrze.

PostNapisane: 18 maja 2012, 19:39
przez k1bic93
haha dobrze gratulacje dla Mazdy i kierowcy :D

PostNapisane: 18 maja 2012, 23:06
przez piwo
a moze byl po chip tuningu stad chmurka :) gratki kolejnego kila. blondynki nie chcialy sie przesiasc do mazdy? hehehhe

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 18 maja 2012, 23:15
przez Gib
Gratki Jacek, na SSS było V GTI ale zrobiło czas jakby było zepsute: 16,74

PostNapisane: 18 maja 2012, 23:58
przez Capazo
Gib napisał(a):na SSS było V GTI ale zrobiło czas jakby było zepsute: 16,74


kazde GTI jest zepsute jak ta cala marka VW <dupa>

PostNapisane: 18 maja 2012, 23:59
przez weede
Capazo napisał(a):kazde GTI jest zepsute jak ta cala marka VW

chyba nie jechales Golfem VI R z DSG ;)

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 19 maja 2012, 09:13
przez Gib
Ja jechałem całkowicie seryjnym Scirocco 2.0 TFSI DSG tym 200 KM ze starym silnikiem....masakra nie wierzyłem że to tylko 200 KM ma.

Re: 323F BG BP

PostNapisane: 6 lis 2012, 03:48
przez tekkenfan
co tam knujesz?
Takie coś mi się w oczy rzuciło :D:
http://www.racingforum.pl/Ganiki-Suzuki ... 04395.html