Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Jacek176 » 7 lis 2011, 21:17

Myślałem, że to jest szybsze. 170KM w takiej małej budzie powinno robić robotę a to jedzie jakby chciało a nie mogło :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez tekkenfan » 7 lis 2011, 23:33

Niby małe ale waży coś koło 1200 kg, to już nie to co stare Mini ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mx6sc » 8 lis 2011, 17:51

nawet nie całe bo około 1150 kg
tylko z nowymi autkami jest tak jakoś dziwnie że te same koniki w starszym autku robi więcej
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 19:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Jacek176 » 3 gru 2011, 22:02

Z hamulcami już wszystko OK. Wina była albo za małych klocków (z wersji 1.6/1.8 SOHC) albo faktycznie tych blaszek.
Teraz kupując klocki w Intercarsie podałem już nr katalogowy żeby tym razem sprzedali mi odpowiednie.
Poza tym wyszperałem w garażu jeszcze jakieś blaszki i je zamontowałem. Bicia już nie ma.
Ja bardziej bym stawiał, że bicie spowodowane było małymi klockami bo jakoś nie potrafię sobie logicznie wytłumaczyć jaki wpływ na bicie podczas hamowania miałby brak tych blaszek montowanych między klockiem a zaciskiem :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 3 gru 2011, 22:11

o. myslalem ze auto juz dawno poszlo spac... i obudzi sie dopiero na wiosne.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Jacek176 » 14 kwi 2012, 21:29

Właśnie wróciłem ze zlotu.
Najlepszy czas w eliminacjach to 15.375s, potem jeszcze w wolnych przejazdach udało mi się wykręcić 15.289s
Generalnie wszystkie czasy raczej kiepskie, raz, że nawierzachnia jakaś taka, że ciężko było wyczuć jak dobrze wystartować, a dwa, że było pod górkę. Mój g-tech pokazywał czasy gorsze o ponad 0.5s od tych mierzonych na zwykłej ulicy.
Jak zobaczyłem czas na g-tech'u po pierwszym przejeździe to chciałem wracać do domu bo myślałem, że się coś w aucie zepsuło <lol> No ale na szczęście potem udało się trochę poprawić. Poza tym jak zobaczyłem jakie czasy kręcą inni to się trochę uspokoiłem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez waldii » 14 kwi 2012, 21:47

nie no czas malinka.Pocieszaj sie faktem,ze rx8 mialy 2tygodnie na cwiare <lol>
waldii
 

Postprzez Gib » 14 kwi 2012, 22:02

Jacek jedziesz na bemowo?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez weede » 14 kwi 2012, 22:05

bardzo ładnie się zbiera, gratki auta <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 15:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez waldii » 14 kwi 2012, 22:15

weede tez gratki,nie badz taki skromniacha ;)
waldii
 

Postprzez Rafał_ » 14 kwi 2012, 23:19

W Rykach było 15,8 w mocnym deszczu. Na suchej nawierzchni urwane 0,5s :) Gratki.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Jacek176 » 15 kwi 2012, 08:20

waldii napisał(a):nie no czas malinka.Pocieszaj sie faktem,ze rx8 mialy 2tygodnie na cwiare <lol>

Z tego co słyszałem jak odjeżdżałem to jeden RX-8 wszystkich zaskoczył w półfinale ale nie wiem jaki czas wykręcił. Mogłem wystartować w klasie samurai to nie dostałby się do półfinałów :P

Gib napisał(a):Jacek jedziesz na bemowo?

Jeszcze nie wiem. Chciałbym wystartować w klasie drag ale nie mam kasku i musiałbym jakoś gaśnice umocować ;)

weede napisał(a):bardzo ładnie się zbiera, gratki auta <spoko>

Dzięki. Szkoda, że nie polecieliśmy chociaż raz razem z kreski. Ciekawy jestem jak by to wyglądało na mecie.

jarek.ZE napisał(a):W Rykach było 15,8 w mocnym deszczu. Na suchej nawierzchni urwane 0,5s :) Gratki.

W Rylach raz było 15.7 :P
Nie zmienia to faktu, że 3 lata temu przy 17KM mniej miałem 15.182 ;)
Myśle, że czasy na lotnisku w Sochaczewie byłyby o ok. 0.5s lepsze niż w Czaplinku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 15 kwi 2012, 08:54

Do końca piątku musisz przelew zrobić jak chcesz wystartować.
Jakie czasy robiły Rexy?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 15 kwi 2012, 09:13

Gib napisał(a):Do końca piątku musisz przelew zrobić jak chcesz wystartować.

Wiem, wiem

Gib napisał(a):Jakie czasy robiły Rexy?

W wątku ze zlotu podałem wszystkie czasy z eliminacji.

Jeszcze co do Ryk to był wajątkowo pechowy zlot dla mnie. Nie dość, że pogoda pod psem, do tego mapy w ecumasterze, w niezrozumiały dla mnie do dziś sposób, rozjechały się i silnik był przelany przez co stracił parę koni, no i jeszcze posłuchałem się opinii kilku osób, że patrząc na wykres po ostatnim strojeniu nie ma sensu kręcić tego silnika powyżej 8000obr. i z uporem maniaka zmieniałem biegi poniżej 7500. Jak pokazały późniejsze testy praktyka ostro mija się z teorią i traciłem przez to ok. 0.4-0.5s na ćwiartkę.
No ale wczoraj okazało się, że nie było tak do końca pechowo. Dostałem zaległy dyplom i nagrodę :D
Obrazek

Nawet nie wiedziałem, że wtedy był taki konkurs <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

PostTen post został usunięty przez Jacek176 15 kwi 2012, 09:24.
Powód: dubel

Postprzez Pyton162 » 15 kwi 2012, 09:47

ta mazda robi przeciag , bez problemu moze karac w klasie gdzie jezdza klze i kl , pozdro
Pyton162
 

Postprzez Jacek176 » 16 kwi 2012, 09:20

Jeszcze z takich ciekawostek przyrodniczych to w drodze powrotnej przez kilkadziesiąt km jechałem za pomarańczowym Nissanem GT-R na gdańskich blachach. Robi wrażenie to auto na żywo <serduszka> Niestety był duży ruch i kiepska droga to nie miałem okazji zobaczyć jego mozliwości.
A juz pod samym sochaczewem usiadłem na ogonie białemu Lancerowi Evo X z rejestracją P0 SSIJ <lol> Gość jechał agresywnie ale szczerze mówiąc jego przyspieszenie w czasie wyprzedzania nie rzucało na kolana. Dopiero ze startu zatrzymanego w miarę mi odjechał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 16 kwi 2012, 10:35

Wiadomo nie od dziś że seryjny Lancer evo X to niejest mega szał jak na te parametry i cenę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 18 kwi 2012, 13:42

Porównanie ilości generowanego dymu przy starcie tekkenfana ze mną :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Może te moje Yokohamy nie są takie złe <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez tekkenfan » 18 kwi 2012, 13:50

spadówa :P start z 5.5-6 tyś obrotów + stare gumy = generator dymu <lol>
Nie ma co porównywać startu na 6 letnich oponach do startu na oponach rocznych bo oczywiste jest że nowsza daje lepsze efekty
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy