seba323f napisał(a):Jacek176 napisał(a):Amorki, ze względów finansowych, narazie seryjne
Masz już jakieś konkretne amorki wypatrzone ?
Do Mazdy 323F BG zbyt dużego wyboru nie ma.
Najlepsza ale zarazem najdroższa opcja to sprowadzenie z USA Tokico HP. Są to chyba jedyne typowo sportowe, przystosowane do sprężyn obniżających amorki do BG. No ale przy obecnym kursie złotówki sprowadzanie ich jest wybitnie nie ekonomiczne.
Druga opcja, też dosyć droga to założyć regulowane wkłady Koni, takie jak ma Piwo.
Trzecia opcja to wymiana na nowe Kayaby gazowo-olejowe Excel_G czyli takie jak były montowane seryjnie w eFkach.
Czwarta opcja to dopasowanie wkładów Bilstein od BMW. Mówił o niej Gramlic w tym temacie:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=58844
Gdyby nie to, że już mam sprężyny to rozważałbym jeszcze zakup kompletu MTS Technik. Ale oni samych amorków nie sprzedają (przynajmniej ja nigdzie nie znalazłem). Sprzedają tylko komplety albo same sprężyny.
A jeśli chodzi o sprężyny to mam wrażenie, że odrazu po zamontowaniu tył stał tak jak w serii. Ale teraz jak porównuje z eFką żony to jest jednak wyraźnie niżej. Możliwe żeby po jakimś czasie sprężyny się "ułożyły" i auto usiadło?