626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez xXx » 29 wrz 2007, 15:06

Ja mogę się ścigać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez pawelMX6 » 29 wrz 2007, 15:17

Ty nie mozesz <lol> bo bylby tylko swist i placz <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez MadziaForever » 29 wrz 2007, 16:12

Myślicie zatem że skoro palił ..powtarzam palił mi 11l (bo teraz mam LPG i łyka ze 14l- na benzynie niedało sie już jeździć) na trasie to co mam silnik popsuty? <lol>
Ja niejestem pierwszym właścicielem swojego samochodu! wnioskuję że skoro ktoś miał ochotę wstawić mocniejszy silnik do 626 to mógł go dodatkowo rasować.. żadna powtarzam żadna 626stka niestworzyła mi nigdy żadnych problemów jako przeciwnik..
ale nie opowiadam takich herezji że łyknołbym mx6 z silnikiem v6 bo one schodzą poniżej 9s!

Zapamiętaj kolego możesz zmienić elektronikę i bezproblemu podrasować silnik do 140KM ale nielicz na spalanie 7l w trasie hahaha Gdyby te filtry coś ci dały to spalanie musiałoby wzrosnąć przynajmniej do danych które ja podaje, bo silnik niejest napędzany samym powietrzem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez jacobs » 29 wrz 2007, 16:18

MadziaForever napisał(a):Myślicie zatem że skoro palił ..powtarzam palił mi 11l (bo teraz mam LPG i łyka ze 14l- na benzynie niedało sie już jeździć) na trasie to co mam silnik popsuty?

Może poprostu sondy lambda uszkodzone?
MadziaForever napisał(a):Ja niejestem pierwszym właścicielem swojego samochodu! wnioskuję że skoro ktoś miał ochotę wstawić mocniejszy silnik do 626 to mógł go dodatkowo rasować..

A może poprzedni silnik był zajechany i poprostu wstawił FS?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez .:MarciN:. » 29 wrz 2007, 16:25

Ale dyskusja! :D

7 stron tematu w tak krótkim czasie :). Ładnie.

Najlepiej jak w końcu Lukas007 wrzuci wykres i będzie po sprawie. Co do ścigania – czasami dobrze jest sprawdzić siebie i umiejętności naszego auta, ale ja tam uważam, że wyścigi równoległe zbyt wielkich umiejętności nie wymagają, poza szybkim startem i umiejętnością szybkiej zmiany biegów. Reszta to już autko.

Co do wykresu – tez jestem ciekawy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez ravo » 29 wrz 2007, 16:27

.:MarciN:. napisał(a): że wyścigi równoległe zbyt wielkich umiejętności nie wymagają,

pierwszy raz jak sie scigalem to dostalem baty od efki 88KM :P ( mialem galanta na lpg 2gen 128KM), podszedl do mnie kamil :) i powiedzial co mial powiedziec i na powtorce efka zostala z tylu :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MadziaForever » 29 wrz 2007, 16:29

jacobs napisał(a):
MadziaForever napisał(a):Myślicie zatem że skoro palił ..powtarzam palił mi 11l (bo teraz mam LPG i łyka ze 14l- na benzynie niedało sie już jeździć) na trasie to co mam silnik popsuty?

Może poprostu sondy lambda uszkodzone?
MadziaForever napisał(a):Ja niejestem pierwszym właścicielem swojego samochodu! wnioskuję że skoro ktoś miał ochotę wstawić mocniejszy silnik do 626 to mógł go dodatkowo rasować..

A może poprzedni silnik był zajechany i poprostu wstawił FS?

To niejest temat o moim samochodzie ale gdyby coś było uszkodzone to chyba osiągi powinny mi spaść nie rosnąć..
Panowie to jest proste.. do komory spalania wpada powietrze i paliwo żeby mieć więcej mocy niewystarczy by wpadało tylko więcej powietrza.. spalanie w takim samym konstrukcyjnie silniku musi wzrosnąć by osiągnąć moc!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Texasso » 29 wrz 2007, 16:34

Chyba że gość ma jakieś [jakie?] wtryskiwacze.. FSI hahaha rozszczepiające benzyne na 5 mili wtrysków dzięki czemu z grama tego samego paliwa jest większa moc :) Bo jak dla mnie skoro spalanie ma takie jak przeciętny FS 1,8 to i moc jest przeciętnego 1,8.. Sory Lukas prawa fizyki..
Sprzedam reduktor LPG 100% sprawny
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=42593
pilne
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2007, 23:26
Posty: 13
Auto: Honda Civic 1,4i

Postprzez .:MarciN:. » 29 wrz 2007, 16:39

ravo napisał(a):powiedzial co mial powiedziec i na powtorce efka zostala z tylu


to musisz koniecznie zdradzić swój sekret :)

Ap ropo wydechu i dolotu jak na razie jestem tylko teoretykiem, ale po lekturze kilku materiałów doczytałem, że umiejętna jazda po odetkaniu auta może skutkować nawet zmniejszonym zużyciem paliwa.
Ostatnio edytowano 29 wrz 2007, 16:43 przez .:MarciN:., łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez ravo » 29 wrz 2007, 16:40

.:MarciN:. napisał(a):to musisz koniecznie zdradzić swój sekret

to zaden sekret :P

ale OT hehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pyton162 » 29 wrz 2007, 16:44

dokladnie , dlatego 15 koni z samego dlotu nalezy włożyć miedzy bajki ,zapłaciłeś za hamownie , a oni dali ci cudowny wykresik , oni sa zadowolenie i Ty bo możesz glosic ze z samego dolotu masz 15km wiecej .
Zreszta wkleiłem w tym temacie linki z wykresami aut ktore byly hamowane po założeniu BMC i wyniki widac gołym okiem żadne auto nie przekroczyło 10km .
Co do mojego silnika to :
splanowana glowica
podniesiony stopień sprężania przez zastosowanie innej uszczelki pod głowice
inne zawory i sprężynki zaworow
wydajniesza pompa paliwa
polerka kanałów wylotowych i obróbka dolotowych
wydech 2,25 cala caly kompletny od kolektora
dolot KN
no i na koniec wsio zestrojone smt6
obecnie nie wiem ile ma ten silnik mocy bo caly czas cos przy nim robie , silnik albo pojdzie pod turbo , albo pod nitro lub bedzie swap na 2.0 turbo z lanci
Pyton162
 

Postprzez MadziaForever » 29 wrz 2007, 16:50

Ja uważam że lukas ma już teraz wszystko ładnie przegotowane np pod chiptuning.. jedna kość i te dodatkowe powietrze można wykożystać.. ale powtarzam jeszcze raz przygotuj sie na spalanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Pyton162 » 29 wrz 2007, 16:55

jeden wielki plus za wydech za to mu chwała
Pyton162
 

Postprzez Gib » 29 wrz 2007, 18:56

To niejest temat o moim samochodzie ale gdyby coś było uszkodzone to chyba osiągi powinny mi spaść nie rosnąć..
Panowie to jest proste.. do komory spalania wpada powietrze i paliwo żeby mieć więcej mocy niewystarczy by wpadało tylko więcej powietrza.. spalanie w takim samym konstrukcyjnie silniku musi wzrosnąć by osiągnąć moc!


Z tego co wiem jak sonda pada to osiągi nie spadają tylko silnik dostaje fałszywe dane i leje wache jak "głupi" wybacz ale spalanie 12L w trasie to maja samochody albo o masie terenówek albo o mocy grubo ponad 200 KM, więc co byś tam nie miał dłubnięte w tym FS to raczej tyle nie powinna palić, no chyba że faktycznie jeździsz po czerwonym polu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez promyczek001 » 29 wrz 2007, 19:30

Gibsong napisał(a):Z tego co wiem jak sonda pada to osiągi nie spadają tylko silnik dostaje fałszywe dane i leje wache jak "głupi" .


Skoro leje wahe jak glupi to mieszanka jest za bogata przez co spadaja osiagi. Przerabiam temet sond lambda poraz drugi i wiem ze oprocz spalania to i osiagi sie znacznie pogorszyly
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Lukas007 » 30 wrz 2007, 11:24

spalanie w takim samym konstrukcyjnie silniku musi wzrosnąć by osiągnąć moc!


umiejętna jazda po odetkaniu auta może skutkować nawet zmniejszonym zużyciem paliwa.


Wszystko zależy od jazdy. Odetkane auto pali tyle samo, albo mniej, w czasie spokojnej jazdy. Maksymalna moc uzyskiwana jest przy ok. 4500 rpm. Po przekroczeniu tej granicy auto pali oczywiście więcej niż przed przeróbkami, ale te obroty to 15 – 20% reszty, w czasie normalnej jazdy, więc dlatego śr. spalanie jest stosunkowo niskie. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 30 wrz 2007, 21:43

Na trasie piątka i 2700rpm no jak do 10,5 Pb mi zeszła to było git.. Nieznam tematu sond.. i wątpie czy w mojej rodzimej mieścinie kogoś konkretnego bym znalazł.. taką ją ściągnełem z Austri więc myślałem że tak ma być. Jeżeli lukas wbija się swoją w 100km.h w 9s. to faktycznie przyznaje że mój silnik jest popsuty. :|
9,2 po wymontowaniu siedzeń i koła zapasowego. A no i z pustym bakiem =-120kg
przy 2,0l silniku. jest jak jest.. zagazowałem ją i tyle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 30 wrz 2007, 23:32

heheh a lukas twierdzi że ma 1.8 :) twój silnik nie jest popsuty lekko poniżej 10sek to norma fabryczna dla 2.0 tylko to spalanie... Tak jak mówie ja na 400km do Krzyży spalilem 26,5 l. Prędkość przelotowa jakieś 110 kmh, ale były momenty że troche szybciej ale fakt faktem że jeździłem tzw. wybiegami choć nie sądzę żeby aż taka różnica była wielka. Zresztą o czym tu gadać skoro na LPG śmigasz :) Też mnie to czeka, wole radość z odliczania ile km jeszcze do pełnego zwrotu niż liczenie ile stówek mnie kosztuje podróż gdzieśtam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 1 paź 2007, 16:27

przyznaje że mój silnik jest popsuty


Nie jest popsuty, tylko seryjny ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 2 paź 2007, 17:57

Postanowiłem odnowic trochę moje zaciski (swoje już pszeszły, więc nie wyglądały ładnie) ;)

A to efekt końcowy, po 2 godzinach szyszczenia, skrobania i malowania oczywiście :)

Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy