626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MadziaForever » 28 wrz 2007, 16:05

Imponująca wyliczanka..
niewiem jak 1,8 DOHC ma sie do 1,8 V6 ;) ale za chwile wszystko będzie jasne :D

Sory za OT ale a propos V6 mazdy... no cholera 8,5 do 100km/h imponujące niejest... to samo xedosy vki poniżej 10s. a cóż to za rewelacja 1s czy 0.5s pobić japońskiego poloneza jakim jest 626 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 28 wrz 2007, 18:35

Niestety nie udało mi się zhamowac mojego auta, problemy z hamownią :(
Ostatnio edytowano 18 lis 2007, 11:47 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 28 wrz 2007, 18:40

323f bg 1.8 103km
mx 1.6 107
mx3 1.6 88km


Bardzo imponujące <lol>

Poza tym ta mazda MX-3 1,8 V6 chyba musiała byc zepsuta, bo dobry egzemplarz do setki przyspiesza w 8,5s, a twojemu autu zajmuje to chyba troche dłużej ( no chyba, że założyłeś sobie nitro, albo kompresor przynajmniej) ;)

japońskiego poloneza jakim jest 626


No stary, mów za siebie i za swoje auto, a nie uogólniaj :P

Ile kosztuje kompletny wydech w El-tecu do Mazdy 626.


Ja zapłaciłem 4000 zł

(kolektor, katalizator, przelot. środkowy i końcowy tłumik z ozdobną końcówką, wszystko z kwasówki, a średnica rur to chyba 55mm)

Jeżeli chodzi o przebieg to ma aktualnie 206 tyś, a przyspieszenie mierzyłem stoperem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 28 wrz 2007, 19:38

matko, 4 tys. spoooro. ale jak robota porządna to warto. 9 sek i poniżej to naprawde szybko jak przy seryjnej skrzyni. Wpadnij na jakiegoś spota lokalnego a najlepiej to jedź na te rolki bo ten wątek zaczyna pzypominać troche słynnego Marizke i jego G4 TDI.

I nie śmiej się z kolegi od Fiata że killuje tak wg Ciebie słabe samochody, bo przynajmniej się z kimś ściga a nie mierzy stoperem przyspieszenie, a najlepiej to pojechać na jakieś zawody 1/4 mili i za 50 zeta sprawdzić ile naprawde warte auto jest i wtedy się licytować które lepsze.
Ostatnio edytowano 28 wrz 2007, 19:45 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 28 wrz 2007, 19:44

jak napisalem moje auto jedzie lepiej niz na tym filmie ktory ogladales, a co do mazdy mx3 stan bardzo dobry , wierzyc mi nie musisz
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 28 wrz 2007, 19:57

Ja się nie śmieje tylko jestem pełen podziwu <uklon>

Ja bym takich aut nie objechał (może mój stoper jest niedokładny, może moje auto ma 10s do setki nie 9s) Mi się jeżdzi dobrze i nikomu nie zamierzam nic udowadniac, a ściganie się po wąskich i dziurawych polskich drogach uważam za kompletną GŁUPOTĘ.
Zawody to co innego. Może gdy zrobie w moim aucie to co zamierzam to wybiore się na 1/4 i zobaczymy co moja maleńka naprawdę potrafi ;)

Pyton162: powiedz ile teraz mocy ma twoje auto i co masz w nim zmodyfikowane?
Ostatnio edytowano 29 wrz 2007, 12:00 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 28 wrz 2007, 20:14

Abstrachując od osiągów mocy i momentów. Ja ze swoją madzią raczej pójdę w kierunku spokojnego przemieszczania się, czytaj ładne alufelgi poszerzenie opon założenie SGI i hulanie. 115 koni i 170 Nm świetnie się sprawdza i w trasie i w mieście i jakoś nie widzę sensu dodawania paru czy parunastu koni idąc w tysiące złotych, wole to wydać na noclegi w ciekawych miastach a do ścigania się? chyba jednak 626 to nie najlepsza opcja :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 28 wrz 2007, 20:31

a do ścigania się? chyba jednak 626 to nie najlepsza opcja


Zależy jakie modele. Takie np. KL, czy KLZE potrafi dac wycisk teoretycznie mocniejszym autom. Jednak na mój rozum inżynierzy poszli tak:

a) Mazda 626 – spokojna limuzyna
a2) Mazda MX-6 – sportowa odmiana 626 ( 626 coupe)

b) Mazda 323 – spokojna mała limuzyna
b2) Mazda 323F – sportowa odmiana 323
b3) Mazda MX-3 – bardziej sportowa i ekskluzywna odmiana 323

c) Xedos 6 – ekskluzywna odmiana 626
d) Xedos 9 – ekskluzywna odmiana 929

e) RX-7 i RX-8 to pokaz technicznych możliwości firmy

...więc do ścigania: a2;b2;b3;e
...do powolnego lansu: a;c;d


Ale wszystko zależy od upodobań, silnika i możliwości finansowych właściciela :) ;)
Ostatnio edytowano 29 wrz 2007, 12:02 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 28 wrz 2007, 20:58

a do czego b?

widze że korci Cie to ZE, nie wiem czy jest jakakolwiek 6 z silnikiem KLZE z tego co słyszałem to w 323F jest jedno....nie wiem także czemu MX-6 miałaby się bardziej do ścigania nadawać od analogicznej 626, moim zdaniem do ścigania to są mocne samochody jak najlżejsze np. 323 GT/GTX czy Swist GTI. Nie kształt do końca determinuje przecież czy samochód jest dobry do ścigania. 316i sedan jest tak samo cienkie jak i 316i coupe.

Ale się OT zrobił. :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MadziaForever » 28 wrz 2007, 21:00

W pełni popieram kolegę... za 4000 można naprawde wiele w swoim samochodzie zmienić o ile sie troche jorga temat. niebędziemy sie tu licytować bo to raczej niema sensu.. ale wszystkie mazdy jakie narazie skilowałem to były GE hatchbacki ..i cronosowskie 2,0 żadnej niedało szans a ta impreza kosztowała mnie 1600zł i dzień roboty... :)

Przyjrzyj sie lepiej dobrze czy pod pokrywą silnika niemasz wbite FS, bo i ja twierdziłem że mam 1,8 dopuki nieznalazłem numeru silnika
<glupek2> one są identyczne, niema różnicy w wadze.
Zastanawiałem się też dlaczego pali mi średnio 11/12l na trasie, a moc kolego nie bierze sie z nikąd.. większa moc (szczególnie gdy jest wymuszona) bierze sie z oktanów.. Przerobu benzyny w identycznym konstrukcyjnie silniku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 28 wrz 2007, 21:07

Jeśli masz 323f z silnikiem SOHC i 626 2,0 DOHC to sportowa według ciebie f niema szans..
zasada jest prosta te same silniki wędrowały po 626stkach ale i mx6 itd. w zależności który jest lżejszy wygrywa, wygląd niema tu nic do rzeczy :| Szkoda że nie niemam już 20lat :) chętnie zobaczył bym próbe mojej bliźniaczki z fiatem. Jeźeli do tego dojdzie, zróbcie filmik i puśćcie w sieć.
Wogóle to takie filmiki z 400m na tym forum fajnie było by obejżeć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 28 wrz 2007, 21:30

11/12 w trasie? hmm używasz czasem 4 biegu? :D ja na mazury (pierwsza trasa madzią) 6.7 l/100km ale może być mały błąd pomiaru bo na 2 różnych dystrybutorach zalewałem do pełna. Co innego miasto 11 :/
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 28 wrz 2007, 21:47

http://pl.youtube.com/watch?v=c8rqerGdmek
ten fimik troche bardziej obrazuje co moze moje 1.6
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 29 wrz 2007, 11:02

za 4000 można naprawde wiele w swoim samochodzie zmienić


Co zmienic, żeby auto nadal nadawało się do ruchu, bezstresowej jazdy na trasie i zmiany nie ingerowały zbytnio w silnik ( żeby się po 50 000 nie rozleciał)?

Ja zrobiłem wydech dlatego, że stary mi się rozlatywał. A, że ten dodał troche mocy to b. dobrze :)

Przyjrzyj sie lepiej dobrze czy pod pokrywą silnika niemasz wbite FS


Znam swoje auto i wiem jaki ma silnik. Poza tym na hamowni, przed zrobieniem dolotu wyszło mi 101KM ( dokładnie tyle ile ma seryjny egzemplarz)

a do czego b?


Napisałem tylko te podstawowe modele, może kilka ominąłem ( 121 ) :)

nie wiem także czemu MX-6 miałaby się bardziej do ścigania nadawać od analogicznej 626


Chociażby dlatego, że MX-6 było konstruowane jako auto SPORTOWE, a 626 jako LIMUZYNA. MX-6 przyspiesza do setki w 7,9 ; a mazda 626 w 8,5.
Może taka jest różnica?

316i sedan jest tak samo cienkie jak i 316i coupe.


Ja piszę o mazdach, a tu sytuacja jest inna. :P

pali mi średnio 11/12l na trasie


Dziwne, bo mi pali 6,5/7. Więc, albo jeżdzisz nie używając 4 i 5 biegu, albo masz coś nie tak z silnikiem. A ja mam 1,8 bo 2,0 nie będzie palic 6,5 litra na trasie ( chyba ) ;)

zasada jest prosta te same silniki wędrowały po 626stkach ale i mx6 itd


wszystko zależy od upodobań, silnika i możliwości finansowych


Mi zależy głównie na tym, żeby moje auto się sprawnie poruszało. Zrobiłem to co zrobiłem i jest dobrze. Na wiosnę planuje chiptuning, żeby miał ok.130-140KM. I tyle! Założe ładne felgi, dopracuje karoserię. Nie mam parcia na to, żeby z limuzyny robic streetracera. Jak w przyszłości będe miał auto sportowe to wtedy będe mógł się ścigac.

Pyton162: Powiedz mi co masz zmienione w tym fiacie, bo ja nie widzę różnicy między filmem1, a filmem2 :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 29 wrz 2007, 12:01

kurde szkoda ze dzieli nas tak duzo kilometrów bo z checia bym sie ustawil z twoja mazdo- taxi i bym rozwial wszelkie mity twojej mocy i przyspieszenia
jezdzisz na ustawki napisz cos o swoich dokonaniach na kresce bo jestem ciekaw z jakim autami sie ustawiałeś
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 29 wrz 2007, 12:14

jezdzisz na ustawki napisz cos o swoich dokonaniach na kresce bo jestem ciekaw z jakim autami sie ustawiałeś


Z żadnymi, bo uważam to za kompletne kretyństwo. A szczerze to ty byłbyś pierwszy i z miłą chęcią zaznaczył bym Ci dzielącą nas różnicę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 29 wrz 2007, 12:40

a w czym ty widzisz kretyństwo , my nie ścigamy sie w centum miasta a na drodze ktora jest praktycznie nie uczęszczana , dwupasmowa oświetlona. Ja tam lubie od czasu do czasu sobie polatac , nie po to ładowałem kase w silnik żeby tego nie wykorzystywać , a właśnie mogę to wykorzystać na spotach .
Zreszta nie chce mi sie z Toba gadac bo widze ze jestes typowym teoretykiem , duzo gadasz malo jezdzisz.
A Twoja pewnosc siebie ze mnie złoisz o parę długości mnie rozbraja hahaha
Jeszcze jeden przyklad ostatniego mojego scigania
kolo nowa honda civic 1.8 140km – fakt ze nie ogaranial za bardzo fury bo mial auto od 2 tyg ale 3 razy ze mna stawal i za kazdym razem palowal honde na maxa i 3 razy dostal w pupę i to sporo . Koncze juz ta jalowa dyskusje. Tak dla wiadomosci mam tez przegrane zeby nie bylo ze tylko sie ustawiam z cieniasami
Pyton162
 

Postprzez pawelMX6 » 29 wrz 2007, 12:55

Lukas007 napisał(a):
pali mi średnio 11/12l na trasie


Dziwne, bo mi pali 6,5/7. Więc, albo jeżdzisz nie używając 4 i 5 biegu, albo masz coś nie tak z silnikiem. A ja mam 1,8 bo 2,0 nie będzie palic 6,5 litra na trasie ( chyba ) ;)

Moj FS'ik na trasie spalil 6,8 ale powiem szczerze, ze miejscami naprawde dociskalem :P wiec wynik 6,5 dla FS'a na trasie jest jak najbardziej osiagalny. Ja mierzylem tylko raz zeby miec jakies odniesienie do stanu silnika zaraz po kupnie i mi to wystarcza. Bo kto tak naprawde mierzy spalanie w MX'ach <lol> Tu chodzi o fun przeciez i przyjemnosc z jazdy :D

Dawac ten wykres bo bedzie OT na kolejne 1000 stron :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Lukas007 » 29 wrz 2007, 13:03

Każdy robi to co lubi, ja nie zamierzam się z nikim ścigac, więc narazie zakończmy temat silnika ;)
Ostatnio edytowano 18 lis 2007, 11:47 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 29 wrz 2007, 15:05

miał być wykres z hamowni.
Tu chodzi o pewne podstawowe rzeczy jeśli wiadomo że zwykle modyfikacje dolotu nie powinny dać aż takiej różnicy w mocy i przyspieszeniu więc niedowiarki czekają na wykres. Z drugiej strony nie wiem czy jest ktoś kto do tej pory dłubał silniku FP który ma 105 KM (77 kW) a nie 101 KM (74 kW). Może faktycznie jest taki zaczopowany, choć wydaje mi się że bez chiptuningu i przeniesienie charakterystki ciut wyżej w obrotach to dużo tych koni sie wyczarowac nieda.

Pozdrawiam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy