626 GE FS
Imponująca wyliczanka..
niewiem jak 1,8 DOHC ma sie do 1,8 V6 ale za chwile wszystko będzie jasne
Sory za OT ale a propos V6 mazdy... no cholera 8,5 do 100km/h imponujące niejest... to samo xedosy vki poniżej 10s. a cóż to za rewelacja 1s czy 0.5s pobić japońskiego poloneza jakim jest 626
niewiem jak 1,8 DOHC ma sie do 1,8 V6 ale za chwile wszystko będzie jasne
Sory za OT ale a propos V6 mazdy... no cholera 8,5 do 100km/h imponujące niejest... to samo xedosy vki poniżej 10s. a cóż to za rewelacja 1s czy 0.5s pobić japońskiego poloneza jakim jest 626
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
323f bg 1.8 103km
mx 1.6 107
mx3 1.6 88km
Bardzo imponujące
Poza tym ta mazda MX-3 1,8 V6 chyba musiała byc zepsuta, bo dobry egzemplarz do setki przyspiesza w 8,5s, a twojemu autu zajmuje to chyba troche dłużej ( no chyba, że założyłeś sobie nitro, albo kompresor przynajmniej)
japońskiego poloneza jakim jest 626
No stary, mów za siebie i za swoje auto, a nie uogólniaj
Ile kosztuje kompletny wydech w El-tecu do Mazdy 626.
Ja zapłaciłem 4000 zł
(kolektor, katalizator, przelot. środkowy i końcowy tłumik z ozdobną końcówką, wszystko z kwasówki, a średnica rur to chyba 55mm)
Jeżeli chodzi o przebieg to ma aktualnie 206 tyś, a przyspieszenie mierzyłem stoperem
matko, 4 tys. spoooro. ale jak robota porządna to warto. 9 sek i poniżej to naprawde szybko jak przy seryjnej skrzyni. Wpadnij na jakiegoś spota lokalnego a najlepiej to jedź na te rolki bo ten wątek zaczyna pzypominać troche słynnego Marizke i jego G4 TDI.
I nie śmiej się z kolegi od Fiata że killuje tak wg Ciebie słabe samochody, bo przynajmniej się z kimś ściga a nie mierzy stoperem przyspieszenie, a najlepiej to pojechać na jakieś zawody 1/4 mili i za 50 zeta sprawdzić ile naprawde warte auto jest i wtedy się licytować które lepsze.
I nie śmiej się z kolegi od Fiata że killuje tak wg Ciebie słabe samochody, bo przynajmniej się z kimś ściga a nie mierzy stoperem przyspieszenie, a najlepiej to pojechać na jakieś zawody 1/4 mili i za 50 zeta sprawdzić ile naprawde warte auto jest i wtedy się licytować które lepsze.
Ostatnio edytowano 28 wrz 2007, 19:45 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
jak napisalem moje auto jedzie lepiej niz na tym filmie ktory ogladales, a co do mazdy mx3 stan bardzo dobry , wierzyc mi nie musisz
-
Pyton162
Ja się nie śmieje tylko jestem pełen podziwu
Ja bym takich aut nie objechał (może mój stoper jest niedokładny, może moje auto ma 10s do setki nie 9s) Mi się jeżdzi dobrze i nikomu nie zamierzam nic udowadniac, a ściganie się po wąskich i dziurawych polskich drogach uważam za kompletną GŁUPOTĘ.
Zawody to co innego. Może gdy zrobie w moim aucie to co zamierzam to wybiore się na 1/4 i zobaczymy co moja maleńka naprawdę potrafi
Pyton162: powiedz ile teraz mocy ma twoje auto i co masz w nim zmodyfikowane?
Ja bym takich aut nie objechał (może mój stoper jest niedokładny, może moje auto ma 10s do setki nie 9s) Mi się jeżdzi dobrze i nikomu nie zamierzam nic udowadniac, a ściganie się po wąskich i dziurawych polskich drogach uważam za kompletną GŁUPOTĘ.
Zawody to co innego. Może gdy zrobie w moim aucie to co zamierzam to wybiore się na 1/4 i zobaczymy co moja maleńka naprawdę potrafi
Pyton162: powiedz ile teraz mocy ma twoje auto i co masz w nim zmodyfikowane?
Ostatnio edytowano 29 wrz 2007, 12:00 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Abstrachując od osiągów mocy i momentów. Ja ze swoją madzią raczej pójdę w kierunku spokojnego przemieszczania się, czytaj ładne alufelgi poszerzenie opon założenie SGI i hulanie. 115 koni i 170 Nm świetnie się sprawdza i w trasie i w mieście i jakoś nie widzę sensu dodawania paru czy parunastu koni idąc w tysiące złotych, wole to wydać na noclegi w ciekawych miastach a do ścigania się? chyba jednak 626 to nie najlepsza opcja
Stała pod ścianą prężąc kakao
a do ścigania się? chyba jednak 626 to nie najlepsza opcja
Zależy jakie modele. Takie np. KL, czy KLZE potrafi dac wycisk teoretycznie mocniejszym autom. Jednak na mój rozum inżynierzy poszli tak:
a) Mazda 626 – spokojna limuzyna
a2) Mazda MX-6 – sportowa odmiana 626 ( 626 coupe)
b) Mazda 323 – spokojna mała limuzyna
b2) Mazda 323F – sportowa odmiana 323
b3) Mazda MX-3 – bardziej sportowa i ekskluzywna odmiana 323
c) Xedos 6 – ekskluzywna odmiana 626
d) Xedos 9 – ekskluzywna odmiana 929
e) RX-7 i RX-8 to pokaz technicznych możliwości firmy
...więc do ścigania: a2;b2;b3;e
...do powolnego lansu: a;c;d
Ale wszystko zależy od upodobań, silnika i możliwości finansowych właściciela
Ostatnio edytowano 29 wrz 2007, 12:02 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
a do czego b?
widze że korci Cie to ZE, nie wiem czy jest jakakolwiek 6 z silnikiem KLZE z tego co słyszałem to w 323F jest jedno....nie wiem także czemu MX-6 miałaby się bardziej do ścigania nadawać od analogicznej 626, moim zdaniem do ścigania to są mocne samochody jak najlżejsze np. 323 GT/GTX czy Swist GTI. Nie kształt do końca determinuje przecież czy samochód jest dobry do ścigania. 316i sedan jest tak samo cienkie jak i 316i coupe.
Ale się OT zrobił.
widze że korci Cie to ZE, nie wiem czy jest jakakolwiek 6 z silnikiem KLZE z tego co słyszałem to w 323F jest jedno....nie wiem także czemu MX-6 miałaby się bardziej do ścigania nadawać od analogicznej 626, moim zdaniem do ścigania to są mocne samochody jak najlżejsze np. 323 GT/GTX czy Swist GTI. Nie kształt do końca determinuje przecież czy samochód jest dobry do ścigania. 316i sedan jest tak samo cienkie jak i 316i coupe.
Ale się OT zrobił.
Stała pod ścianą prężąc kakao
W pełni popieram kolegę... za 4000 można naprawde wiele w swoim samochodzie zmienić o ile sie troche jorga temat. niebędziemy sie tu licytować bo to raczej niema sensu.. ale wszystkie mazdy jakie narazie skilowałem to były GE hatchbacki ..i cronosowskie 2,0 żadnej niedało szans a ta impreza kosztowała mnie 1600zł i dzień roboty...
Przyjrzyj sie lepiej dobrze czy pod pokrywą silnika niemasz wbite FS, bo i ja twierdziłem że mam 1,8 dopuki nieznalazłem numeru silnika
one są identyczne, niema różnicy w wadze.
Zastanawiałem się też dlaczego pali mi średnio 11/12l na trasie, a moc kolego nie bierze sie z nikąd.. większa moc (szczególnie gdy jest wymuszona) bierze sie z oktanów.. Przerobu benzyny w identycznym konstrukcyjnie silniku.
Przyjrzyj sie lepiej dobrze czy pod pokrywą silnika niemasz wbite FS, bo i ja twierdziłem że mam 1,8 dopuki nieznalazłem numeru silnika
one są identyczne, niema różnicy w wadze.
Zastanawiałem się też dlaczego pali mi średnio 11/12l na trasie, a moc kolego nie bierze sie z nikąd.. większa moc (szczególnie gdy jest wymuszona) bierze sie z oktanów.. Przerobu benzyny w identycznym konstrukcyjnie silniku.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Jeśli masz 323f z silnikiem SOHC i 626 2,0 DOHC to sportowa według ciebie f niema szans..
zasada jest prosta te same silniki wędrowały po 626stkach ale i mx6 itd. w zależności który jest lżejszy wygrywa, wygląd niema tu nic do rzeczy Szkoda że nie niemam już 20lat chętnie zobaczył bym próbe mojej bliźniaczki z fiatem. Jeźeli do tego dojdzie, zróbcie filmik i puśćcie w sieć.
Wogóle to takie filmiki z 400m na tym forum fajnie było by obejżeć.
zasada jest prosta te same silniki wędrowały po 626stkach ale i mx6 itd. w zależności który jest lżejszy wygrywa, wygląd niema tu nic do rzeczy Szkoda że nie niemam już 20lat chętnie zobaczył bym próbe mojej bliźniaczki z fiatem. Jeźeli do tego dojdzie, zróbcie filmik i puśćcie w sieć.
Wogóle to takie filmiki z 400m na tym forum fajnie było by obejżeć.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
11/12 w trasie? hmm używasz czasem 4 biegu? ja na mazury (pierwsza trasa madzią) 6.7 l/100km ale może być mały błąd pomiaru bo na 2 różnych dystrybutorach zalewałem do pełna. Co innego miasto 11 :/
Stała pod ścianą prężąc kakao
http://pl.youtube.com/watch?v=c8rqerGdmek
ten fimik troche bardziej obrazuje co moze moje 1.6
ten fimik troche bardziej obrazuje co moze moje 1.6
-
Pyton162
za 4000 można naprawde wiele w swoim samochodzie zmienić
Co zmienic, żeby auto nadal nadawało się do ruchu, bezstresowej jazdy na trasie i zmiany nie ingerowały zbytnio w silnik ( żeby się po 50 000 nie rozleciał)?
Ja zrobiłem wydech dlatego, że stary mi się rozlatywał. A, że ten dodał troche mocy to b. dobrze
Przyjrzyj sie lepiej dobrze czy pod pokrywą silnika niemasz wbite FS
Znam swoje auto i wiem jaki ma silnik. Poza tym na hamowni, przed zrobieniem dolotu wyszło mi 101KM ( dokładnie tyle ile ma seryjny egzemplarz)
a do czego b?
Napisałem tylko te podstawowe modele, może kilka ominąłem ( 121 )
nie wiem także czemu MX-6 miałaby się bardziej do ścigania nadawać od analogicznej 626
Chociażby dlatego, że MX-6 było konstruowane jako auto SPORTOWE, a 626 jako LIMUZYNA. MX-6 przyspiesza do setki w 7,9 ; a mazda 626 w 8,5.
Może taka jest różnica?
316i sedan jest tak samo cienkie jak i 316i coupe.
Ja piszę o mazdach, a tu sytuacja jest inna.
pali mi średnio 11/12l na trasie
Dziwne, bo mi pali 6,5/7. Więc, albo jeżdzisz nie używając 4 i 5 biegu, albo masz coś nie tak z silnikiem. A ja mam 1,8 bo 2,0 nie będzie palic 6,5 litra na trasie ( chyba )
zasada jest prosta te same silniki wędrowały po 626stkach ale i mx6 itd
wszystko zależy od upodobań, silnika i możliwości finansowych
Mi zależy głównie na tym, żeby moje auto się sprawnie poruszało. Zrobiłem to co zrobiłem i jest dobrze. Na wiosnę planuje chiptuning, żeby miał ok.130-140KM. I tyle! Założe ładne felgi, dopracuje karoserię. Nie mam parcia na to, żeby z limuzyny robic streetracera. Jak w przyszłości będe miał auto sportowe to wtedy będe mógł się ścigac.
Pyton162: Powiedz mi co masz zmienione w tym fiacie, bo ja nie widzę różnicy między filmem1, a filmem2
kurde szkoda ze dzieli nas tak duzo kilometrów bo z checia bym sie ustawil z twoja mazdo- taxi i bym rozwial wszelkie mity twojej mocy i przyspieszenia
jezdzisz na ustawki napisz cos o swoich dokonaniach na kresce bo jestem ciekaw z jakim autami sie ustawiałeś
jezdzisz na ustawki napisz cos o swoich dokonaniach na kresce bo jestem ciekaw z jakim autami sie ustawiałeś
-
Pyton162
jezdzisz na ustawki napisz cos o swoich dokonaniach na kresce bo jestem ciekaw z jakim autami sie ustawiałeś
Z żadnymi, bo uważam to za kompletne kretyństwo. A szczerze to ty byłbyś pierwszy i z miłą chęcią zaznaczył bym Ci dzielącą nas różnicę.
a w czym ty widzisz kretyństwo , my nie ścigamy sie w centum miasta a na drodze ktora jest praktycznie nie uczęszczana , dwupasmowa oświetlona. Ja tam lubie od czasu do czasu sobie polatac , nie po to ładowałem kase w silnik żeby tego nie wykorzystywać , a właśnie mogę to wykorzystać na spotach .
Zreszta nie chce mi sie z Toba gadac bo widze ze jestes typowym teoretykiem , duzo gadasz malo jezdzisz.
A Twoja pewnosc siebie ze mnie złoisz o parę długości mnie rozbraja
Jeszcze jeden przyklad ostatniego mojego scigania
kolo nowa honda civic 1.8 140km – fakt ze nie ogaranial za bardzo fury bo mial auto od 2 tyg ale 3 razy ze mna stawal i za kazdym razem palowal honde na maxa i 3 razy dostal w pupę i to sporo . Koncze juz ta jalowa dyskusje. Tak dla wiadomosci mam tez przegrane zeby nie bylo ze tylko sie ustawiam z cieniasami
Zreszta nie chce mi sie z Toba gadac bo widze ze jestes typowym teoretykiem , duzo gadasz malo jezdzisz.
A Twoja pewnosc siebie ze mnie złoisz o parę długości mnie rozbraja
Jeszcze jeden przyklad ostatniego mojego scigania
kolo nowa honda civic 1.8 140km – fakt ze nie ogaranial za bardzo fury bo mial auto od 2 tyg ale 3 razy ze mna stawal i za kazdym razem palowal honde na maxa i 3 razy dostal w pupę i to sporo . Koncze juz ta jalowa dyskusje. Tak dla wiadomosci mam tez przegrane zeby nie bylo ze tylko sie ustawiam z cieniasami
-
Pyton162
Lukas007 napisał(a):pali mi średnio 11/12l na trasie
Dziwne, bo mi pali 6,5/7. Więc, albo jeżdzisz nie używając 4 i 5 biegu, albo masz coś nie tak z silnikiem. A ja mam 1,8 bo 2,0 nie będzie palic 6,5 litra na trasie ( chyba )
Moj FS'ik na trasie spalil 6,8 ale powiem szczerze, ze miejscami naprawde dociskalem wiec wynik 6,5 dla FS'a na trasie jest jak najbardziej osiagalny. Ja mierzylem tylko raz zeby miec jakies odniesienie do stanu silnika zaraz po kupnie i mi to wystarcza. Bo kto tak naprawde mierzy spalanie w MX'ach Tu chodzi o fun przeciez i przyjemnosc z jazdy
Dawac ten wykres bo bedzie OT na kolejne 1000 stron
Każdy robi to co lubi, ja nie zamierzam się z nikim ścigac, więc narazie zakończmy temat silnika
Ostatnio edytowano 18 lis 2007, 11:47 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
miał być wykres z hamowni.
Tu chodzi o pewne podstawowe rzeczy jeśli wiadomo że zwykle modyfikacje dolotu nie powinny dać aż takiej różnicy w mocy i przyspieszeniu więc niedowiarki czekają na wykres. Z drugiej strony nie wiem czy jest ktoś kto do tej pory dłubał silniku FP który ma 105 KM (77 kW) a nie 101 KM (74 kW). Może faktycznie jest taki zaczopowany, choć wydaje mi się że bez chiptuningu i przeniesienie charakterystki ciut wyżej w obrotach to dużo tych koni sie wyczarowac nieda.
Pozdrawiam.
Tu chodzi o pewne podstawowe rzeczy jeśli wiadomo że zwykle modyfikacje dolotu nie powinny dać aż takiej różnicy w mocy i przyspieszeniu więc niedowiarki czekają na wykres. Z drugiej strony nie wiem czy jest ktoś kto do tej pory dłubał silniku FP który ma 105 KM (77 kW) a nie 101 KM (74 kW). Może faktycznie jest taki zaczopowany, choć wydaje mi się że bez chiptuningu i przeniesienie charakterystki ciut wyżej w obrotach to dużo tych koni sie wyczarowac nieda.
Pozdrawiam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości