Strona 1 z 44

323F BG BP Turbo

PostNapisane: 8 lip 2007, 21:54
przez piwo
moje modyfikacje:
1.przerobione zderzaki przód i tył
2.brak listew bocznych,progi
3.malowanie na niebieski kolor z palety suzuki
4.swap silnika z 1,8sohc na 1,8dohc 1 krok
5.swap silnika z 1,8 dohc na 1,8 turbo od gtxa 2 krok
-turbina od nisssana 200sx
-kolektor wydechowy typu baran, owiniety bandazami ognioodpornymi
-blow off properfect typ2
-ebc n75 028 906 283 A APG
-regulator paliwa auto gauge
-zegary auto gauge sm peak :cis.dol.; cis.oleju; afr (nie dziala); egr; temp.wody; temp.oleju
-kolektor dolotowy od gtx
-komputer od gtx
-wiązka od gtx
-intercooler properfect
-chlodnica wody pod wymiary by konarscy
-pompa paliwa walbro 255 gs340
-wtryskiwacze rc550
-aparat zaplonowy i przepustnica gtx
-przeplywomierz gtx, obecnie juz bez przeplywomeirza
-olej castroj edge 10w-60
-sprzeglo radzikowski o wiekszej srednicy tarczy organicznej i wzmocnionym o 40% docisku
-skrzynia juz dróga od gt
-strojenie za pomoca ecumastera DET3 i sondy szerokopasmowej lc-1:
jedna mapa pwm dla wtryskiwaczy;druga mapa pwm dla ebc;trzecia mapa dla opoznienia zaplonu przy booscie;obecnie stand alone paliwa
6.przelotowy tłumik z nierdzewki 2,25", downpipe 3"
8.zawieszenie h@r
9.felgi 7" 17" et42 4x100 białe Radius
10.opony toyo r888 205x40x17
11.rozpórka przód i tył
12.radio sony
13.amortyzatory koni specjal
14.hamulce mikoda gt
15.śruby do regulacji pochylenia kół H&R na razie tylko przod

plany na przyszłość

1.felgi będą raczej oz allegeriita hlt 17 cali race white waga niecale 6,1 kg
2.wzmocnienie podwozia rurami
3.szpera
4.przesiadka na opla speedstera turbo (900kg i 200 koni w standardzie)!!!!!

Cóż mogę powiedziec projekt kosztowal wiele czasu i pieniedzy.nerwow tez.zupelnie nie oplacalna rzecz i na dodatek awaryjna.calkowity koszt uturbienia wyszedl ponad 12 tys zl.wiec dobra rada.lepiej zawsze juz szukac nowego auta uturbionego.mniej problemow moc ta sama i koszta duzo nizsze.Projekt jeszcze nie jest gotowy i czeka go jeszcze dluga batalia.

film z przyspieszenia na 0,5 bara (w seri 0,6) i nie wystrojonym jeszcze kompie


Zdjęcia z Tarnowa Globiego (piękne) :
n10.JPG
n9.JPG
n8.JPG
n7.JPG
n6.JPG
n5.JPG
n4.JPG
n3.JPG
n2.JPG
n1.JPG



schemat podlaczenia u mnie det3 z emulacja przeplywomierza i ebc na drugim wyjsciu pwm
mase i 12v mam pociagniete bezposrednio z aku przez przekaznik glowny,ale mozna tak jak na rysunku.
Obrazek

PostNapisane: 8 lip 2007, 22:45
przez Marlan
Fajnie wygląda <spoko>
Kiedyś chorowałem na taką , a ta naprawde bardzo mi sie podoba i kolorek ciekawy :D

PostNapisane: 9 lip 2007, 09:46
przez Dawid
Autko naprawde super wygląda i kolorek tez fajny :)

PostNapisane: 9 lip 2007, 10:25
przez Palkerson
kolorek fajny bodykit spoko :) i bez listew bardzo fajnie wygląda w Twoim wykonaniu tylko dla czego Ci ten tłumik tak obdmuchuje zdenia ??

PostNapisane: 9 lip 2007, 12:01
przez ravi
jak dla mnie wypas efekt bez listw bocznych...

PostNapisane: 9 lip 2007, 13:24
przez Palkerson
zaspawałeś tą koleine w drzwiach czy zaszpachlowałeś ??

PostNapisane: 9 lip 2007, 15:33
przez piwo
zespawane i lekko podszpachlowane włóknem itd.

PostNapisane: 9 lip 2007, 15:39
przez piwo
bo mi już drugi silnik zaczyna brać olej.i znów jeden literek na 1000km schodzi. będzie trzeba trzeci wstawić albo pomyśleć o wymianie pierścieni.myśle troszkę o tłokach i pierscieniach jc pistons za 2000zł.

PostNapisane: 9 lip 2007, 15:58
przez Pyton162
madzia bardzo ladna, szkoda ze silnik padaka, ale w koncu trafisz na ten dobry <lol> :P <diabełek>

PostNapisane: 9 lip 2007, 16:15
przez Lukano
piwo napisał(a):bo mi już drugi silnik zaczyna brać olej.i znów jeden literek na 1000km schodzi. będzie trzeba trzeci wstawić albo pomyśleć o wymianie pierścieni.myśle troszkę o tłokach i pierscieniach jc pistons za 2000zł.

Ja jak miałem taką samą to przy drugim silniku zrezygnowałem ;) Już mi sie trzeciego nie chciało szukać ;)
Ale fura wygląda fajnie. Jednak BG ma swój urok. Gdyby znaleźć jeszcze GT z dobrym silnikiem to od razu bym kupił.

PostNapisane: 9 lip 2007, 16:18
przez Globy
Jest sporo, ale wszystkie bez klimy, chlip. Gratuluje, widzialem na zywo w Rykach – brak listew zdecydowanie odmladza linie auta! W slalomie tez spisywala sie very well. Pomysl tylko o przezroczystych kloszach reflektorow, ktos juz na forum takie ma w slicznej czerwonej "efce" <usmiech>

PostNapisane: 9 lip 2007, 16:35
przez piwo
pomyślę;ale bardziej mnie technika interesi.więc na pierwszym miejscu póki co stawiam amory koni.szkoda że nie ma nic sportowego.tylko koni specjal.ale tez są regulowane.a w rykach to nie za dobrze się spisywała bo komputer miałem z wersji sohc,odcinało mi paliwo przy 6,5tys, po drugie miałem go tak mało że na zakrętach się przyduszał,a poza tym pochylenie koła maiłem z jednej strony 1,5 stopnia na plusie i do tej pory nie wiem co jest.już górne mocowanie amorów nawet rozxwierciłem.tylko,że teraz półoś wbija mi się i hałasuje.Chyba muszę zmienić mocowanie dolne wahacza(rozwiercić otwory troszkę dalej na zewnątrz :D

PostNapisane: 9 lip 2007, 18:51
przez Palkerson
Globy napisał(a):Jest sporo, ale wszystkie bez klimy, chlip


a ja tam klime mam :P więc nie mów że nigdzie w BG nie ma :) a co do silnika to niestety sportowe silniki szybciej padają jeśli sa urzytkowane zgodnie z przeznaczeniem :D ja mam 1.6 i odpukać ciesze się z jego exploatacji :) pozdrawiam ijeszcze raz gratuluje listwy ( a raczej ich brak) wyszły Ci świetnie napisze Ci Pw kiedyś w tej sprawie ;) pozdrawiam :)

PostNapisane: 9 lip 2007, 19:02
przez piwo
dzięki!
szczerze to był wymysł nie mój tylko lakiernika który malował auto
szczerze to ja nie zwracam uwagi na wygląd
dla mnie liczą się osiągi i prowadzenie
a ten samochód prowadzi się bajecznie
a odkąd mam sliki to wymiata zakręty
po prostu adrenalinka

PostNapisane: 9 lip 2007, 23:04
przez Palkerson
hehe to niebezpieczne :D ja mykam na goodyerach i tez trzyma się zawaliście az się za bardzo przyzwyczailem do tego i z 80km/h wszedłem w zakręt nie wiedzialem ze zapiaszczony :D stanąłem w popszek drogi ale wyprowadziłem ładniutko więc nie szalej bo nie tylko opony się liczą :D a co do lakiernika to dobry z niego chłop :D ma głowe do tego widac bo wyszło bajecznie :)

PostNapisane: 10 lip 2007, 06:24
przez piwo
ale po niecałym roku już lakier pęka;na progach farba schodzi od kamieni;nie jest wesoło;szykuje się kolejne malowanie

PostNapisane: 10 lip 2007, 14:36
przez moro
ooo...Lessi :P ;)

PostNapisane: 10 lip 2007, 16:43
przez check
mi osobiście te drzwi na gładko się nie za bardzo podobają dlatego,że nijak pasują teraz te przetłoczenia na zderzakach. Progi chyba masz od Brava , tylko jakoś dziwnie zamontowane :) Zderzak hmm chyba ten wzór bardziej pasuje do Vw, Audi.. ale ogólnie rzecz biorąc to OK madzia, zrobiona na swój sposób. Gratki za wkład pracy, który jak się domyślam był nie mały.. ;)
Pozdrawiam..

PostNapisane: 13 lip 2007, 12:16
przez seba323f
No no Fajna :D Pozdrawiam. ;)

PostNapisane: 17 wrz 2007, 20:29
przez driver1980
śliczna mazda ,piekny kolorek i nowoczesny wygląd :)