323F BG BP Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez .:MarciN:. » 15 kwi 2010, 14:23

Ja mam u siebie w BG 3d Pro Sport z przodu. Jestem ciekawy czy odczujesz jakieś różnice w prowadzeniu po założeniu tylnej. Tak więc czekam na wrażenia :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 386 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez piwo » 15 kwi 2010, 17:06

wrazenia mam takie ze jakby buda troche ma inny kat przy wejsciu w zakrety.troche sie zle zlozylo bo zalozenie rozporki zbieglo sie z zamontowaniem opon na letnie czyli toyo r888 205x40x17.ale fajnie wchodzi sie teraz w zakreciki.a cos wiecej bede mogl powiedziec po zlocie w wyrazowie.
jako ze pare osob mnie prosilo o zdjecia rozporki tyl zamontowanej na padakowozie oto one:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



aktualizacja z 19.04.2010
wlasnie dostalem paczke kurierska.tarcze mikoda.po prostu jakos wykonania mnie zabila.jest rewelka.nie spodziewalem sie ze robia takie tarczki.takie black diamond za cene 3 krotnie wyzsza sie po prostu przy nich chowaja.o hamowanie sie nie martwie bo skoro jackowi176 wyszlo 37 metrow to mi pewnie wyjdzie podobnie :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

aktualizacja z 21.04.2010
jako ze na urlopie czlowiek czesto sie nudzi:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
aktualizacja z 22.04.2010 udalo sie w miare zrobic plaski moment;juz mi sie nie chce stroic
Obrazek
dla porownania wykres z czasow keidy mialem mbc z 25.12.2009(6s do setki i 14,5 na cwiare)
Obrazek
Obrazek



aktualizacja 23.04.2010
boost ponad 1 bar ZŁO!!! <diabełek>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4742 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez piwo » 24 kwi 2010, 08:11

dzisiejszy (24.04.2010) wykres. nie bede juz nic zmienial w najblizszym czasie.teraz nowa skrzynia g5mr, a potem sie zobaczy, czy starczy kasy na zakucie i szpere.
Obrazek
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4742 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez sq2jul » 24 kwi 2010, 09:12

Piwo piszcza ci hamulce z przodu na dohamowywaniu (tuz przed zatrzymaniem)? Mam dokladnie taki sam setup z przodu – mikoda + nishimbo i troche mnie wkurza to piszczenie... ostatnimi czasy juz jakby mniej – w sumie po ~3k km moglyby juz sie dotrzec i przestac piszczec...
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez piwo » 24 kwi 2010, 09:27

szczerze to jeszcze nie zdazylem zalozyc tego kompleciku, ale jak zaloze to ci powiem.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4742 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Jacek176 » 24 kwi 2010, 10:30

Ja też mam tak sam zestaw i u mnie nic nigdy nie piszczało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez People_Hate_Me » 24 kwi 2010, 11:23

Piwo Ty szaleńcu :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez piwo » 24 kwi 2010, 11:50

jest boost jest zabawa <diabełek>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4742 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez People_Hate_Me » 24 kwi 2010, 12:00

piwo napisał(a):jest boost jest zabawa <diabełek>

ooooo tak <diabełek>
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez radekkm » 24 kwi 2010, 12:48

fajnie,poka jak robisz niskie 14
trzymam kciuki <spoko>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez pinky » 24 kwi 2010, 12:58

Piwo, masz jakąś mete na kucizne bo i ja jestem w trakcie poszukiwań do siebie i narazie najtańsze to K1 za 390$.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez piwo » 24 kwi 2010, 16:56

co to k1?
ja najtansze jakei znalazlem to supertecha
http://www.imageinmotion.com/SUPERTECH08-P4-MA85-N3.htm
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4742 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez piwo » 27 kwi 2010, 10:13

skrezynia biegoiw wymieniona ale nadal cos rzezi.nie wiem czy to tez roznicowka czy moze ktoras polos jednak.poza tym w dolocie za blow offem pro perfect 2 jest mnustwo piachu.przed blow offem dolot jest czysciutki.wniosekj ejden.dostaje sie lewe powietrze przez blow offa do dolotu.nie polecam tego syfu!!!
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4742 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez ravo » 27 kwi 2010, 11:32

jak to możliwe ? chyba, że robisz ofraoad na pełnym doładowaniu :p albo umyj piasek z auta :P jaki masz filtr powietrza ? może poprostu za blowem to widać bo tam zawsze jest mokrawo więc się kleji
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 27 kwi 2010, 12:22

dokladnie sprawdzilem.caly dolot.ewidentnie widac w ktorymmiejscu zaczyna byc piach.przed blowem jest dolot czysciutki za gromadzi sie piach.widac nie zawsze blow sie zamyka bez boosta. i zasysa powietrze przez neigo.on powinien sie otiwerac tylko i wylacznie gdy w dolocie jest nadcisninie a widac otweira sie tez gdy w dolocie panuje podcisnienie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4742 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez ravo » 27 kwi 2010, 12:28

ja tez to zaobserowalem na typ2 na autostradzie gdy sa duze doladowania po delikatynym wcisnieciu gazu ale .... wlasnie ale by zassal tam piasek to naprawde musisz latac nie wiadomo jak i gdzie a dolot masz caly suchy ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez jackkpl » 27 kwi 2010, 13:54

piwo napisał(a):dokladnie sprawdzilem.caly dolot.ewidentnie widac w ktorymmiejscu zaczyna byc piach.przed blowem jest dolot czysciutki za gromadzi sie piach.widac nie zawsze blow sie zamyka bez boosta. i zasysa powietrze przez neigo.on powinien sie otiwerac tylko i wylacznie gdy w dolocie jest nadcisninie a widac otweira sie tez gdy w dolocie panuje podcisnienie.


Piwo, blow off jak i dump valve dzialaja na roznice cisnien. Jesli blow off ma seryjny offset (sprezyne) na np 0.4 bara, to bedzie ci sie otwieral gdy bedzie roznica 0.4 bara miedzy kolektorem a dolotem. A to nie trudno uzyskac, wystarczy miec -0.4 w kolektorze (jazda ze stala predkoscia 100km/h) i juz ci sie BOV bedzie otwieral. Jesli amsz go regulowanego, to ustaw go tak,zeby otwieral sie dopiero przy roznicy cisnien powyzej 0.8 bara. W kolektorze ssacym maksymalnie podcisnienie to -0.8, wiec takie powinno byc ustawienie bova (roznica 0,8 bara). Dzieki temu BOV jak sie otworzy, to bedzie oznaczalo,ze w dolocie jest nadcisnienie i nic BOVem nie wleci do srodka, a tylko bedzie wylatywac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 27 kwi 2010, 14:15

Ravo dolot mam w oleju.nic nie jest idealne :) nie ma go duzo ale troszke jest.i nie jezdze po jakichs piaskach.normalna eksploatacja w ruchu ulicznym. jackkpl ciezko bedzie wyregulowac akurat na 0,8.musze przylukac czy blow ma srubke do regulacji ale z tego co kojarze typ II jej nie ma.a poza tym ciekaw jestem na ile jest nastawiony.0,8 to dosc sporo ale tyle wlasnie zabezpeicza calkowicie dopiero otwarcie przy podcisniniu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4742 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez pinky » 27 kwi 2010, 14:16

To trzeba zmienić BOV'a na BPV i po problemie :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez jackkpl » 27 kwi 2010, 14:25

piwo napisał(a):Ravo dolot mam w oleju.nic nie jest idealne :) nie ma go duzo ale troszke jest.i nie jezdze po jakichs piaskach.normalna eksploatacja w ruchu ulicznym. jackkpl ciezko bedzie wyregulowac akurat na 0,8.musze przylukac czy blow ma srubke do regulacji ale z tego co kojarze typ II jej nie ma.a poza tym ciekaw jestem na ile jest nastawiony.0,8 to dosc sporo ale tyle wlasnie zabezpeicza calkowicie dopiero otwarcie przy podcisniniu.



Z tego co wyczytalem to DV (taki co ja mam , czyli od VAG 1.8T) ma wlasnie fabrycznie ustawiona sprezyne tak,ze zaczyna samoczynnie przepuszczac gdy roznica jest 0.8 bara. Ale tego nie sprawdzalem, wiec to tylko teoria :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy