Strona 14 z 16

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 424KM @ 576Nm

PostNapisane: 14 sie 2019, 07:00
przez DARO MAZDA 323
z 3 klubowych MPS Twój jakoś najbardziej mi sie podoba no i jest szybki

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 424KM @ 576Nm

PostNapisane: 14 sie 2019, 08:15
przez xRafalx
W końcu jeździ i to fajnie o własnych siłach a nie na lawecie :D Gratuluję! <serduszka>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 424KM @ 576Nm

PostNapisane: 14 sie 2019, 08:36
przez torek
Dzięki Daro :)
Wczoraj zrobione testy. Mocno się zdziwiłem jak przy starcie auto zaczęło mielic opony.. Na lepszej nawierzchni może szło by uszczknac jeszcze z 0.2s..

PostNapisane: 14 sie 2019, 08:50
przez Victor_1989
4,8 do setki <boje się> wow, musi siać grozę w okolicy :D
Brawa za świetne auto i wyniki.

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 424KM @ 576Nm

PostNapisane: 14 sie 2019, 13:18
przez torek
Hehe, nie przesadzajmy.. <czarodziej> Szkoda, że dziś pada, bo jadąc oddać RL bym jeszcze sprawdził na innej nawierzchni, może by nie mielił kołami.. i może czas by był koło 4,5s :D

PostNapisane: 14 sie 2019, 14:27
przez Victor_1989
Dla laików Mazda 6 I-szej generacji (nawet MPS) ma już swoje lata i wygląda jak 12-letni sedan <rotfl>
A Twój MPSior może nieźle pozamiatać bogatych dzieciaków w samochodach od taty <rotfl>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 424KM @ 576Nm

PostNapisane: 14 sie 2019, 15:03
przez torek
No pod tym względem to fakt.. większość nie kuma co to Speed/mps..
Zresztą ostatnio byłem w warsztacie samoobsługowym, i właściciel (mechanik) podchodzi.. ogląda.. patrzy.. pyta co to.. no to mówię mazda speed 6.. Widzę pewną konsternację.. (zwłaszcza jak podniosłem maskę <rotfl> ) no i pyta ile konie.. ja mówię, lekko ponad 400.. więc złapał się za głowę i pyta z czego to silnik.. hehe WIęc odpowiadam, że stąd. Auto w serii ma 260KM. No to podrapał się po głowie.. i poszedł..
Ja w międzyczasie podniosłem auto na podnośniku i on znów przychodzi i patrzy.. i nie wierzy.. i do mnie z tekstem.. "No ładnie Pan pociągnął ten napęd na tył. A z czego on jest?" <rotfl> <rotfl>
Więc jak mu powiedziałem, że to seryjnie tak jest hehe, mazda 4x4 to w ogóle z głupiał <lol> taki to popularny model jest <faja>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 424KM @ 576Nm

PostNapisane: 14 sie 2019, 20:51
przez Neonixos666
Nie pozostaje nic innego jak pogratulować wyników, docenić ogromny wkład pracy i $ i życzyć bezawaryjności żeby jak najdłużej dawała Mazda radość z jazdy :)

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 424KM @ 576Nm

PostNapisane: 19 wrz 2019, 09:06
przez torek
Za długo był spokój :D Zrobiłem 8k km na mojej chińskiej turbinie i postanowiła paść ;P Generalnie objaw ciekawy, bo pojawił sie metaliczny dzwięk, przy pełnym doładowaniu. Początkowo myślałem, że to kwestia odkręconej turbiny.. (faktycznie tak się stało, 2 nakrętki spadły całkowicie, a 2 pozostałe były luźne). Skręciłem to ile się dało.. ale metaliczny dzwięk zamiast ustać, nasilił się. Przy rozbieraniu dolotu okazało się że wirnik turbiny ma znaczny luz wzdłużny i minimalny góra -dół.
Turbo oddałem do TX Performance spod wrocławia. Nie boją się chińczyków i w wielu miejscach są polecani. Jednak, okazało, że z takimi łożyskami się jeszcze nie spotkali i nie było możliwości regeneracji u nich. Nie byli też wstanie dobrać odpowiedniego rdzenia. No i pojawił się problem. Zmiana turbiny na inną (czyli borg s200sx) wiązała by się ze zmianą kolektora wydechowego, zmianą Dp i pewnie minimalną przeróbką orurowania do IC. Kupować tą samą turbinę to też było bez sensu. Więc zadzwoniłem do FMIC PL z pytanie, czy originalne rdzenie garetta wejdą w moją obudowę... :| Ale po krótkiej rozmowie okazało, się, że rdzeń gratta, który chjciałem kupić był by zupełnie inny i znów nie pasował by w moje flansze od starej turbiny.. Dostałem więc dobrą cenę na turbinę taką jak moja, ale na łożyskach kulkowych.. więc wszystko jest P&P. Efekt? Turbo wstaje o 1000obr niżej <czarodziej> jestem po wstępnych poprawkach i sprawdzeniu czy wszystko jest ok. Teraz pozostaje umówić się na dokończenie strojenia. Obecnie przy obr 3300 jest 1,54b doładowania.. :D Jak skońćzę zabawę, hamownia i znów RL, ciekawe czy coś się zmienią czasy.. ;)

PostNapisane: 24 wrz 2019, 00:59
przez Danmazda
torek napisał(a):urbo wstaje o 1000obr niżej
torek napisał(a):Obecnie przy obr 3300 jest 1,54b doładowania..
Chociaż tyle dobrego z tej awarii <oczko> Coś bym napisał, ale jednak nie <lol>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

PostNapisane: 16 paź 2019, 10:45
przez torek
Moc finalna osiągnięta. 430KM i 595Nm. Więcej nie wyskrobiemy bo układ wtryskowy wykorzystany jest w 100%
Niby dosżło tylko 6KM i 20Nm, ale jest to mega odczuwalne. ponad 1.6b mam już przy 3500obr :)
Zobaczymy czy czas 100-200 się poprawi :) Jakoś może w przyszłym tyg wypożyczę RL, ale najpierw musze wymienić świece, bo już się zużyły ;)
Generalnie można uznać, że projekt pod wzgledem mocy jest zakończony :) <jupi>
Zostało kilka kwestii jeszcze.. ;)
Najszybciej wpadnie tablet, bo w przyszłym tyg wysyłam graty do Rafała z krakowa :D
A w późniejszym czasie będę szukał głębszych foteli, oraz może gwintu lepszego -czytać twardszego <faja>

PostNapisane: 16 paź 2019, 11:57
przez zemoj
Bardzo zacnie. Oby teraz się udało jak najdłużej cieszyć z tej mocy!

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

PostNapisane: 16 paź 2019, 15:57
przez Neonixos666
Kiedy wymiana na jakiś kolektor z silnika z wersji z pośrednim wtryskiem żeby dodatkowe wtryskiwacze podlały paliwem? <lol>

PostNapisane: 16 paź 2019, 16:42
przez drozdo
Gratuluję ukończenia projektu, nie miałeś łatwo :)
I o ile "układ wytryskowy" ma w sumie sens to lepiej popraw bo się dwuznacznie kojarzy :D

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

PostNapisane: 16 paź 2019, 16:45
przez torek
Haha no.. Fakt, już poprawione <rotfl>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

PostNapisane: 18 paź 2019, 08:19
przez DARO MAZDA 323
gdzies kiedyś słyszałem , że projekty nigdy się nie kończą .....

PostNapisane: 18 paź 2019, 09:12
przez torek
DARO MAZDA 323 napisał(a):gdzies kiedyś słyszałem , że projekty nigdy się nie kończą .....

no wiesz.. :D Ogólnie jeszcze nie.. ale pod względem mocy już tak. Więcej nie wygrzebie.. a w dodatkowe wtryski bawić się nie chcę ;)
Teraz czas na dopracowywanie, upiększanie itp <czarodziej>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

PostNapisane: 25 paź 2019, 00:05
przez torek
Ostatni weekend to była doskonała opcja na ostatnie jesienne fotki :)
A ostatnia fotka.... <faja> <faja> <faja> to mała zapowiedź końca projektu <czarodziej>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

PostNapisane: 2 lis 2019, 23:26
przez Danmazda
Co Ty tu kombinujesz... <co?> Czyżbyś kupił stacje :D

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

PostNapisane: 4 lis 2019, 12:24
przez torek
Heeh, chyba trochę lepiej ;)
Kolega Rafał wpasował w miejsce seryjnej nawigacji tablet Nexus 7. Wszystko bangla :) Dodatkowo zakupiłem zmieniarkę Yatour tak, żeby nie było żadnych zakłóceń podczas słuchania muzy :) Jest to już przed ostatni mod do wnętrza auta.. <czarodziej>