Strona 9 z 16

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 30 lip 2018, 15:44
przez torek
Od razu w piątek zamówiłem właśnie JBR obudowę 3' wewnątrz. Chciałem 3,5' ale komisyjnie stwierdziliśmy, żeby już nie kombinować, że całość jest 3', to żeby już kupić 3' i tyle.

Hm.. to u siebie masz wąskie gardło.. podejrzewam, że gdybyś miał, przynajmniej 3,5' to troszkę więcej mocy byś miał..

PostNapisane: 30 lip 2018, 15:46
przez drozdo
mocy nie bo mam wymaksowane wtryski a nie MAFa (chociaż do 4.5V dobijam, a chyba 4.7 jest limit) ale przed dodawaniem PI obudowę MAFa muszę wymienić

[Usunięte]

PostNapisane: 30 lip 2018, 18:21
przez WisniaUs
PostTen post został usunięty przez Gość 9 sie 2018, 16:13.

[Usunięte]

PostNapisane: 30 lip 2018, 21:44
przez Ronin360
PostTen post został usunięty przez Gość 9 sie 2018, 16:12.

[Usunięte]

PostNapisane: 30 lip 2018, 22:01
przez Mr_Bartek
PostTen post został usunięty przez Gość 9 sie 2018, 16:14.

[Usunięte]

PostNapisane: 30 lip 2018, 22:08
przez Ronin360
PostTen post został usunięty przez Gość 9 sie 2018, 16:14.

[Usunięte]

PostNapisane: 30 lip 2018, 22:11
przez WisniaUs
PostTen post został usunięty przez Gość 9 sie 2018, 16:15.

[Usunięte]

PostNapisane: 30 lip 2018, 22:20
przez Ronin360
PostTen post został usunięty przez Gość 9 sie 2018, 16:15.

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 31 lip 2018, 12:31
przez torek
Luzik.. hehe
w silnikach odrzutowych jest to i może prawda :) ale w silnikach samochodowych z turbo.. nie ważna jest średnica za i przed przepływką.. tak jak u mnie.. co z tego, że cały dolot jest 3'' a przepływka jak się okazało ma 2,5'.. komp zlicza ilość przepływu z przepływomierza.. więc no cóż.. trzeba cierpliwie czekać na nową oibudowę i wrócić do strojenia :|

Co do wskaźników.. hehe całe szczęście że 6 parametrów jest w jednym urządzeniu.. prom kosmiczny by się zrobił, gdybym miał ze 20 wskaźników na około siebie.. jak tutaj <rotfl>
https://www.youtube.com/watch?v=LbgFaYueRTU

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 11 sie 2018, 12:35
przez torek
W końcu znalazłem chwilę na cyknięcie kilku fotek.
W czwartek doszła obudowa przepływki jbr. Myślę, że w przyszłym tygodniu zakończymy strojenie.. a po długim weekendzie może uda się ogarnąć hamownie.

PostNapisane: 11 sie 2018, 13:29
przez WisniaUs
Quuurfa ale petarda <spoko> <spoko> <spoko>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 29 sie 2018, 14:06
przez torek
Mały update.
Auto idzie pod koc. Mam go dość. Wczoraj przy robieniu loga na 4biegu, przy odcince w silniku odkręciła się śruba od koła pasowego. Silnik momentalnie zgasł. Nie mam już siły do tego auta. Już było przez chwilę ok, to teraz powtórka z rozrywki i znów musi być remont. Najmarniej wszystkie zawory do wymiany (bo jak przy 7000 obr stanęła góra to nic dobrego z tego na pewno nie wyjdzie), w najgorszej wersji tłoki do wymiany. Tak czy siak, tym razem silnik musi wyjechać z auta. Trzeba dokładnie sprawdzić czy wał z korbami i tłokami jest dobrze wyważony, jak wyglądają tuleje, czy gwint do śruby od koła pasowego nie jest wyrobiony.
Ale to będę robił pewnie na zimę. Na obecną chwilę, nie chce mi się nawet patrzeć na to auto. <nie powiem> <nie>

PostNapisane: 29 sie 2018, 14:35
przez Piotr_
Przykro :|

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 29 sie 2018, 19:53
przez Ronin360
Jak coś to mam szanse do rewanżu i mogę ci pomóc. Mam głowice od poprzedniego silnika, już jest twoja nie chce za nią kasy.

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 29 sie 2018, 21:28
przez xRafalx
Aż mnie zatkało :| Odstaw na chwile niech złość przejdzie i oddaj do SSG :)

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 29 sie 2018, 22:04
przez Ronin360
Ten samochód na szczęście nie był w SSG, i jak byś miał pomysł tam oddać fure do naprawy to trafia ona tam 3 razy – 1.pierwszy 2.ostatni 3.nigdy więcej <czytaj>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 30 sie 2018, 00:53
przez torek
Ronin, teraz Ty mi pupę ratujesz. DZIĘKI! <jupi> <jupi>
Do ssg nie. Za długo to robią, zresztą, sam wyciągnę silnik, sam bo włożę i wszystko po dokręcam.
SSG wszystko zleca innym, w sensie, wyważenie układu, albo krasnobrodzka, albo dziak, to samo obróbka głowicy.. więc to sam po oddaję, aby zaoszczędzić czas i kasę.. ale na pewno nie będę tego robił teraz. Chcę odpocząć od tego auta.

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 30 sie 2018, 01:50
przez Danmazda
<wow> ale się narobiło ... Nie spodziewałam się że taki problemy będą z tą Mazda .

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 30 sie 2018, 15:36
przez xRafalx
No ale to chyba jeden z serwisów który wie co robi, bo jak na razie to jednak wielka kupa jest... :| A auto już się nastało troszkę...

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 30 sie 2018, 15:57
przez torek
Kto ssg.. może.. ale sporo osób tez na nich narzeka, głównie przez terminy.
A tak jak pisałem wyżej, specjalisty będę szukał na poziomie bloku, ktoś musi sprawdzić, czy aby na pewno wał korbowy jest prosty, czy wszystko dobrze jest wyważone. Nie może być tak, że śruba odkręca się sama, zwłaszcza jak była i tak mocniej przykręcona niż manual nakazuje. Robię ostatnie podejście do tego sinlika.. Sam wszystko poskręcam, po układam. Głowica pójdzie do uzbrojenia jeszcze raz, a dół do sprawdzenia. Oby tylko tłoki były całe.. <oczy> <oczy> <oczy>