Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
Dużo się nie pomyliłem Będzie co macać jutro na spocie...
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Co by za nudno nie było...
Jednak seryjne podpory w transferze nie znoszą 600Nm i strzału ze sprzęgła z 5k obr (dodajmy jeszcze sprzęgła spiekowego).
A tak serio.. podpora pękła.. i dziurę w transferze zrobiła.. ale.. widać, po zarysowaniach i przebarwieniach, że tam coś nie grało od dłuższego czasu.. a tego po prostu nie zniosło..
Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na nowe podpory Speed Solutions z USA i szukać transferu...
Jednak seryjne podpory w transferze nie znoszą 600Nm i strzału ze sprzęgła z 5k obr (dodajmy jeszcze sprzęgła spiekowego).
A tak serio.. podpora pękła.. i dziurę w transferze zrobiła.. ale.. widać, po zarysowaniach i przebarwieniach, że tam coś nie grało od dłuższego czasu.. a tego po prostu nie zniosło..
Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na nowe podpory Speed Solutions z USA i szukać transferu...
Podpory przyszły
Więc może jeszcze w tym tygodniu je zamontuje. Mechanika mam umówionego na przyszły poniedziałek za tydzień, więc troszkę czasu mam Natomiast to co najbardziej mnie cieszy to w końcu zamontowane fotele Recaro z Renault Megane 2 RS z wersji CUP. I to w idealnie pasującym do mojego wnętrza kolorze, czarna skóra + alkantara
Zabawy troszkę było, ale już na etapie montażu w samochodzie, gdyż jak sie okazało, pod fotelem pasażera była centralka od napinaczy pasów. Do tego w szyny wbudowane na stałe są jakieś czujniki, bez których świeci się non stop Airbag. A tego chciałem uniknąć. NIe chciałem też nic ciąć, bo nie o to wtym chodziło, więc.. rozkręciłem szyny mojego oryginalnego fotela i przymocowałem je do moich obecnych stelaży pod recaro. Pod fotel pasażera ręki sie nie włoży, ale wszystko jest pospinane i nie powinno się nic z tym dziać. Ważne, że airbagi działają i nie wywalają błędu
Więc może jeszcze w tym tygodniu je zamontuje. Mechanika mam umówionego na przyszły poniedziałek za tydzień, więc troszkę czasu mam Natomiast to co najbardziej mnie cieszy to w końcu zamontowane fotele Recaro z Renault Megane 2 RS z wersji CUP. I to w idealnie pasującym do mojego wnętrza kolorze, czarna skóra + alkantara
Zabawy troszkę było, ale już na etapie montażu w samochodzie, gdyż jak sie okazało, pod fotelem pasażera była centralka od napinaczy pasów. Do tego w szyny wbudowane na stałe są jakieś czujniki, bez których świeci się non stop Airbag. A tego chciałem uniknąć. NIe chciałem też nic ciąć, bo nie o to wtym chodziło, więc.. rozkręciłem szyny mojego oryginalnego fotela i przymocowałem je do moich obecnych stelaży pod recaro. Pod fotel pasażera ręki sie nie włoży, ale wszystko jest pospinane i nie powinno się nic z tym dziać. Ważne, że airbagi działają i nie wywalają błędu
Fotele bajka
Wczoraj wymieniłem podpory wałków w transferze. Profilaktycznie też wymieniłem uszczelniacze, więc transfer powinien trochę pojeździć.
Różnica między seryjną podporą a nową z kutego aluminium widoczna jest gołym okiem..
Do tego wyczyściłem środek z osadów (których i tak w sumie było nie wiele).
Na szczęście powierzchnie cierne pod podporami nie mają żadnych oznak z użycia, jak również stare podpory nie były porysowane. Koła zębate też bez śladów z użycia.
W poniedziałek montaż.
Różnica między seryjną podporą a nową z kutego aluminium widoczna jest gołym okiem..
Do tego wyczyściłem środek z osadów (których i tak w sumie było nie wiele).
Na szczęście powierzchnie cierne pod podporami nie mają żadnych oznak z użycia, jak również stare podpory nie były porysowane. Koła zębate też bez śladów z użycia.
W poniedziałek montaż.
jakos ta orginalna podpora wyglada mi na mocniejsza (nie ze wzgledu na szerokosci a kolor materialu). az chetnie bym zmierzyl sile przy ktorej peka jedna i druga podpora. stopy aluminium sa rozne i niektore jego odmiany sa jak gownolit.
a teraz zerklem wyzej. sam robiles
a teraz zerklem wyzej. sam robiles
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Oryginalna jest cieńsza (w osi w ktorej dostaje najwięcej batów) i odlewana, aftermarketowa jest grubsza i z kutego aluminium, kolor nie ma tu znaczenia
Do połamania seryjnej wystarczy Torek i 430KM, aftermarketowe wytrzymują co najmniej mnie i 530KM (i większość dragowych MPSów na świecie)
Do połamania seryjnej wystarczy Torek i 430KM, aftermarketowe wytrzymują co najmniej mnie i 530KM (i większość dragowych MPSów na świecie)
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
drozdo napisał(a):Oryginalna jest cieńsza (w osi w ktorej dostaje najwięcej batów) i odlewana, aftermarketowa jest grubsza i z kutego aluminium, kolor nie ma tu znaczenia
Do połamania seryjnej wystarczy Torek i 430KM, aftermarketowe wytrzymują co najmniej mnie i 530KM (i większość dragowych MPSów na świecie)
haha Ej... to zabrzmiało jak bym miał specjalne umiejętności do łamania
a tak serio Piwo, mam gdzieś foto właśnie z tej firmy speed solution, gdzie rozerwało transfer na pół.. (właśnie po którymś starcie w dragu 6 z USA) na slicku i podpory nie puściły – wałek pękł.
Wydaje mi się, że te podpory są naprawdę wytrzymałe, zwłaszcza że są kute i lżejsze od ori... zobacz post wyżej co stało się z ori podporą.. ona po prostu pękła.. a wałek wyszedł na wierzch rozwalając obudowę..
Te fotel są bajeczne Bardzo mi się podobają, i zapewne trzymają super
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Żeby nie było, że mazda tylko stoi i wiecznie coś jej dolega setup zimowy już na aucie, transfer naprawiony. Dodatkowo fotele w świetle dziennym
Tylnej kanapy nie zmieniasz ? Trzeba będzie po nowym roku spota zrobić, muszę się wpasować w te fotele
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Widziałem, macałem i siedziałem Super są te fotele
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ostatnio nie wiele się dzieje. W końcu przyszedł czas, że tylko tankuję i śmigam. Ale na wiosnę szykuje się serwis.. prawdopodobnie cały tylny wózek pójdzie w dół, wleci stabilizator whiteline'a na tył, który już czeka, zastąpię pewnie obecne amory H&R na Bilstein B6, wjadą nowe uszczelnienia dyfra, a także wahacze rzymskie. Wleci też pewnie mały bonus na nowy sezon.. ale to jak już będzie to wtedy pokażę
Dawno nic nie pisałem, ale w sumie nie wiele się dzieje
Ostatnio padła mi sprężarka klimy, w sensie odkręcił się elektromagnes.. więc trzeba było wymienić. A jak już musiałem się tam dobrać, to przy okazji zmieniłem pas przedni, a raczej osłonę chłodnic, bo moja była po pękana. A jak już to robiłem, to przy okazji zrobiłem relokację wymiennika ciepła od płynu wspomagania. I teraz jest całkiem spora (acz najmniejsza z dostępnych) 7 rzędowa chłodniczka.
W w ostatni weekend, podczas radochy z jazdy po zrobieniu klimy ukręciłem przegub w lewej tylnej półosi (standard) hahah więc teraz włożę jeszcze serię i szukam firmy, która go wzmocni ( bo mam na półce jeszcze 2). Więc jakby ktoś słyszał, o firmie która wzmacnia przeguby (robi customy) to będę wdzięczny za info (o Motomaxie z Torunia wiem – szukam alternatywy).
Ostatnio padła mi sprężarka klimy, w sensie odkręcił się elektromagnes.. więc trzeba było wymienić. A jak już musiałem się tam dobrać, to przy okazji zmieniłem pas przedni, a raczej osłonę chłodnic, bo moja była po pękana. A jak już to robiłem, to przy okazji zrobiłem relokację wymiennika ciepła od płynu wspomagania. I teraz jest całkiem spora (acz najmniejsza z dostępnych) 7 rzędowa chłodniczka.
W w ostatni weekend, podczas radochy z jazdy po zrobieniu klimy ukręciłem przegub w lewej tylnej półosi (standard) hahah więc teraz włożę jeszcze serię i szukam firmy, która go wzmocni ( bo mam na półce jeszcze 2). Więc jakby ktoś słyszał, o firmie która wzmacnia przeguby (robi customy) to będę wdzięczny za info (o Motomaxie z Torunia wiem – szukam alternatywy).
Spróbuj półosie DSS kupić, ja za customy w PL zaplaciłem podobne pieniądze a wcale jakoś bardzo zadowolony nie jestem – już raz musiałem wymieniać osłonę gumową (mimo, że nawet jednego startu nie zrobiłem, ani jakoś dużo km itp), spasowanie jest takie sobie (mało miejsca jest przez czujnik xenonów i swaybar no ale można to zrobic lepiej) a koronka/czujnik prędkości ABSu do dziś jeden mi nie działa jak powinien – takie to właśnie customy
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Ha, okazało się, że to nie przegub mi padł.. a chyba dyfer się po prostu kończy. podczas wyjazdu nad morze.. srednio co 100km naped się odłączał i przez kilkanaście min migała kontrolka 4wd.. gdy gasła napęd powracał. czyli coś się przegrzewa. problem pojawił się po ostatniej wymianie oleju.. więc.. hm.. albo jest za dużo oleju.. albo któreś łożysko się zużyło i stawia opór, przez co dyfer się grzeje.. albo klocek (chociaż sprawdzałem felgi, to żadna nie jest gorąca), albo ustawienie grubszego stabilizatora Whiteline coś knoci.. chociaż w to szczerze wątpię. Zleję obecny olej, bo jeśli sie przegrzewa to i tak już się nie nadaje, posprawdzam klocki, łożyska.. i jak wszystko będzie ok.. to pewnie dyfer trzeba będzie wyautować..
a tymczasem trochę fotek z przygotowań do JF
a tymczasem trochę fotek z przygotowań do JF
W końcu Mazda odebrana od lakiernika. Maska naprawiona, czyli usuniety purchelek rdzy z typowego dla mps6 miejsca. Dodatkowo, doszły wyloty powietrza z firmy JC-speed works. w tym tygodniu powinien jeszcze wjechać jeden mod i na ten sezon koniec
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości