Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez zemoj » 8 mar 2019, 14:39

Trzymam kciuki za szczęśliwy finał tej historii! :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez torek » 9 mar 2019, 10:40

W końcu dziś odpalenie. Nie łatwo było znaleźć miejsce na dwa oil catch tanki.. ale jakoś się je upchnęło :D

Dopisano 9 mar 2019, 23:43:

Tak jest.. Mazda żyje :D :D :D filmik wrzuciłem na fb (http://www.facebook.com/TorekPL) a tu wrzucam takie tam spy foto z tego jak teraz Madzia się prezentuje <czarodziej>
Załączniki
53201042_1162425723931087_5951881424423354368_n.jpg
53387353_2293449737605106_4487258028428492800_n.jpg
IMG_20190309_205312.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Danmazda » 11 mar 2019, 22:21

Z niecierpliwością czekam na wynik z hamowni <tuptup>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez WisniaUs » 12 mar 2019, 19:28

Jest Kozak!!!! Gratulacje <spoko> Bo kosztowalo cie to sporo pracy , nerwów i $$$ <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez MariuS » 12 mar 2019, 20:49

Brawo, oby już jeździła <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez torek » 13 mar 2019, 10:13

Wyjazd się lekko opóźnił, bo był wyciek oleju.. okazało się, że przypalił się przewód od zasilania turbiny.. NIe mam pojęcia kiedy się to stało.. ale szczęście w nieszczęściu, że teraz to zobaczyłem.. bo podczas jazdy auto mogło by się zapalić (olej lał się na stronę gorącą turbiny.. ale przede wszystkim silnik mógłby szlak trafić.. eh.. nawet wolę nie myśleć, o tym <nie powiem> <nie powiem> <nie powiem> Na szczęście przewód wyciągnięty, dziś dorabiam, i oficjalnie opuszczam już garaż. Muszę tylko poprosić, zeby zakucie przewody było ciut większe, tak aby metalowa część była do przynajmniej do wysokości flanszy turbiny. :D

Swoją drogą, serio chyba powinienem odprawić egzorcyzmy na tym aucie <diabełek>
Załączniki
53183040_2480816561932464_5887286984602288128_n.jpg
54525062_298893050778233_1495786639312551936_n.jpg
54407657_1202014973314654_1721478941560012800_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez drozdo » 13 mar 2019, 10:42

są takie specjalne rękawy termoodporne jak bandaże na kolektory, w jakimś FMICu pewnie nawet tanio dostaniesz: https://fmic.pl/dei/141789-rekaw-termoi ... -50cm.html
z takimi temperaturami nie ma żartów :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 19:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez torek » 13 mar 2019, 10:57

Pytanie, jak to się ma taka ochronka w stałym kontakcie z np muszlą turbiny.. bo wiesz.. za dużo miejsca tam niema.. żeby się nie okazało, ze jak kupię taki rękaw, to będzie cały czas przyległa do zimnej i gorącej strony sprężarki.. Chyba, że to ten sam materiał co są bandaże termoizolacyjne, to wtedy spoko.. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez drozdo » 13 mar 2019, 11:13

materiałów jest kilka i ogólnie są odporne na różne temperatury więc coś znajdziesz, możesz też turbo (i resztę rur) powłoką ceramiczną pokryć, to fajna opcja chociaż pewnie już nie chcesz rozkręcać wszystkiego od nowa :) ewentualnie kocyk na turbo też trochę osłoni przed ciepłem resztę rzeczy. Na Twoim miejscu bym te rękawy pozakładał nawet jeśli uda Ci się poprzenosić przewody gdzieś dalej, zawsze to mniej nagrzewania sie płynow.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 19:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez torek » 22 mar 2019, 22:52

Madzia zrobione już 600km. Jutro pewnie kolejne 100 suknie. Silnik pracuje równo, sprzęgło na luzie delikatnie terkocze, ale nie jest to męczące. Na przód wpadły nowe opony(takie same jak są z tyłu, czyli vredestein), gdyż złapałem kapcia <glupek2>
Do poprawki będzie zasilikonowanie miski z tyłu silnika, gdyż musiałem dać za mało silikonu, i lekko cieknie olej. Przed strojeniem będę musiał poprawić
Załączniki
IMG_20190322_222013_327.jpg
IMG_20190322_210820.jpg
IMG_20190323_142430.jpg
IMG_20190323_142055.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez torek » 5 kwi 2019, 00:23

W końcu zaczęliśmy strojenie z DISItune. Na szczęście na razie mazda jest bardzo posłuszna. Co jej wklepiemy, to pięknie działa. Najlepsze jest to, że na pierwszej mapie, jaką zrobiliśmy, czyli 1b doładowania, z otwartym na 100% wg auto lepiej jechało niż przed remontem na doladowniu 1.5b. Na weekend mam ustawiona soft mapę na 1.3b.. I naprawdę już czuć że jedzie.. <lol> <czarodziej> <czarodziej> a będziemy cisnąć do około 1.6-1.7b.. Generalnie do ilu starczy paliwa. Następne mapy wjada we wtorek. :)
Załączniki
FB_IMG_1554418841054.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez piwo » 5 kwi 2019, 09:10

szaleni. gratulacje wejscia do dzialu projekty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez torek » 5 kwi 2019, 10:16

Wg wczorajszej hamowni drogowej z programu wychodzi przy soft mapie 291whp z 1.15b. Oczywiście nie ma co przykładać dużej uwagi do tego wyniku, gdyż to nie prawdziwa hamownia, ale nakładając wykresy kolejnych map można zobaczyć zmiany w charakterystyce. A to już jest realne ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez torek » 11 kwi 2019, 08:48

Wczoraj zakończyliśmy strojenie. W poniedziałek hamownia i ostatnie korekty już na hamowni. Zrobiliśmy też wstępne pomiary przyspieszenia, ale bez 0-100 przez redrive. Czasy szału nie robią, bo jednak, 1700kg wagi, napęd 4x4 i ograniczenia 5 bieg..który wbijam od 160.. i o ile 100-160 jest chyba w miarę ok, to już 160-200 potrzeba dwa razy tyle czasu... no ale.. po hamowni wypożyczę race logic'a i sprawdzę 0-100 i 100-200. Dodatkowo wleciał zegar ciśnienia oleju, żeby już być spokojnym.

Na fb jest dodatkowo filmik.. i wrażenia z jazdy są mega.. Fakt, że potęguje to późne wstawanie turbiny.. natomiast jak się rozkręci, to jest naprawdę cios <diabełek> <diabełek> <diabełek>
Załączniki
56800908_397303310853716_3531817376335003648_n.jpg
56590982_396299767620737_2815022596314103808_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Neonixos666 » 11 kwi 2019, 22:18

Graty modów, fajne masz te nawiewy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez zemoj » 15 kwi 2019, 09:06

Jak gajger będzie pokazywał za wysoką temp. oleju, to włączy klimę i go schłodzi :D
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez torek » 15 kwi 2019, 10:00

Hehe, to bardziej wolał bym żeby tak zadziałało z EGT <rotfl>

Dopisano 15 kwi 2019, 21:10:

Wynik finalny :D
Załączniki
56947202_399460457304668_1807081281901559808_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Danmazda » 17 kwi 2019, 23:03

Gratki wyniku <spoko> tyle obstawiałem :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez torek » 14 maja 2019, 09:16

Wczoraj wróciły z serwisu amortyzatory. Okazało się, że lewy amortyzator byl uszkodzony, puściło wewnętrzne uszczelnienie i gaz wymieszał się z olejem. Całę szczęście, H&R ma wkłady bilsteina, więc amory oddałem na serwis bilsteina w Wawie, 3 dni i zostały zrobione. Dodatkowo poprosiłem o utwardzenie, więc w końcu przód nie powinien nurkować.
Dodatkowo wymieniłem tarcze hamulcowe na nowe, a także taki mały gadżet, zmieniłem nakrętki do felg na stalowe Volk racing...
A ostatnie foto, to mała zapowiedź tego co nie długo będzie... <faja> <faja>
Załączniki
60150424_412290816021632_106556132864032768_n.jpg
60352923_412290769354970_5106551621991530496_n.jpg
60126532_412585222658858_4998417629812097024_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez drozdo » 14 maja 2019, 09:43

mieszczą się szpilki w tych nakrętkach? Podrzuć foto jak to wyjdzie, ja w OZ mam tak głębokie gniazda nakrętek że ciężko było znaleźć odpowiednio długie
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 19:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy