A więc wreszcie jakaś aktualizacja miesiąc po Poznaniu
Auto przez cały czas było naprawiane po przygodzie z Bandą i jeszcze jedną przygodą przed Poznaniem więc dużo nie zrobiłem ale coś tam zostało zrobione. A więc na pierwszy strzał poszedł stożek który był już zmęczony życiem. Wymiana na 3 calowy AEM dźwięk nie zmienił się nic, dupohamownią też mi coś ciężko wyczuć, trzeba by pojechać znowu na hamownie
Porównanie starego Noname do nowego AEMA:
Całe auto przeszło polerkę więc wygląda nawet nawet, nie wszystkie szkody zostały naprawione, uważam to bez sensu przy tym aucie, i tak nieźle się prezentuje:
Przy okazji rozwiązałem też ostatni problem z odpalaniem. Otóż okazało się że alternator mi nie domagał i nie doładowywał mi akumulatora. Szybka wymiana na inny i po problemie.
Teraz w najbliższych planach, hamownia muszę jeszcze sprawdzić kilka konfiguracji na kompie k8 z długą płytką i zobaczyć ile dał stożek, o ile w ogóle bo musiałem trochę skracać dolot aby ładnie pasowało wszystko
. Następnie będę rozwiercać przepustnice na 65mm aby dać trochę silnikowi pooddychać, potem znowu jakaś hamownia i jak nie będzie 200KM to strojenie
Dopisano 19 maja 2018, 22:58:Update:
jeszcze jedna zmiana o której zapomniałem wspomnieć. Założyłem tarcze Indiglo przemalowałem wskazówki i zrobiłem podświetlenie
Wygląda całkiem nieźle i wniosło trochę nowości do mx3
Dodatkowo po testach na drodzę mogę śmiało powiedzieć że w obecnej chwili to najmocniejszy setup mx3 i lekko jest ponad 190KM i 230NM
Przypominam że ostatni wykes na 192KM i 235NM był robiony bez filtra więc się nie liczy. Spokojnie będzie to weryfikowane na hamowni więc zobaczymy ile teraz naprawdę ma mx3 mocy na ulicy bo dolot przecież jest dynamiczny, im szybciej jadę tym więcej mocy