Strona 14 z 25

PostNapisane: 10 kwi 2018, 08:57
przez Bo_Lo
Graty wykresu i czasów,auto podaje dobrze <spoko>
Co do jednego się nie zgodzę :P
Dźwięk jaki wydawało 370z i c AMG kleeman to była symfonia dla uszu.Chyba że mówimy o samych mazdach ,ale to wtedy i tak mój głos ląduje u gronka i jego rx8 .Ale wiadomo jak z gustami ,każdy ma swój <oczko>
Dobrze że pocałunek z bandą nie był mocniejszy,ale jak to mówią albo grubo albo wcale <spoko>

PostNapisane: 10 kwi 2018, 11:10
przez marcinowozniako
Bo_Lo napisał(a):Co do jednego się nie zgodzę :P


Ty to się ze mną chyba w większości spraw nie zgadzasz <lol> :P

Fakt faktem akurat czerwonej grupy nie słuchałem ale Z pewnie brzmiała podobnie a AMG no coż to jedyne V8 chyba na zlocie więc fakt brzmiało bardzo męsko.

Bo_Lo napisał(a):Ale wiadomo jak z gustami ,każdy ma swój <oczko>


Dokładnie.

Bo_Lo napisał(a):ale jak to mówią albo grubo albo wcale <spoko>


Tak to jest jak się chce za bardzo ale jest nauczka na następne zloty, a mx3 właściwie już się robi więc spokojnie ;)

Bo_Lo napisał(a):Graty wykresu i czasów,auto podaje dobrze <spoko>


No szkoda że oficjalny czas nie był zanotowany lepszy bo po moich filmikach o wiele bliżej do 2min jest, no ale trudno.


Pomoże ktoś z doborem dobrego stożka? Ten obecny jest strasznie zasyfiony i zabiera mi sporo Koni i momentu więc trzeba włożyć coś dobrego :D

PostNapisane: 10 kwi 2018, 12:24
przez Bartg
Cena w ogłoszeniu na sprzedajemy.pl sprzed "parkowania" przy bandzie? :P A najlepszy czas nie było coś 2:09? Bo coś tam mówili chłopaki, że ktoś jeszcze emiksem śmigał Twoim.

PostNapisane: 10 kwi 2018, 12:30
przez marcinowozniako
Bartg napisał(a):A najlepszy czas nie było coś 2:09?


Rok temu w zielonej było 2.08, tutaj 2.02 zmierzone a najlepsze blisko 2min ale nie zmierzone.

Bartg napisał(a):ena w ogłoszeniu na sprzedajemy.pl sprzed "parkowania" przy bandzie?


Dzięki za przypomnienie, to już chyba nieaktualna sprawa, za dużo frajdy mi sprawia to auto aby je sprzedawać. Będzie przecinak. <czarodziej>

PostNapisane: 10 kwi 2018, 12:38
przez KoRnFUN
A co z kwestia drugiego kierowcy? Bo tez slyszalem jak ktos na zlocie o tym mowil.

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 10 kwi 2018, 14:44
przez DARO MAZDA 323
Gratulacje wyniku na Hamowni.
Widząc tor jazdy masz jeszcze do urwania 2 , 3 sekundy . Dobra opona na tył i 2 min poniżej realne jak nic na TP.
Co do bandy to tylko cieszyc się , że tylko tak się skńczyło ;–) w tym zakrece ma sie około 130 – 140 km / h więc takie otarcie to bande to pikuś .

PostNapisane: 10 kwi 2018, 14:55
przez marcinowozniako
DARO MAZDA 323 napisał(a): Dobra opona na tył i 2 min poniżej realne jak nic na TP

Tzn? Założyłem nówki r1r spuszczone do 1.5 bara ciśnienie na zimno, nie wiem co tu lepszego mógłbym włożyć, Jakieś profile czy Extreme w średniej bądź miękkiej mieszance? Fakt faktem widać, że auto jak juz leciało to całe bokiem co jest chyba dosyć porządanym efektem.

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 10 kwi 2018, 14:58
przez Neonixos666
pomijając to że ciut za wcześnie wziąłeś zakręt i musiałeś końcówkę dociągnąć mocniej to chyba odpuściłeś gaz?

PostNapisane: 10 kwi 2018, 15:01
przez marcinowozniako
Neonixos666 napisał(a):mocniej to chyba odpuściłeś gaz?


Nie, nie odpuściłem, słychać moment w którym odpuściłem gaz wtedy jest jakby taka przygazówka. Widziałem że będę mieć ciężko się zmieścić ale rok temu tez tam zachaczyłem poboczę i nic sie nie stało a tutaj tył wpadł na piasek i momentalnie poleciał bokiem :(

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 10 kwi 2018, 15:37
przez Neonixos666
No niestety tak to już bywa, przy takich prędkościach mały błąd i jesteśmy poza drogą.

PostNapisane: 10 kwi 2018, 17:13
przez mx-3lover
Tak patrzę na zdjęcia i coś mi się nie zgadza. Moja MX-3 dalej jeździ i ma 192KM? <czarodziej>
Odżyły we mnie wspomnienia i chyba muszę pomyśleć o jakiejś zabawce...

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 14 kwi 2018, 10:05
przez adis555
Gratuluję fajnego czasu i dobrego wykresu . Auto jechało naprawdę dobrze. Chylę czoła za jazdę mx3 na Poznaniu . Jeździłem parę lat mx3 w tym 3 z KLde i wiem jak to auto potrafi być nieprzewidywalne. Nie da się oszukać tego że przód z ciężką vką oraz bardzo lekkim tyłem to nie najlepszy stosunek rozłożenia masy. Więc na pewno nie było to najłatwiejsze auto do prowadzenia na Torze ;)

PostNapisane: 14 kwi 2018, 10:10
przez Biniu
Jaką ciężka Vka? Ten silnik jest aluminiowy. Nie waży więcej niż BP w miacie czy BG.
Zbiera się i brzmi bardzo ładnie.

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 14 kwi 2018, 10:17
przez adis555
Jaaasne ;)

PostNapisane: 14 kwi 2018, 10:21
przez Bo_Lo
Biniu napisał(a):Jaką ciężka Vka? Ten silnik jest aluminiowy. Nie waży więcej niż BP w miacie czy BG.
Zbiera się i brzmi bardzo ładnie.

Chyba jednak,jest spora róznica wagi np BA z BP a BA z KFem to 1115kg vs 1210
mx3 B6 990kg vs K8 1145kg (dane z autocentrum)

PostNapisane: 14 kwi 2018, 10:29
przez Biniu
adis555 napisał(a):Jaaasne ;)


No jasne. Zważ silniki. Targalem zarówno Kserie jak i BPka.

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 14 kwi 2018, 11:22
przez adis555
Dokładnie jak piszesz Bolo.

PostNapisane: 14 kwi 2018, 11:32
przez marcinowozniako
adis555 napisał(a):Gratuluję fajnego czasu i dobrego wykresu


Dzięki. Mx3 da się okiełznać dobrze ustawioną geometrią i dobrymi oponami, mi prawie się to udało. Gdyby były lepsze kąty z tyłu to bym nie wypadł:D Ten czas to spokojnie lepszy by był nawet na tych filmikach już jest 2.01 a przecież nie miałem czystego okrążenia.

adis555 napisał(a):Więc na pewno nie było to najłatwiejsze auto do prowadzenia na Torze


Może i tak ale zdecydowanie jest potencjał który zostanie pokazany jeszcze bardziej na następnym zlocie.


Ogólnie KL jest ciężki i fakt rozkład mas jest kiepski w mx3 Ale przy dobrej mocy silnika auto traci minimalnie na zakrętach za to nadrabia na prostych. Hamowanie na prostej startowej z 200km/H też nie robi na nim wrażenia układ hamulcowy się spisał i narazie odpuszczam dlubanie w celu zmiany tarcz i zaciskow na większe. Jak dojde do granic możliwości obecnego układu wtedy zacznę się tym martwić.

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 14 kwi 2018, 11:39
przez adis555
Z uwagą będę śledzić postępy na kolejnym Poznaniu .

PostNapisane: 14 kwi 2018, 12:05
przez Płomień
Sprawdzanie masy auta w celu określenia masy silnika to wróżenie z fusów. Przypominam że pojazdy wyposażone w większe silniki, mają większe i cięższe układy napędowe, układy hamulcowe, lepsze wyposażenie. BA V6 na przykład miało amory na grubszej ladze co też robi różnicę masy. Układ wydechowy większej średnicy – oczywiście mówię o serii, nie customowych. Większy aku. Układ chłodzenia.

Zapewne zestaw silnik+skrzynia w KLu będzie cięższy niż silnik+skrzynia BP, ale to różnica parunastu kilo, czyli zaledwie kilka %. Dodatkową masę robią peryferia. Właśnie po to K-seria była aluminiowa, żeby nie dokładać masy do sprawdzonego projektu budy i zawieszenia.