mx-3lover napisał(a):Potestowałeś?
Ta i stwierdzam że ten rozwiert jest zrobiony kiepsko. Jest problem zarówno z otwieraniem się przepustnicy jak i zamykaniem, klapka nie jest chyba idealnie spasowana z kanałem przez co po jakimś tam postoju czy nieużywaniu przepustnicy jest problem aby się otworzyła, jak się znowu otworzy to jest problem aby się zamknęła i auto samo przyspiesza
Myślałem że to kwestia napięcia linki albo samej sprężyny pokombinowałem z tymi ustawieniami ale to nie to. Nie wiem teraz za bardzo co z tym zrobić, czy jakoś leciutko coś podszlifować w środku czy może jeszcze coś innego.
Co do jakiś ewentualnych zysków mocy, być może przybyło trochę momentu w środkowym zakresie obrotowym, moc maks i ten moment maks też nieznacznie być może poszły w górę, na drodzę Ciężko mi coś wychwycić, więc jak jest jakaś różnica to raczej 1-3KM i może te 5NM
mx-3lover napisał(a):Kup ZE i udowodnij.
Cytując klasyka: "Już takich farfocli nie szukam".