Mazda MX-3 EC KL-DE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlodyldz » 23 lis 2018, 09:55

A tak z innej beczki, jak przeglądam ten temat to zachodze w głowę co wy robicie... ciemno, "centrum" miasta, wszędzie przejścia dla pieszych, a wy pełen opór, grubo ponad 100km/h...macie trochę rozumu w głowie? Prędzej czy później to się może skończyć tragedia...akurat was nie będzie mi żal, bo sami się o to prosicie, ale może ucierpiec ktoś trzeci... dziecko na pasach... Brak słów na taką głupotę i ignorancje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 22:25
Posty: 322
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed

Postprzez sewo » 24 lis 2018, 22:24

Kolego zajrzy do czaterii kilkanaście stron w tył. Między innymi to przyczyniło się do utraty Marcina tabliczki klubowicza...
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Pyton » 25 lis 2018, 08:41

Auto wisi na olx. Szkoda że tak skończyła jedna z szybszych mazd w klubie.
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2015, 15:34
Posty: 315 (1/5)
Skąd: dziki zachod
Auto: Infiniti fx35
Była Mazda BG; BA; BJ; BK

Postprzez Gandzia » 25 lis 2018, 12:59

To w końcu co się stało ?
Klubowicz
 
Od: 24 kwi 2014, 18:11
Posty: 395
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Xedos 9 TA KL 2.5 V6 2002r
Były
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 LPG 1995r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1999r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1993r

Postprzez Neonixos666 » 25 lis 2018, 13:21

Niestety MX-3 została uszkodzona, pewnie nie dowiemy się w jakich okolicznościach ale szkoda auta bo sporo pracy włożone a i wyniki dość fajne. Mam nadzieję że ktoś kupi i da drugie życie dla auta bo na to zasługuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcinowozniako » 25 lis 2018, 14:10

Aquaplanning na tylnej osi. Jechałem 70KM/H w dużym deszczu co okazało się zbyt dużą prędkością dla tylnych opon. Pojawił się malutki łuczek i tył zaczął żyć swoim życiem. Obrót o 90° uderzenie w sygnalizator przodem 3 obroty wokół własnej osi wlecenie tyłem na krawężnik. Przód maska cały pas przedni chłodnica wszystkie lampy zderzak, z tyłu skrzywiony wahacz. Auto zaskoczyło mnie bardzo bo jeździłem w większy deszcz z większą prędkością specjalnie testujac i nic się nie działo a tutaj tył poleciał jak na lodzie z zaciagnietym ręcznym. Nie było udziału osób 3 nikomu nic nie zrobiłem ani sobie. Silnik oczywiście przeżył Ale buda na złom bo z przodu obie podloznice wykrzywione.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Krzemol » 25 lis 2018, 14:14

A co tam za opony siedzą?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1561 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska

Postprzez piwo » 25 lis 2018, 14:31

To samo pytanie chciałem zadać. Profile miękkie z tyłu?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Płomień » 25 lis 2018, 14:50

Po pierwsze, za zimno na semi slicki. Woda wcale im nie pomaga.
Druga sprawa, auto pewnie jeździło na codzień na semi, co oznacza że gumie mogły się skończyć cykle termiczne.
Po trzecie, w FWD trudno jest utrzymać świeżą mieszankę na tyle. Wierzch bieżnika się utlenia, a nie ma za bardzo jak tego zetrzeć, dlatego dobrze jest rotować kapcie.

No i najważniejsze, kto to słyszał w listopadzie jeździć na semi.

@marcinowozniako może wezmę od Ciebie ten setup, otworzę, i zrobie po swojemu? Ty już zrobiłeś wszystkie peryferia, najwyższy czas dłubnąć silnik.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 17:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez marcinowozniako » 25 lis 2018, 15:01

Z przodu toyo r1R nie zauważyłem spadku ich trakcji w ostatnich dniach z tyłu miękkie profile które są bardzo bardzo miękkie nie to że to były semi nie to że za zimno tylko to że zwyczajnie prędkość była za duża jak na te warunki i tylna os która jest bardzo lekka poleciała bokiem bieżnik też o wiele gorszy w profilach niż w r1R.

Płomień chcesz to bierz masz zdrową bazę silnikowa i możesz robić co chcesz. Jak weźmiesz całe auto zrobię co dobra cenę i dorzucę dużo gratow. Miedyz innymi walki kl31 :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Płomień » 25 lis 2018, 15:49

Dobra, rzucę okiem na ofertę kredytową mojego banku i pomyślę. Nie wiem tylko kiedy będę miał to rozbierać, chyba trzeba będzie wziąć tydzień wolnego z pracy :D

... tylko czym spłacę kredyt, jak wezmę wolne? ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 17:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Eklerek323f » 25 lis 2018, 16:11

Płomień napisał(a):Dobra, rzucę okiem na ofertę kredytową mojego banku i pomyślę. Nie wiem tylko kiedy będę miał to rozbierać, chyba trzeba będzie wziąć tydzień wolnego z pracy :D

... tylko czym spłacę kredyt, jak wezmę wolne? ...

Ja go rozbiorę ;)

Fury szkoda bo na prawde dobrze to chodziło <oczy>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Szyna » 25 lis 2018, 17:51

Powiem tyle, nic mnie tu nie dziwi... Czekałem kiedy się coś niestety wydarzy słuchając i czytając to Twoje "mądre" gadanie. Masz nauczkę super mistrzu kierownicy, ciesz się że nikomu nic się nie stało... Zresztą i tak na pewno nie robi to na Tobie wrażenia bo przecież opona była zła, kałuża była zła, no taki mamy klimat... <lol>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Neonixos666 » 25 lis 2018, 18:40

marcinowozniako napisał(a): zwyczajnie prędkość była za duża jak na te warunki


Widać że nie trzeba ogromnych prędkości a jedynie źle dobrana może doprowadzić do pogięcia blach. Dobrze że tak się stało a nie inaczej. Jakie plany na następne auto?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez chmielu_KL » 25 lis 2018, 18:57

Szyna – widzę, że nie jestem sam podobnie myślimy :) ale cóż. Grunt, że nikomu nic się nie stało, pochwal się pomysłami na nowe wozidło <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez radzi89 » 26 lis 2018, 00:36

Już odpuśćcie chłopakowi ;) . Na pewno sam dobrze wie jak było i boleśnie odczuwa konsekwencje. Inna sprawa, że nie znamy sytuacji – może to nie jego wina.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez Neonixos666 » 26 lis 2018, 00:52

Pewnie teraz coś w Dieslu kupi bo ma dość tej V6 <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Piohrun » 26 lis 2018, 16:02

"Największy ścigant" <glupek2>

d4063a8868a170f38e594fc304e1b010_original.jpg
#poznań #sygnalizator


Nie sądziłem że kiedyś do tego dojdzie ale muszę przyznać że w końcu zgadzam się z Marcinem.
Konkretnie z decyzją o sprzedaży MX'a, tak będzie bezpieczniej dla niego i dla społeczeństwa...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez piwo » 26 lis 2018, 18:59

marcinowozniako napisał(a):Z przodu toyo r1R nie zauważyłem spadku ich trakcji w ostatnich dniach z tyłu miękkie profile które są bardzo bardzo miękkie nie to że to były semi nie to że za zimno tylko to że zwyczajnie prędkość była za duża jak na te warunki i tylna os która jest bardzo lekka poleciała bokiem bieżnik też o wiele gorszy w profilach niż w r1R.

Płomień chcesz to bierz masz zdrową bazę silnikowa i możesz robić co chcesz. Jak weźmiesz całe auto zrobię co dobra cenę i dorzucę dużo gratow. Miedyz innymi walki kl31 :D


Zobacz na to:
Obrazek

Profil jest wręcz tragiczny na deszxzu i tu miękkość nie ma wiele do gadania a jakość mieszanki. To są tanie opony a na deszczu zachowują się gorzej niż chinole. Niestety. Tym bardziej mi przykro bo chyba ja je poleciłem ale miało być na 1/4 i czasem pościgach się. Ale nie w deszcz przy 5stopniach na dworze. Ech.
Jakieś fatum aut projektowych. Co tu coś wpadnie to zaraz do zamknięcia. Jedynie five się trzyma. Ciekawe jak długo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez marcinowozniako » 26 lis 2018, 19:27

piwo napisał(a):Tym bardziej mi przykro bo chyba ja je poleciłem ale miało być na 1/4 i czasem pościgach się.


Poleciłeś je 2.5 roku temu do wymienionych zastosowań, więc absolutnie nikogo nie winie oprócz siebie, jak widać aż o 20km/ przestrzeliłem prędkość więc całkiem sporo.

piwo napisał(a):Profil jest wręcz tragiczny na deszxzu i tu miękkość nie ma wiele do gadania a jakość mieszanki.


A nie jest to kwestia również bieżnika? W profilach on nic wody nie odprowadza stąd też takie słabe wyniki.

Co do reszty to widzę że niektórzy mają duży problem ze zrozumieniem pewnej kwestii. Nie rozwaliłem auta ścigając się jak to mam w zwyczaju po zapełnionych ulicach miasta w środku dnia pędząc przez najbardziej zatłoczone ulice 200km/h tylko podczas normalnej jazdy w złych warunkach. Przesadziłem z prędkością ale to nie z brawury.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy