Mazda 323C BA 96` "Cetek"– Rajdówka. 1598ccm ZM-VE 140km 179Nm

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez marcinowozniako » 9 lis 2017, 15:12

To jeżeli obecnie nie masz podsterowności to czym ty się martwisz :D Zresztą masz Semi slicki i to jeszcze jedne z lepszych imho profile. Jaka mieszanka z przodu? Jak bedzie się coś dziać założysz sobie super miekką mieszankę z przodu i zobaczysz co to jest trakcja :D Jaki ja byłem zdziwiony jak te opony trzymały przy pełnym bucie u siebie w mx3 to nadal nie mają do tego podejścia bez rozgrzania o wiele lepsze semi kumho :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 914 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Biniu » 9 lis 2017, 15:38

marcinowozniako napisał(a):To jeżeli obecnie nie masz podsterowności to czym ty się martwisz :D Zresztą masz Semi slicki i to jeszcze jedne z lepszych imho profile. Jaka mieszanka z przodu? Jak bedzie się coś dziać założysz sobie super miekką mieszankę z przodu i zobaczysz co to jest trakcja :D Jaki ja byłem zdziwiony jak te opony trzymały przy pełnym bucie u siebie w mx3 to nadal nie mają do tego podejścia bez rozgrzania o wiele lepsze semi kumho :D

To kiedy wpadasz do nas na spot. Poswirujemy trochę <diabełek>
Z Kalisza daleko chyba nie jest.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez marcinowozniako » 9 lis 2017, 16:07

Ja mam obecnie auto nie sprawne kiedys tam u was byłem. A poswirowac można jak najbardziej, ale jak ogarnę auto :D <czarodziej>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 914 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Płomień » 13 lis 2017, 00:28

Dzisiaj sam lity tekst, bez materiałów cieszących oczy. Te wrzucę w późniejszym terminie, albo wyedytuję ten post.

Wleciał tłumik końcowy, nareszcie. Wsadziłem najtańszy, jaki znalazłem na allegro, znany pewnie wszystkim WM Sport. Powiem Wam, że nie taki diabeł straszny jak go malują. Cetek jest cichszy, a dźwięk bardziej basowy i rasowy. Plan był co by jeździć z sliencerem, ale nie odczuwam takiej potrzeby. Nadal jest dość głośno, ale już bez ekscesów. Teraz może nawet rzuciłbym się na dłuższą podróż tym samochodem (może najbliższy zlot :> ), i prawdopodobnie już nie budzę sąsiadów ruszając spod domu o 5:40 do pracy. Zapytałbym, ale dziwnym trafem od pewnego czasu mają worki pod oczami i nie odzywają się do mnie. Nie wiem dlaczego.

Z drugiej strony układu zamiany powietrza w spaliny wróciła pełna izolacja. O efektach tej modyfikacji już pisałem na forum, może niedługo skrobnę coś w dziale tuning na temat izolacji termicznej przepływki, i jak reaguje na to ecu i silnik. Ogólnie – polecam.

Kolejnym krokiem w modyfikacje samochodu będzie felga. Może wpadnie już na zimowy setup. Po długich poszukiwaniach i dogłębnych badaniach z użyciem google, uznałem że nie ma lepszej opcji niż 15" z MX5. Komplet można kupić spokojnie za 600zł, ważą po 5,9kg sztuka. Najlżej, w jeszcze ludzkiej cenie, choć dużej, są JR5, które pomimo że szersze -7J- ważą około 5,2kg sztuka. Niestety, 1700zł za komplet nowych boli, a używane nie do dostania.
Z drugiej strony do felg z MX5 będę musiał dokupić dystanse, minimum 20mm. Najlepiej koło 30mm, a to po 1 kosztuje, a po 2 waży. Tym bardziej że 30mm klasyfikują się pod skręcane, nie przelotowe.

Nareszcie wpadł obrotomierz, który czekał ze 2 tygodnie na montaż. Okazało się że wraz ze zmianą w dźwięku przestałem umieć dobrze ruszać, więc było to konieczne <glupek2>

Po zimie możliwe że wpadnie większa chłodnica, od DiTD. Mam taką na stanie, delikatnie przecieka (dlatego wyleciała z BJ), jeśli uda się ją połatać za niewielkie pieniądze to będzie jak znalazł. Wymiarowo będzie ok, a resztę się jakoś dopasuje.

Nadal nie mam sprężyn go gwintu na przód, nadal nie skończyłem bawić się z DETem. Nie mierzyłem czasu do setki, ale wygrzebałem z DETa informacje że na 2 biegu od 20km/h do 100km/h idę w 9,5s. Zobaczymy co da się ugrać.

edit: No to zrobiłem z rana dwie fotki końcówki. Jest gruba rura wyprowadzona na skos, to podobno teraz modne.
Załączniki
IMG_20171113_074154.jpg
IMG_20171113_074214.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 966 (20/64)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez Bo_Lo » 13 lis 2017, 10:22

Felgi z MX5 idzie kupić spokojnie za 300zl.
Za 500 to z ładnymi oponami kupisz ;)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4352 (416/198)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 19 lis 2017, 16:19

No i stało się, wpadł gwint na przód. Teraz można mówić o "projekcie" bo jak wiadomo "bez gwintu to nie projekt" :P . Amory są spoko, a springi udało mi się trafić dość miękkie jak na gwint, więc trakcja zachowana. Auto siadło, ale trzeba tam jeszcze troche pogrzebać. Przód podnieść, tył opuścić, sprawdzić balans w zakrętach, ustawić kąty.
Wpadła też nowa felga, która ozdabia cały zestaw, i jest na prawdę lekka. Czuć sporą różnicę nawet w ręku, natomiast jeszcze nie ważyłem, więc nie wiem jaka jest realna różnica.

23760203_1710157569055605_302786466_o.jpg
23760260_1372207502901383_745942144_o.jpg


Setup zimowy już gotowy, teraz czekamy na dystanse 25mm żeby dobrze spasować felgę z błotnikiem.
Oficjalnie też dołączyłem do grona kolorowych kół ;P
23798796_1710156999055662_2137456351_o.jpg


Na kzk pojechałem dzisiaj na dziko, w sumie bez zbieżności (ustawiana na oko, na parkingu <rotfl> ). Jeszcze pomiędzy rundami kręciliśmy gwintem, żeby lepiej zestroić zestaw. Przy okazji udało się wylecieć driftem z trasy, najwyraźniej zagrzałem hamulce. W sumie się im nie dziwię, od ostatniej rundy wpadło parę koni pod maskę, a sama trasa opierała się dzisiaj na zabawie gaz-hamulec-gaz-hamulec. Całe szczęście i tak na wiosnę planuję większe hamulce na przód, więc w planach nic się nie zmienia.



No i wpadł obrotomierz. Może nie jakiś wysokiej klasy, ale działa i wykonuje swoje zadanie. Już zapomniałem jak to fajnie wiedzieć dokładnie z jakimi obrotami się jeździ :P

edit: Tak, na hopce wyrżnąłem kaskiem w dach. Mam fotele z MX3 w Cetce, ledwo wystaję znad kierownicy, a i tak doleciałem. Chyba założę szelki do tych foteli, przynajmniej nie będzie mną rzucać po kabinie ...
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 966 (20/64)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez Zoomi » 20 lis 2017, 19:38

Heja. Oglądałem parę filmików z Twojej serii i widzę stałe postępy. A na tym obecnym w stosunku do pierwszych postęp jest wręcz bym powiedział gigantyczny <spoko>. Zazdroszczę takiego trzymania w zakręcie. No i ta lekka nadsterowność, piękna sprawa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2017, 23:41
Posty: 181 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323 S VI BJ, 1.6 ZM benzynka 98KM/72kW, 2002r.

Postprzez Bo_Lo » 21 lis 2017, 16:00

Kurede jak kiedys ''ewoluujesz'' do RWD to na takie ''tory'' myślę idealne by było subaru impreza GC/GF8(lekka buda) z silnikiem N/A (2.0 115-125 hp) ze skrzynią z kombi z reduktorem,odpiąc przód i zaspawać wiskozę(mamy wtedy rwd) ,do tego krótki dyfer z wrx/sti (choc na seryjnym też byloby ok) i wtedy masz biegi 1;1,5;2.
W zasadzie jechałbyś cały czas na dwójce tylko załączał reduktor i wyłączał czyli jechłbys na 1,5 i 2biegu.
Sam myslałem o takim modzie w mojej GF8 (przerobienie na RWD) .Może jeszcze kiedyś wrócę do tej koncepcji.
Cetka coraz fajniej się odpycha,skill też idzie w górę.Oby tak dalej <spoko>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4352 (416/198)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 10 gru 2017, 18:19

Cześć!

Dziś oficjalnie zakończyliśmy sezon w Automobilklubie Łódzkim. Zimowa sceneria przywitała nas odrobiną lodu, który jednak szybko stopniał, więc można było przycisnąć :D

IMG_20171210_103605.jpg


Ostatnio obyło się bez modyfikacji, swój wolny czas poświęcałem raczej na naprawy Mazd postronnych, u siebie czasem dłubnąc jakiś szczegół, typu zamontowanie lampki wewnątrz. Auto przygotowane na zime, zawieszenie podniesione, camber wyzerowany, a na pokładzie zimówki. Nie przeszkodziło mi to jednak walczyć do końca.

IMG_20171210_103707.jpg


Było o co walczyć, bo zbiegiem okoliczności dostałem od losu i współzawodników szansę na poprawę miejsca w klasyfikacji. Nie ukrywam, że przed rundą nie nastawiałem się na cokolwiek. Między innymi dlatego zostałem przy ucywilizowanym zawieszeniu. Za namową kilku dobrych ludzi postanowiłem walczyć do końca. Z duszą na ramieniu, paląc zimowe kapcie, wykręciłem czas.

MazdaSpeed Grupa Łódzka ma serbro w Automobilklubie Łódzkim! <serduszka>

IMG_20171210_141034.jpg


Oprócz dumy, pucharu, dyplomu, były także nagrody rzeczowe. Nasz warsztat został uzupełniony o całkiem nie głupi klucz udarowy. Dzięki Automobilklub Łódzki, nie wiem skąd wiedzieliście, ale właśnie tego nam brakowało :D

Więcej zdjęć wkrótce, jak tylko AŁ opublikuje zdjęcia z rozdania nagród.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 966 (20/64)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez Bo_Lo » 10 gru 2017, 18:26

Gratulacje <spoko> <spoko> <spoko>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4352 (416/198)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Biniu » 11 gru 2017, 07:30

Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą. Wczoraj to powiedzenie miało zastosowanie jak nigdy. Super.

W sobotę na torze łódź upalanko? <faja>
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Bartg » 11 gru 2017, 08:53

Gratulację :) Widać ogromny progres zarówno auta jak i kierownika :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7771 (20/115)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 98'

Postprzez Płomień » 13 gru 2017, 12:06

Obiecane wcześniej zdjęcia z ceremonii rozdania nagród. Oczywiście w bluzie klubowo-grupowej, trzeba nas reklamować :D

Jeszcze tylko charytatywny rajd na Torze Łódź, i można kończyć sezon. papa

IMG_20171210_120824827.jpg
IMG_20171210_132636777.jpg
IMG_20171210_132646873.jpg
IMG_20171210_133144426.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 966 (20/64)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez franek74 » 14 gru 2017, 20:14

Gratki Kolego...Godnie reprezentujesz GŁ <spoko> <spoko> <spoko> Trzymamy kciuki za dalsze i bliższe sukcesy sportowe <spoko> <spoko> :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 11:34
Posty: 712 (6/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez Płomień » 28 gru 2017, 10:01

Jeśli ktoś się zastanawia, czy nic się nie dzieje z projektem, to spieszę z odpowiedzią. Owszem, nic się nie dzieje <lol>

Po wypadzie na rajd charytatywny na Torze Łódź zrobiłem sobie przerwę, wakacje.
Sam wypad był dość osobliwy, na samym początku zabawy podczas redukcji biegu strzelił mi pasek od wspomagania, wkręcił się pod pasek alternatora gasząc silnik, po czym wyruszył zwiedzać świat. Skończyło się brakiem sterowania, hamowania, zatrzymała mnie dopiero pułapka żwirowa. Organizacja toru 10/10, gdyby przyoszczędzili na żwirze to pewnie przeleciałbym pół obiektu <lol>
Wytrzepałem kupę ze spodni, odpaliłem silnik, i ruszyłem dalej, już bez wspomagania. Cóż mogę powiedzieć, czasy nie były najlepsze, ale jeździć się dało.
Pasek był nowy, montowany razem z silnikiem, nie miał nawet roku. Nie pamiętam jakiej firmy kupowałem, ale na 100% nie był to jakiś paździerz typu deckermann. Założyłem SKF, zobaczymy ile wytrzyma.
Od imprezy minęły dwa tygodnie, a ja nadal czasem słyszę jak mi się żwir wysypuje z podwozia...
DSC_0221.JPG

DSC_0228.JPG


Mikołaj w tym roku był wrednym skurczybykiem i naciągnął mnie na koszty. To co mi przyniósł, już zamontowałem, zgodnie ze sztuką i biblią zwaną "Załącznik J". Powiem Wam, że efekty czuć, zwłaszcza podczas hamowania.
IMG_20171227_220253.jpg
IMG_20171227_220309.jpg


Zanim wyleje się na mnie fala hejtu (prawie zasłużonego), zadam pytanie. W nagrodę wizyta u mnie na prawym na zlocie :D

"Zgadnijcie na co idzie moja ostatnia w tym roku, wypłata."
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 966 (20/64)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez marcinowozniako » 28 gru 2017, 12:03

Może jakaś podpowiedz? Moze lepsze heble wpadły? :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 914 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bo_Lo » 28 gru 2017, 12:10

Klatka?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4352 (416/198)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 29 gru 2017, 14:58

Ha, chciałbym mieć takie wypłaty żeby za jedną ogarnąć klatkę :D

Ostatnia wypłata idzie na kubełek dla kierowcy, ofc. Może i te fotele dają radę z szelkami, a na pewno dają radę lepiej niż te które były w serii.

W temacie homologacji fotela, zależy co mi wpadnie w ręce. Zgodnie z regulaminem z 01.01.2017r do KJS mogą być używane fotele "typu kubełkowego [..] montaż foteli zgodny z art. 253-16 Zał. J. "
Innymi słowy, póki nie wychodzę poza KJS, fotel nie musi mieć homologacji FIA. Jeśli nie uda mi się znaleźć fotela używanego, z obecną lub wygasłą homologacją, to mogę kupić jakikolwiek kubełek i w nim jeździć. Oczywiście nie oznacza to że kupię najtańszy Monza Racing za 300,– i uznam że jest spoko <glupek2> Mam już upatrzony model, Bimarco Cobra II, który jest polecany ze względu na wytrzymałość i wagę. Podobno jest porównywalny z fotelami homologowanymi, ale jak wiadomo homologacja FIA kosztuje.

Zobaczymy w styczniu. Dajcie znać jak macie porady odnośnie fotela.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 966 (20/64)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez Bo_Lo » 29 gru 2017, 15:09

A nie myślałeś o stolku z sti/GT? Wi że to nie rasowy kubeł ale wg opinii wielu to najlepsze seryjne "kubelki" do tego stopnia że mało kto je zmienia na jakieś akcesoryjne nawet w autach do opalania.
Co do szelek spotkałem się z opinią że zamontowane jak na foto przy dzwonie są niebezpieczne dla kręgosłupa i powinien być lat prosty(np przełożone przez rozporke) ale nie chce się tu wymadrzac.Dlatego też przyszła mi na myśl klatka po twoim poprzednim poście ;)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4352 (416/198)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 30 gru 2017, 13:36

O stołkach z innych aut nie myślę, bo mnie dojadą na BK (badaniu kontrolnym) że nie homologowany do auta. Niestety, w przepisach jest albo seryjny fotel z seryjnym pasem, albo kubełek mocowany zgodnie z regulaminem. Bimarco to dobry producent, byle komu FIA nie daje homologacji, no i polski kapitał, trzeba wspierać :)

Pasy są mocowane regulaminowo, mniej niż 45* od poziomu, u mnie 22*. Też myśleliśmy o mocowaniu do rozpórki tylnej, ale nie spełnia wymogów – rura minimum 38mmx2,5mm, a u mnie jest "tylko" 30mmx2,5mm :D Fakt, zdjęcia są tak zrobione, że może się wydawać że pasy są pod ostrzejszym kątem. W praktyce mocowania są nad tylną osią, ledwo mi pasa starczyło na długość, bez klatki lub harmbar`a nie dało się tego lepiej zamocować.

Z wyposażenia bezpieczeństwa zostało mi tylko ogarnąć główny wyłącznik prądu który odcina akumulator, i zamocować noże do przecinania pasów. Graty już mam, potrzeba jeszcze tylko czasu na ogarnięcie.

Przed sezonem chciałbym zrobić jeszcze 5 dużych modów, mniej więcej w takiej kolejności:
1. Wspomniany kubełek. Trzeba będzie ogarnąć mocowania, regulaminowo + reszta wyposażenia bezpieczeństwa.
2. Hamulce. Powoli kompletuję swap na 274mm. Zrobiłem parę obliczeń, i niestety nie ma lepszego moda jeśli chodzi o relację siły hamowania do dodanej masy. Dodatkowo czeka na mnie dłubnięty korektor hamowania, który wystarczy zamontować.
3. Zawias. Najwyższy czas dokładnie przyjrzeć się fabrycznym rozwiązaniom, i je ciut ulepszyć. Z seryjnych rozwiązań wyciągnąłem już 90% możliwości, i dalsze dłubanie w serii trochę mija się z celem. Przyszedł czas na poprawianie fabryki. Tutaj będzie trochę zabawy ze spawarką i kątówką, + trzeba będzie sobie przypomnieć geometrię z podstawówki :P
4. Magiel. Razem z zawiasem. Najwyższy czas.
5. Wymienić rozrząd w silniku. Przy okazji może coś go dłubnąć od strony mechaniki. Aż szkoda by było nie ruszyć głowicy jak i tak zrzucam wszystko. A jak ruszam głowicę, spuszczam płyny, to inspekcja panewek, i może wymiana jak będzie taka potrzeba.
6. Sterowanie. Jak już będzie grzebnięta głowica, to wrócimy do pełnego sterowania wtryskiem z DETa. Mam parę nowych pomysłów, trzeba je wypróbować.

Może uda mi się wyrobić z pracami do zlotu, o ile nie wpadnie po drodze jakaś grubsza naprawa. Teoretycznie mam zamiar poprawić jeszcze wszystkie walory auta – hamowanie, prowadzenie, przyspieszenie, i pomóc kierownikowi lepiej to ogarnąć. Po drodze był jeszcze pomysł wymiany kierownicy na sportową, ale uważam że w tym momencie jest to ekonomicznie nieuzasadnione. Więcej da mi wymiana magla, który mam już na miejscu, niż kupowanie naby + kierownicy, nawet używanej.

No to cóż robić, jadę na warsztat. papa
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 966 (20/64)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy