Strona 33 z 33

PostNapisane: 7 lip 2017, 13:21
przez mx-3lover
Na Motulu 300V Competition 15W50

Zauważyłem też, że bagnety K8, ZE różnią się oznaczeniem poziomu min/max. (wysokością skali) Do K8 wchodzi około 500ml wiecej gdy zalejemy do np. max.

PostNapisane: 8 lip 2017, 11:40
przez Bo_Lo
No to spora różnica zakładając że między min a max jest ok 800ml.Gdy wskazuje 3/4 stanu faktycznie jest min a to już krok od unfala.
Ogólnie współczuję ,tyle kasy i czasu zainwestowane.

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 8 lip 2017, 12:40
przez mx-3lover
Nie ma co współczuć, trzeba się cieszyć razem ze mną. Koniec jazdy tym shitem. <jupi> Oglądać CRX'y a kupić MX-3. <glupek2>

Od min do max jest 1 litr wg manuala.

Zdjęcie bagnetu kl-ze:
IMG_20170708_121614[1].jpg

Po awarii jak sprawdzałem ilość oleju, to poziom był poniżej minimum ale lekko powyżej literki L. Jak byłem oglądać kl-ze u Shinbu porównywaliśmy bagnety i bagnet z K8 ma identyczną długość, różni się umiejscowieniem całej miarki. W k8 jest ona wyżej. Wygląda to tak, że zalewam do max, sprawadzając bagnetem klze, a jak sprawdzę k8 wyjdzie, że trzeba dolać około 500 ml.

Dopisano So, 8 lip 2017, 21:23:

Tak to wygląda na 4 cylindrze:
IMG_20170708_192030[1].jpg


Takie cuda wyleciały z kolektora:
IMG_20170708_202543[1].jpg
IMG_20170708_202528[1].jpg


Biorąc pod uwagę ile oleju wyleciało z kolektora, ile wypaliłem jak zjeżdżałem jak była za mną chmura dymu oraz, że nie świeciła się kontrolka od ciśnienia oleju nie można wykluczyć innych przyczyn awarii.
Jak patrze na to zastanawiam się jak to się stało, że dałem się na to wszystko namówić. hahaha
Jak będziecie grzeczni pokaże Wam później jak wyglądają awarie KLDE/KLZE w Stanach. <diabełek>
Stay tuned, KLZE Power. <diabełek>

Projekt wystawiam na sprzedaż na części, można pytać o dosłownie każdą część. Na chwilę obecną zarezerwowane są wałki KL31.

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 9 lip 2017, 17:04
przez piwo
Obrazek
ten sam laweciarz? <rotfl>

PostNapisane: 10 lip 2017, 08:20
przez ravo
hihi na forum subaru jest wątek nawet do wklejania zdjęć subaru na lawecie ehehehe

PostNapisane: 10 lip 2017, 09:22
przez mx-3lover
To ten sam, daje nawet zniżki na hasło 'mazdaspeed'. <lol>

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 10 lip 2017, 11:43
przez gt10r5
Nawet na suchym bagnecie nie powinien się od razu zatrzeć. Coś jeszcze było na rzeczy.
Na zdjęciu głowicy to część gniazda zaworowego – dobrze widzę?
Może za ciepło było od tego afr 15?
<co?>
Szkoda, że z hajsem krucho bo bym Ci pomógł wyleczyć się troche z tego czerwonego błędu <oczko>

PostNapisane: 10 lip 2017, 14:34
przez mx-3lover
Tak, dobrze widzisz.
To nie wina AFR.
Na razie czekam na klucz 26 do wykręcenia wałków i spróbuję dojść do tego co się stało.

KLDE/KLZE reszta świata:
https://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701258496
http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=50725
https://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701295077&page=2
https://forums.probetalk.com/showthread.php?p=1924089093

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 11 lip 2017, 22:59
przez mx-3lover
Taka sytuacja :D
IMG_20170711_195900[1].jpg


Już wiadomo co było przyczyną awarii...
IMG_20170712_173124[1].jpg

Najlepsze jest to, że nie przekraczałem 7k obr. od naprawy. Wnioski wyciągnijcie sami. Tym razem nie miałem tyle szczęścia i zawór spadł na tyle nisko, że doszło do poważniejszej kolizji.

Tak, żeby nie było Wam smutno Mazdomaniacy, Hondzie też się to zdarza i to w K20, w jakimś Lotku. https://honda-tech.com/forums/road-racing-autocross-time-attack-19/k-series-liability-destruction-testing-1302267/

PostNapisane: 12 lip 2017, 20:06
przez Bo_Lo
Hmm.musze przestać kręcić mojeBP do 7.5 krpm

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 12 lip 2017, 20:39
przez risto77
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale to znowu pęknięty talerzyk?

PostNapisane: 12 lip 2017, 20:45
przez mx-3lover
Oczywiście <oczko>

PostNapisane: 13 lip 2017, 09:21
przez marcinowozniako
Wychodzi więc na to że Klze bardzo ale to bardzo nie lubią bardzo dużego obciążenia przy wysokich prędkościach. Czytaj staraj się nie jechać powyżej 180KM/H bo rozwalisz silnik :D

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 20 lip 2017, 16:52
przez mx-3lover
Kolejna porcja zdjęć:
IMG_20170720_155842.jpg
IMG_20170720_155852.jpg
IMG_20170720_155902.jpg
IMG_20170720_160107.jpg
IMG_20170720_160115.jpg
IMG_20170720_160151.jpg
IMG_20170720_160321.jpg
IMG_20170720_160336.jpg
IMG_20170720_161951.jpg
IMG_20170720_162009.jpg
IMG_20170720_162015.jpg
IMG_20170720_162101.jpg
IMG_20170720_162126.jpg
IMG_20170720_162238.jpg
IMG_20170720_162247.jpg
IMG_20170720_164001.jpg


2 cylindry ocalały, nic do nich nie wpadło. Wał korbowy kręci się normalnie.
Przestrzegam wszystkich przed tymi cudownymi, mazdowskimi silnikami. Masz głowice KL31, będziesz miał problemy.

PostNapisane: 20 lip 2017, 17:10
przez chmielu_KL
Serio, bardzo dużo słyszałem o KL'ZE i wszystko było prawdą :(

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 19 sie 2017, 19:30
przez rafał88
Dziwne serio... Nie tak byly pałowane klze i takich cyrkow nie bylo...

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 25 sie 2017, 00:59
przez Piotr89
O kufffa.. Zatkało mnie. U mnie też coś zaczęło stukać. Oby nie te zakichane talerzyki.....silnik co prawda równo pracuje ale wszystko wskazuje na to ze cos sie w tylnej głowicy podziało bo tam dzwoni
...

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

PostNapisane: 3 wrz 2017, 14:49
przez mx-3lover
Zamykamy wątek. Mazda już prawie jest gotowa na ostatni spacer, zostało jeszcze parę części do wykręcenia.
DSC000110.JPG

DSC020112.JPG
DS2C00111.JPG
DSC00113.JPG
DSC00114.JPG
DSC00115.JPG
DSC00116.JPG