Nie ma co współczuć, trzeba się cieszyć razem ze mną. Koniec jazdy tym shitem.
Oglądać CRX'y a kupić MX-3.
Od min do max jest 1 litr wg manuala.
Zdjęcie bagnetu kl-ze:
Po awarii jak sprawdzałem ilość oleju, to poziom był poniżej minimum ale lekko powyżej literki L. Jak byłem oglądać kl-ze u Shinbu porównywaliśmy bagnety i bagnet z K8 ma identyczną długość, różni się umiejscowieniem całej miarki. W k8 jest ona wyżej. Wygląda to tak, że zalewam do max, sprawadzając bagnetem klze, a jak sprawdzę k8 wyjdzie, że trzeba dolać około 500 ml.
Dopisano So, 8 lip 2017, 21:23:Tak to wygląda na 4 cylindrze:
Takie cuda wyleciały z kolektora:
Biorąc pod uwagę ile oleju wyleciało z kolektora, ile wypaliłem jak zjeżdżałem jak była za mną chmura dymu oraz, że nie świeciła się kontrolka od ciśnienia oleju nie można wykluczyć innych przyczyn awarii.
Jak patrze na to zastanawiam się jak to się stało, że dałem się na to wszystko namówić.
Jak będziecie grzeczni pokaże Wam później jak wyglądają awarie KLDE/KLZE w Stanach.
Stay tuned, KLZE Power.
Projekt wystawiam na sprzedaż na części, można pytać o dosłownie każdą część. Na chwilę obecną zarezerwowane są wałki KL31.