Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Kle w X9 nie beda mialy glowic kl31A1 tylko zwykłe kl1A1. Millenie mialy glowice kl31 ale nadal to był zwykly KL chociaz nie jeden się wzbogacił na takim numerze
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
rafał88 napisał(a):Bo sa KL'e albo KLZE nie ma innych Takze nie wiem teraz sam czego szukasz
Ojjj tam nie przesadzaj ze nizej nie da sie jezdzic Masz gwint a obnizyles jak na sprezynie Bez sensu
Jeśli pakować KL'a to tylko z X9, masz głowice KL31 i zagięty kolektor jak w KL-ZE. Po włożeniu wałków KL31 powinno to w miarę jechać...
Gwint to nie tylko obniżenie, a możliwość regulacji siły tłumienia, kątów pochylenia na czym mi bardzo zależało...
witek napisał(a):Kle w X9 nie beda mialy glowic kl31A1 tylko zwykłe kl1A1. Millenie mialy glowice kl31 ale nadal to był zwykly KL chociaz nie jeden się wzbogacił na takim numerze
Hmmm to ciekawe, muszę to sprawdzić. Lukster napisał w swoim FAQ, że jeśli mamy głowice KL31 to mamy pewność, że to ZE. To bzdura i tak jak piszesz wielu się na tym wzbogaciło.
Ostatnio edytowano 31 gru 2015, 19:54 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
mx-3lover napisał(a):rafał88 napisał(a):Bo sa KL'e albo KLZE nie ma innych Takze nie wiem teraz sam czego szukasz
Ojjj tam nie przesadzaj ze nizej nie da sie jezdzic Masz gwint a obnizyles jak na sprezynie Bez sensu
Jeśli pakować KL'a to tylko z X9, masz głowice KL31 i zagięty kolektor jak w KL-ZE. Po włożeniu wałków KL31 powinno to w miarę jechać...
Gwint to nie tylko obniżenie, a możliwość regulacji siły tłumienia, kątów pochylenia na czym mi bardzo zależało...witek napisał(a):Kle w X9 nie beda mialy glowic kl31A1 tylko zwykłe kl1A1. Millenie mialy glowice kl31 ale nadal to był zwykly KL chociaz nie jeden się wzbogacił na takim numerze
Hmmm to ciekawe, muszę to sprawdzić. Lukster napisał w swoim FAQ, że jeśli mamy głowice KL31 to mamy pewność, że to ZE. To bzdura i tak jak piszesz wielu się na tym wzbogaciło.
Wlasnie bzdura, bo ZE mialy inne denka tlokow A same glwice KL31 nie robia z KL , klZe Musisz miec tez walki kolektor i dol silnik jak Ze Choc juz same glowy i walki z Ze napewno dadza dobry efekt i kolektor
Wiem przeciez Troche luźniej A nie
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Wiem o tych dwóch wersjach kolektora, ale ten z xeda to nie jest to przepustnica kl31 potrzebna
Ogolnie glowice nie są potrzebne aż tak, wałki robią robotę ale kupić je trochę cieżko. Kanały w głowicy zawsze można powiększyć pod kolektor
Ogolnie glowice nie są potrzebne aż tak, wałki robią robotę ale kupić je trochę cieżko. Kanały w głowicy zawsze można powiększyć pod kolektor
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Wszystkie przepustnice KL mają 60 mm, różnią się tylko powierzchnią montażową. Także nie wiem w czym KL31 jest lepsza. Różnica pomiędzy kolektorami ZE to jeden wymarły koń, w głównej mierze wpływają one na charakterystykę silników.
Skonsultuję się w tej sprawie z Patrykiem, to będę wiedział na 100%. Wg tego co piszesz to Mazda w serii kładła kolektor z prostokątnymi otworami na głowice z eliptycznymi kanałami.
witek napisał(a):Kle w X9 nie beda mialy glowic kl31A1 tylko zwykłe kl1A1.
Skonsultuję się w tej sprawie z Patrykiem, to będę wiedział na 100%. Wg tego co piszesz to Mazda w serii kładła kolektor z prostokątnymi otworami na głowice z eliptycznymi kanałami.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
mx-3lover napisał(a): Mazda w serii kładła kolektor z prostokątnymi otworami na głowice z eliptycznymi kanałami.
I dokładnie tak jest Zresztą popatrz na zupełnie seryjnie X9 to większość ma KL1A1 a wszystkie MIllenie będą miały KL31A1
Ogólnie teraz z mojego punktu widzenia to szukaj jakiegokolwiek silnika KL byle nie był zajechany.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Jestem w lekkim szoku, tutaj piszą, że taka operacja jest co najmniej bez sensu http://www.xtremethings.com/Trick_Tips.htm.
W sumie to już sam nie wiem co robić, nikt nie chce kupić? Kupie CRX'a B16
W sumie to już sam nie wiem co robić, nikt nie chce kupić? Kupie CRX'a B16
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Popatrz sobie wątek misiaka89. Jego 323 ba kl-em plus walki z klze,kolektor z przepustnica z klze,po obróbce kanałów w głowicy ,zrobionym wydechu i dolotu i po wgraniu jakiejś tam mapy do deta jedzie naprawdę [tiiit]. Civic d16 turbo 230km dostaje klapsa.
Honda fajna ale zdrowe silniki z serii B to jak wygrana w totka. Kl dużo łatwiej kupić zdrowszego. No i wszyscy jeżdżą hondami to jaj kiedyś golfem hehe
Honda fajna ale zdrowe silniki z serii B to jak wygrana w totka. Kl dużo łatwiej kupić zdrowszego. No i wszyscy jeżdżą hondami to jaj kiedyś golfem hehe
z zakupem KL/KLZE też trzeba mieć trochę szczęścia. No i nie jedno jak to mówią "rasowe" ZE z prostym kolektorem po remoncie i modach ma problem ze słabą mocą/momentem z innymi KL bądź KLZE z zagiętym kolektorem.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Niemiec dbał do samego końca i płakał jak sprzedawał
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Akurat obywatelka Luksemburga i wierzę, że tak było tylko, że w naszej cudownej krainie są tacy magicy co wymieniają same paski, zakładają chińszczyznę lub dokręcają rolki i napinacz na 'wyczucie'. Po pompie też widać, że miała już dosyć, bo lekko przeciekała.
Po tej akcji pierwszy raz mam tego auta serdecznie dosyć, najchętniej przesiadłbym się do RX-8 1JZ-GTE.
Po tej akcji pierwszy raz mam tego auta serdecznie dosyć, najchętniej przesiadłbym się do RX-8 1JZ-GTE.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Masakra z takim podejscie to najlepiej kup se b5 fl z tdi 90hp "bezawaryjne" najlepiej od niemca sprawdzonego przez Mirka. Myslales ze kupisz auto za 2-3kzl i bedzie wszystko idealnie??
Rorzad, oleje , heble to podstawa sprawdzic po kupnie.
Zamiast pchac hajsy w zawias za 3500zl trzeba bylo silnik sprawdzic.
Iiii co myslisz ,ze kupilbys takiego reksia i byloby tak kolorowo????
Dopiero w portfelu zrobilaby CI sie próznia i łeb siwy po dwoch dniach grzebania.
Rorzad, oleje , heble to podstawa sprawdzic po kupnie.
Zamiast pchac hajsy w zawias za 3500zl trzeba bylo silnik sprawdzic.
Iiii co myslisz ,ze kupilbys takiego reksia i byloby tak kolorowo????
Dopiero w portfelu zrobilaby CI sie próznia i łeb siwy po dwoch dniach grzebania.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
witek napisał(a):Do wymiany masz rozrzad i juz masz dosc auta? Akurat rozrzad zawsze sie sprawdza po kupnie auta. Taka podstawowa zasada
Tak mam dość. Pewnie przyczyniają się do tego moje inne problemy, bo doszukuję się wszędzie sukcesów.
Rozrząd był sprawdzany, ale po odchyleniu osłon ocenisz sam pasek. Wiesz witek jeden na dzień dobry ma do zrobienia cały samochód, włącznie z malowaniem, a dla innego wymiana rozrządu wynikająca z błędu innych będzie problemem.
rafał88 napisał(a):Masakra z takim podejscie to najlepiej kup se b5 fl z tdi 90hp "bezawaryjne" najlepiej od niemca sprawdzonego przez Mirka. Myslales ze kupisz auto za 2-3kzl i bedzie wszystko idealnie??
Rorzad, oleje , heble to podstawa sprawdzic po kupnie.
Zamiast pchac hajsy w zawias za 3500zl trzeba bylo silnik sprawdzic.
Iiii co myslisz ,ze kupilbys takiego reksia i byloby tak kolorowo????
Dopiero w portfelu zrobilaby CI sie próznia i łeb siwy po dwoch dniach grzebania.
Wypraszam sobie kupiłem to auto za 2x tyle ile podajesz i mam już je ponad dwa lata. Przez ten czas z niczym nie było problemów, wszystko tak jak miało być. Długo jej szukałem z oczywistych względów. Auto kupione z pewnego źródła. Wina leży tylko po stronie mechanika, który wymieniał to poprzedniemu właścicielowi.
ReXa kupiłby z myślą o przekładce, więc temat Wankla odpada.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Aha to i tak nie wywaliles za wiele
Aha, to tak jakbys kupil supre i wlozyl jej silnik hondy ,ze byl oszczedny... Bez sensu wg mnie takie swapy, jest Reks ma byc wankl./
To czemu sam nie robiles rozrzady tylko to zleciles mechanikowi?? Przeciez to nie jest jakas kosmiczna konstrukcja
Aha, to tak jakbys kupil supre i wlozyl jej silnik hondy ,ze byl oszczedny... Bez sensu wg mnie takie swapy, jest Reks ma byc wankl./
To czemu sam nie robiles rozrzady tylko to zleciles mechanikowi?? Przeciez to nie jest jakas kosmiczna konstrukcja
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Mam wrażenie, że nabijasz sobie posty takimi wypowiedziami... I jeszcze nie czytasz dokładnie tego co piszę. Poprzedni właściciel wymieniał rozrząd u mechanika, którego na oczy nie widziałem jak sprowadził to auto do Polski. Koniec OT Robicie tu śmietnik...
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości