Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Enki » 18 sty 2016, 21:21

i jak sie gwint sprawuje , zadowolony z zakupu ?
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2013, 19:30
Posty: 67
Skąd: Chodecz/Włocławek
Auto: Mazda MX3 KL 1993r

Postprzez mx-3lover » 18 sty 2016, 22:27

I to nawet bardzo, mam to czego chciałem. Twardość amorów ustawiona na 23 obroty z przodu i 20 z tyłu na 36 możliwych. Jest lekko sztywniej niż w serii. Zawieszenie dobrze wybiera nierówności, samochód nie przechyla się w zakręcie jak wcześniej. Nie jest to 'beton' i nie ma efektu piłeczki. Prowadzenie o wiele lepsze niż w serii.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Enki » 18 sty 2016, 22:39

czyli warto za tą cenę ?
a jak z gwarancja ?
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2013, 19:30
Posty: 67
Skąd: Chodecz/Włocławek
Auto: Mazda MX3 KL 1993r

Postprzez mx-3lover » 19 sty 2016, 15:31

Wg mnie warto, gwarancję masz producenta na 24 miesiące.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Enki » 19 sty 2016, 17:40

ale trzeba wysyłać do usa ? czy w Polsce tez jest serwis ?
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2013, 19:30
Posty: 67
Skąd: Chodecz/Włocławek
Auto: Mazda MX3 KL 1993r

Postprzez mx-3lover » 19 sty 2016, 18:22

Myślę, że jak kupisz w PL to oddajesz to do sklepu w PL.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Enki » 19 sty 2016, 18:39

a oni wyślą do usa i miech z głowy bez zawiechy ;/
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2013, 19:30
Posty: 67
Skąd: Chodecz/Włocławek
Auto: Mazda MX3 KL 1993r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 20 sty 2016, 12:27

Pierniczenie – zazdrościcie gwintu !!!
Gwint jest nowy i dajcie chłopakowi nacieszyć sie nowym zawiasem .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez czarek1991 » 20 sty 2016, 13:10

Enki napisał(a):a oni wyślą do usa i miech z głowy bez zawiechy ;/


A dlaczego mialby sie zepsuć? Wiadomo, ze po 6 czy 7 latach bedzie zapewne wymagał regeneracji ale to bedzie mozna przeprowadzic juz w Polsce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez mx-3lover » 20 sty 2016, 19:56

DARO MAZDA 323 napisał(a):Pierniczenie – zazdrościcie gwintu !!!
Gwint jest nowy i dajcie chłopakowi nacieszyć sie nowym zawiasem .

Enki tylko zapytał, luźniej...
czarek1991 napisał(a):
Enki napisał(a):a oni wyślą do usa i miech z głowy bez zawiechy ;/


A dlaczego mialby sie zepsuć? Wiadomo, ze po 6 czy 7 latach bedzie zapewne wymagał regeneracji ale to bedzie mozna przeprowadzic juz w Polsce.

Minimalne prawdopodobieństwo jest, dlatego starą zawieszkę trzymam a regenerować będzie kolejny właściciel. :P
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Enki » 20 sty 2016, 22:14

Troche na necie jest opini o tym gwincie , jedni narzekają ze nawet na low ustawieniach to beton i po Polsce nie da się jeździć a drudzy ze szybko siadają amory w nim na Polskich drogach , a jeszcze inny chwalą i ze stosunek jakości do ceny to rewelacja . Do bmw czy vagów to tez w granicach 3-3.3 tys zł .
Cytat z forum chyba bmw

Dzwoniłem przed chwilą do http://www.techracing.pl/ i dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy. Tak jak pisałeś zajmują się serwisowaniem D2 i K-Sport. Kupując D2 mam 1,5 roku gwarancji od producenta i producent zezwala im na serwis w Polsce. Osoba po drugiej stronie słuchawki powiedziała też, że najsłabszym elementem D2 (bo to zawieszenie najbardziej mnie interesuje) są uszczelniacze, ale spokojnie 2 do 3 lat katowania wytrzymają. Serwis z wymianą oleju i nabiciem gazu to koszt 290zł za sztukę, a uszczelniacze, które się wysypują zmieniają na produkcji made in Poland i bardzo dobrze się sprawują. Wersja STREET różni się od DRIFT tylko twardością sprężyn całą reszta jest taka sama. Zaproponowano mi nawet, że jeśli nie będę zadowolony z twardości sprężyn wersji STREET to dobiorą mi odpowiednie sprężyny np. Eibach. Ogólnie bardzo miła, rzetelna i kompetentna osoba, która sprawiła wrażenie znającej się na tym i wiedząca o czym mówi.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2013, 19:30
Posty: 67
Skąd: Chodecz/Włocławek
Auto: Mazda MX3 KL 1993r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 21 sty 2016, 10:35

no to problem się rozwiązał :)

Co z nowym sercem temat umarł ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez mx-3lover » 21 sty 2016, 16:00

Enki dla mnie stosunek ceny do jakości też jest rewelacyjny. Nie ma mowy o tandecie. Jedyną niedogodnością to mocowanie przewodów hamulcowych i ABS. Z początku ustawiłem na low i zawieszenie pracowało jak w Polonezie (czytaj było miękkie). Jako ciekawostkę i ku przestrodze, MX na D2, zestawie rozpórek, czerwonych poli z przodu i letnich Potenzach po zaciągnięciu "rękawa" na śniegu leci cały bokiem, tak więc dzieci nie róbcie tego w domu... <lol>


Pewnie ustawione na max twardo, u mnie lekko się ugina. <lol>

Eee tam umarł Daro, Exedy do 2.5: <lol>
IMG_20160121_142419[1].jpg
IMG_20160121_142523[1].jpg
IMG_20160121_142636[1].jpg


A tak na poważnie to nie wiem co dalej z EC i swapem. Różne dziwne rzeczy przychodzą mi do głowy... :D Na chwilę obecną chcę cieszyć się tym co mam i to nie koniecznie na ulicach. Więcej info wkrótce, bo czekam na kuriera...
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez witek » 22 sty 2016, 17:04

Ile dales za sorzeglo? ;)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mx-3lover » 22 sty 2016, 22:06

und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez mx-3lover » 29 sty 2016, 13:30

Zakupiłem kask OMP Star wraz z balaklawą z myślą o Poznaniu i nie tylko. :D Chociaż nie wiem czy się załapię. <oczy> Rękawice kupiłem sporo wcześniej na zimę, model Sparco Winter. Buty też jakieś są, Sparco Esse w wersji skórzanej. Bardzo wygodne na codzień i super się w nich jeździ.

W samej Maździe została poprawiona kierownica, bo lekko uciekła w lewą stronę po geometri. Wymieniłem wieszaki wydechu na zamienniki Bosala. Jak na gumowe są super sztywne i nie kosztują pierdylionów co 'uniwersalne' poliuretanowe o niepasujących wymiarach.
Załączniki
IMG_20160129_114415.jpg
IMG_20160129_115917.jpg
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez DARO MAZDA 323 » 29 sty 2016, 15:38

załapiesz się pojedziemy cała ekipą z Wrocka na Poznań będzie super impreza :)

Kask OK . Rękwiczki OK.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez witek » 29 sty 2016, 20:57

Mogę Ci odstąpić swoje miejsce, moja niestety nie będzie gotowa i nie spełnie warunków wjazdu...

U Ciebie przygotowania widzę super :D na późniejszych zlotach mam nadzieje zobaczyć auto na żywca :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mx-3lover » 30 sty 2016, 00:31

DARO MAZDA 323 napisał(a):załapiesz się pojedziemy cała ekipą z Wrocka na Poznań będzie super impreza :)

Kask OK . Rękwiczki OK.

Bardzo bym chciał, ale jestem realistą... Musimy zrobić wypad na Rakietową i przetestować cały stuff. Rękawice są na chłodniejsze dni i mogą być za ciepłe. Balaklawa była w gratisie i też może średnio dawać radę. Napewno żeby w komfortowym stopniu jeździć w kasku muszę usunąć podsufitkę i uszczelkę od wewnętrznej strony szyberdachu.
witek napisał(a):Mogę Ci odstąpić swoje miejsce, moja niestety nie będzie gotowa i nie spełnie warunków wjazdu...

U Ciebie przygotowania widzę super :D na późniejszych zlotach mam nadzieje zobaczyć auto na żywca :D

Jeśli tylko można odstąpić to <piwo> Nie ma sprawy, nawet jak zrobicie spot MX-3 Drivers blisko Wrocławia to przyjadę.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez mx-3lover » 7 lut 2016, 15:38

Przygotowań ciąg dalszy:

1. Mocowanie gaśnicy, cel jak najniżej i z prawej strony.
IMG_20160207_112949.jpg


2. Poprawienie komfortu jazdy w kasku. Usunąłem podsufitkę i uszczelkę od wewnetrznej strony szyberdachu. Mam 184cm wzrostu i jadąc w kasku po poprawkach mam prostą głowę, kask nie styka się z dachem i końcem podsufitki po lewej stronie. Warto dodać, że jestem spięty szelkami. Były już pierwsze testy po ulicach, widok min przechodniów bezcenny. :D
IMG_20160207_113349.jpg


3. Mocowanie nożyka do przecinania pasów, latarki i młoteczka do wybijania szyby w jednym.
20160207_143307.JPG

C.D.N.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy