Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez DARO MAZDA 323 » 7 sty 2016, 16:02

na szybko założyć pasek aby mieć czym się poruszać i szukać nowego 2,5 lita i celować tak w zdrowe 165 KM i bedzie pociecha.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez mx-3lover » 9 sty 2016, 22:41

Kolejne kwiatki <boje się>
IMG_20160108_100440.jpg

Śruba od rolki napinającej była za słabo dokręcona i brakowało podkładki. Prawie cała się wykręciła, rolka przesunęła się a wraz z nią pasek, który spowodował uszkodzenie koła. Idąc dalej, poszarpany pasek przeskoczył i zaklinował się między kołem a głowicą. Aż dziwne, że tyle to wytrzymało.

Myślę, że taka awaria nie zrobiła by szkód nawet w kolizyjnym silniku, ponieważ sam pasek nie urwał się tylko przeskoczył o kilka zębów. Podejmując próby odpalenia zaraz po awarii, słychać było jak silnik 'załapywał'.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Bosaczek55 » 10 sty 2016, 10:55

Spotkalem juz kilka przeskoczonych rozrządów w v'kach , zaklinowanych pasków itd , i jak narazie zawsze winien byl napinacz hydro, bądź rolka o której mówisz , jednak nie wieszaj psów na poprzednim mechaniku bo skoro Ty jezdziles na tym 2 lata a ktos wczesniej x czasu to trzeba sie liczyc ze jezdzimy do momentu az padnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 11 sty 2016, 08:55

uuu cały czas pod górę
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez mx-3lover » 14 sty 2016, 17:32

Odebrałem MX'a... Spóźnione fotki po obniżeniu 30 mm.
Załączniki
IMG_20160114_151946[1].jpg
IMG_20160114_152147[1].jpg
IMG_20160114_152345[1].jpg
IMG_20160114_152409[1].jpg
IMG_20160114_152435[1].jpg
IMG_20160114_152453[1].jpg
IMG_20160114_152707[1].jpg
IMG_20160114_152718[1].jpg
IMG_20160114_152736[1].jpg
IMG_20160114_152806[1].jpg
IMG_20160114_152845[1].jpg
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez DARO MAZDA 323 » 14 sty 2016, 18:08

Jak na taki mega gwint za tyle kasy to jeszcze w dół. Albo opona niższy profil bo tak jakoś nie tak. Fakt jest niżej ale taki efekt można osiągnąć sprężynami sportowymi za 400 zł. Zrób mega glebę i poproszę foto.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Jasoon » 14 sty 2016, 18:42

W dół ją minimum decymetr :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez mx-3lover » 14 sty 2016, 20:41

Niżej nie siądzie, nie ma szans. Obniżenie jest tylko jedną z wielu zalet gwintu, akurat na tym najmniej mi zależało. Koszt nowych amortyzatorów, mocowań, osłon, odboi i obniżających sprężyn jest niemalże ten sam. Z pewnością efekt psuje profil, ale chciałem lekkie 15-tki a do nich musi być profil 205/55. Na wyższych progach trę tłumikiem środkowym, ale to zawdzięczam głównie zużytym wieszakom. I teraz pytanie jest sens pakować się w poliuretanowe wieszaki?
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Enki » 14 sty 2016, 23:46

Ładnie siedzi, nie jestem fanem super gleby ale jeszcze 2 cm by nie zaszkodziło.
Planujesz zmianę felg ?
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2013, 19:30
Posty: 67
Skąd: Chodecz/Włocławek
Auto: Mazda MX3 KL 1993r

Postprzez mx-3lover » 15 sty 2016, 16:28

Nie planuję zmiany felg. O wiele lepiej to wygląda na żywo, porównajcie sobie zdjęcia, im ciemniejsza opona tym lepiej.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Beny » 15 sty 2016, 16:32

Na zdjęciach wygląda słabo,za mało cali za duży balon i nie ten kolor- jak dla mnie.
Aż się prosi o ładniejsza felge :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Enki » 15 sty 2016, 19:47

balony sa fajne :)
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2013, 19:30
Posty: 67
Skąd: Chodecz/Włocławek
Auto: Mazda MX3 KL 1993r

Postprzez czarek1991 » 16 sty 2016, 15:48

Enki napisał(a):balony sa fajne :)


Ale nie te na felgach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez mx-3lover » 17 sty 2016, 13:31

Mam problem z wybierakiem skrzyni biegów. Wymieniłem tulejki, ale element pokazany na obrazku ma luz. Powoduje on luz boczny drążka i mniejszą precyzję zmiany biegów. Ta część nie jest serwisowana, są w niej podobne tulejki jak te o numerze 46-062A z lekko mniejszym kołnierzem. Zamiast śruby jest tam nit. Ktoś naprawiał tą część? Wszelkie sugestie mile widziane.
CE12071.jpg


Apropo balonów: Mazdaspeed MX-3
Ostatnio edytowano 17 sty 2016, 19:08 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Piotr_ » 17 sty 2016, 13:44

Proponowałbym to wymienić na inne niewyhuśtane :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez witek » 17 sty 2016, 20:52

Znajdź teraz do mx'a drążek który nie jest wyrwany :D kolejna rzecz której nie można normalnie dostać do tego samochodu. Tak wg w tym miejscu to luz na cokolwiek wpływa? Sprawdź lepiej czy cały drążek nie jest zarwany ;)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mx-3lover » 17 sty 2016, 21:13

Wątpię, że znajdę używkę w lepszym stanie. Problem jest tylko w zaznaczonym miejscu. Shifter za bardzo pracuje na boki. Luz nie jest duży, ale podczas szybszej zmiany biegów brakuje odpowiedniej precyzji.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez rafał88 » 18 sty 2016, 00:01

Aaa z innych modeli?? Przeciez to jest identyczne jak w bg czy ba.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez witek » 18 sty 2016, 09:33

Na pewno nie jest identyczne ;) mx-3 z silnikiem 1.6 ten drazek ma jakby ciegna odwrotnie i nie pasuje do vki, więc z innych modeli tez nie podejdzie
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rafał88 » 18 sty 2016, 10:00

Ale BA mialo V'ke takze moze akurat :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy