Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo
Dziękuję, dziękuję
Właśnie nie wiedziałem czy mam uaktualniać pierwszy post czy dopisywać nowe i tylko linkować w pierwszym – jak mówisz, że ma być w pierwszym to poprawię w wolnej chwili, przyda się tam trochę staroci uaktualnić
Właśnie nie wiedziałem czy mam uaktualniać pierwszy post czy dopisywać nowe i tylko linkować w pierwszym – jak mówisz, że ma być w pierwszym to poprawię w wolnej chwili, przyda się tam trochę staroci uaktualnić
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
8kg tyl i 10kg przod to bedzie beton ale to fajnie. ile moze wazyc ta 6stka? 1600kg?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ok, już po wizcie w Warszawie i Wołominie.
Co się udało zrobić:
– jest gwint BC Racing; ustawiony na maksymalną wysokość przód obniżył o 1cm, tył o 2cm, jest szansa że będę mógł podjechać w pracy pod rampę, prowadzi się bardzo dobrze (dalej jest daily i jest więcej kontroli jednocześnie)
– okazało się, że ułamałem mocowanie dyfra, z krzywym mocowaniem się mocno spocił więc trzeba było wsadzić nowy
– przy okazji rozbierania całego tylnego zawieszenia wymienione wszystkie gumy
– program "ucywilizowany", mogę modulować moc pedałem gazu (co wbrew pozorom się przydaje np. na parkingu) a nie tylko "stoję" lub "ogień", przy okazji wygładzone kilka problemów i dodane kilka koni – powinno być ponad 450, na wykres nie starczyło czasu
No i nowe rzeczy do zrobienia:
– pełne mocowanie dyfra muszę wsadzić, same gumy nie dały rady
– hamulce nie dają rady z mocą i masą auta – BBK obowiązkowo wejdzie, jeszcze pomyślę co dokładnie
– jeden halogen paruje, do wymiany
– poduszki silnika wciąż czekają na wymianę
– mam jakieś stuki/luzy w zawieszeniu z przodu, zobaczymy co to
Jak widać neverending story no ale takie hobby
Uaktualnione listy i zdjęcia w pierwszym poście
Co się udało zrobić:
– jest gwint BC Racing; ustawiony na maksymalną wysokość przód obniżył o 1cm, tył o 2cm, jest szansa że będę mógł podjechać w pracy pod rampę, prowadzi się bardzo dobrze (dalej jest daily i jest więcej kontroli jednocześnie)
– okazało się, że ułamałem mocowanie dyfra, z krzywym mocowaniem się mocno spocił więc trzeba było wsadzić nowy
– przy okazji rozbierania całego tylnego zawieszenia wymienione wszystkie gumy
– program "ucywilizowany", mogę modulować moc pedałem gazu (co wbrew pozorom się przydaje np. na parkingu) a nie tylko "stoję" lub "ogień", przy okazji wygładzone kilka problemów i dodane kilka koni – powinno być ponad 450, na wykres nie starczyło czasu
No i nowe rzeczy do zrobienia:
– pełne mocowanie dyfra muszę wsadzić, same gumy nie dały rady
– hamulce nie dają rady z mocą i masą auta – BBK obowiązkowo wejdzie, jeszcze pomyślę co dokładnie
– jeden halogen paruje, do wymiany
– poduszki silnika wciąż czekają na wymianę
– mam jakieś stuki/luzy w zawieszeniu z przodu, zobaczymy co to
Jak widać neverending story no ale takie hobby
Uaktualnione listy i zdjęcia w pierwszym poście
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
haha
jak kupować mps'a z polski to tylko od ciebie XD
jak kupować mps'a z polski to tylko od ciebie XD
nigdy nikt ci tyle nie da ale to wiedziales juz na poczatku.
Drozdo ktos kiedys sie prosil zebys zdjecia wrzucal na serwer mazdaspeed tak jak kazdy.
I ja tez cie o to prosze bo w twoim temacie nie widze polowy zdjec ( w pracy) bo blokuje mi twoja strone drozdo.net
Drozdo ktos kiedys sie prosil zebys zdjecia wrzucal na serwer mazdaspeed tak jak kazdy.
I ja tez cie o to prosze bo w twoim temacie nie widze polowy zdjec ( w pracy) bo blokuje mi twoja strone drozdo.net
olrzyn napisał(a):nigdy nikt ci tyle nie da ale to wiedziales juz na poczatku.
Drozdo ktos kiedys sie prosil zebys zdjecia wrzucal na serwer mazdaspeed tak jak kazdy.
I ja tez cie o to prosze bo w twoim temacie nie widze polowy zdjec ( w pracy) bo blokuje mi twoja strone drozdo.net
To w takim razie dołączam się do prośby o zmianę serwera na MS
Prośbę rozważę
A tymczasem złapałem kapcia w moich Pirelli P Zero Rosso, najechałem jakiś kawałek gwoździa + dziura w boku opony (nie do naprawienia). Oczywiście nie było nic "zastępczego" w fabrycznym rozmiarze więc wsadziłem co mieli – Nexeny N3000 w rozmiarze 225/40R18.
Póki co ze względu na inny rozmiar jeździ się trochę gorzej bo po mieście, w koleinach i dziurach szersza opona więcej pływa i nie wiem czy nie jest za miękka ściana boczna, ale dają radę.
Pirelli mają jeszcze z jeden czy dwa sezony życia więc kupię sobie jedną używaną oponę i dopasuję do kompletu i będą 2 zestawy do zajechania
Przy okazji: używał ktoś tych Nexenów? Jakie opinie? I znacie może jakieś strony z bezstronnymi testami opon? Nie chodzi mi o tyrereviews.co.uk z _opiniami_ tylko o jakieś rzetelne testy opon (bez sponsorów) za plecami. Ktoś coś?
A tymczasem złapałem kapcia w moich Pirelli P Zero Rosso, najechałem jakiś kawałek gwoździa + dziura w boku opony (nie do naprawienia). Oczywiście nie było nic "zastępczego" w fabrycznym rozmiarze więc wsadziłem co mieli – Nexeny N3000 w rozmiarze 225/40R18.
Póki co ze względu na inny rozmiar jeździ się trochę gorzej bo po mieście, w koleinach i dziurach szersza opona więcej pływa i nie wiem czy nie jest za miękka ściana boczna, ale dają radę.
Pirelli mają jeszcze z jeden czy dwa sezony życia więc kupię sobie jedną używaną oponę i dopasuję do kompletu i będą 2 zestawy do zajechania
Przy okazji: używał ktoś tych Nexenów? Jakie opinie? I znacie może jakieś strony z bezstronnymi testami opon? Nie chodzi mi o tyrereviews.co.uk z _opiniami_ tylko o jakieś rzetelne testy opon (bez sponsorów) za plecami. Ktoś coś?
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Skrzynia sobie radzi (póki co), moja jest trochę albo zużyta albo muszę trochę poregulwoać lewarek ale ma już swoje 150k przebiegu więc to może być normalne zużycie. Są też historie w sieci o sypiącym się 6. biegu (w sensie przy dużych prędkościach i obciążeniach potrafi się rozsypać) ale to jakieś rzadkie przypadki, u mnie też póki co działa dobrze
Ze sprzęgłem jest więcej roboty: ja jeżdżę już na 6-łopatkowym spieku ACT i to co te sprzęgło dostaje to jest praktycznie max jego możliwości (jest wg producenta do 630Nm, u mnie ~610Nm). W 99% przypadków działa i jeździ ale zdarza się je przygrzać przy "półsprzęgle" w korkach czy jak czasem źle zmienię bieg (za dużo gazu/za wolne zesprzęglenie) to się uślizgnie (i zagrzeje). No ale to jest jednotarczowe ACT za ~4k PLN, wielotarczowe Clutch Mastersy do 900Nm kosztują 2x więcej
Ze sprzęgłem jest więcej roboty: ja jeżdżę już na 6-łopatkowym spieku ACT i to co te sprzęgło dostaje to jest praktycznie max jego możliwości (jest wg producenta do 630Nm, u mnie ~610Nm). W 99% przypadków działa i jeździ ale zdarza się je przygrzać przy "półsprzęgle" w korkach czy jak czasem źle zmienię bieg (za dużo gazu/za wolne zesprzęglenie) to się uślizgnie (i zagrzeje). No ale to jest jednotarczowe ACT za ~4k PLN, wielotarczowe Clutch Mastersy do 900Nm kosztują 2x więcej
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
mega mnie dopiero zaczyna się przygoda z MPSm hehe
temat w poczekalni viewtopic.php?f=321&t=194877
powoli zaczyna się skarbonka bez dna
temat w poczekalni viewtopic.php?f=321&t=194877
powoli zaczyna się skarbonka bez dna
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
Nareszcie coś męskiego w tym dziale i coś się dzieje bo straszna stypa była i nic się nie działo.
Czekam na 5 z przodu
Fajnie że ktoś się odważył w końcu zrobić coś konkretnego w tym aucie
...P.S. Kolor felg mi nie siadł. Ale przy całokształcie są niezauważalne
Czekam na 5 z przodu
Fajnie że ktoś się odważył w końcu zrobić coś konkretnego w tym aucie
...P.S. Kolor felg mi nie siadł. Ale przy całokształcie są niezauważalne
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Dzięki Z mocą wrócę do tematu jak Damond wypuści kolektor dolotowy z port injection od Focusa ST, bez tego to tylko kosmetyczne zmiany wchodzą
A w ramach updatu: Obecnie czekam na BBK (8-tłoczkowy K-Sport 356x32mm), zamówiony w UK, za ~miesiąc powinien być.
Trzeba się też przerzucić na zimowe koła, tu będzie (mam nadzieję miła) niespodzianka
A w ramach updatu: Obecnie czekam na BBK (8-tłoczkowy K-Sport 356x32mm), zamówiony w UK, za ~miesiąc powinien być.
Trzeba się też przerzucić na zimowe koła, tu będzie (mam nadzieję miła) niespodzianka
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości