Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez drozdo » 1 wrz 2016, 08:48

Dziękuję, dziękuję :)

Właśnie nie wiedziałem czy mam uaktualniać pierwszy post czy dopisywać nowe i tylko linkować w pierwszym – jak mówisz, że ma być w pierwszym to poprawię w wolnej chwili, przyda się tam trochę staroci uaktualnić ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez piwo » 1 wrz 2016, 10:05

8kg tyl i 10kg przod to bedzie beton :) ale to fajnie. ile moze wazyc ta 6stka? 1600kg?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez drozdo » 1 wrz 2016, 10:10

1700kg z połową baku paliwa i "standardowymi" gratami jakie wożę w bagażniku, + ~135kg kierowcy :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez szymek mx » 1 wrz 2016, 15:20

A może za rok, dwa rozkminisz cosik w takim stylu: BorgWarner R2S :D
W przyszłym roku, takie ustrojstwo będzie montowane do miaty na silniku BP. Jestem ciekaw efektu :]
Załączniki
BorgWarner-R2S-290.jpg
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2014, 10:46
Posty: 55

Postprzez drozdo » 1 wrz 2016, 21:37

Prędzej bym rozważał coś jak mam teraz albo rozmiar mniejszego ale z elektrycznym anti-lagiem :) Jak zaczną produkować i będę miał za dużo czasu i pieniędzy :P
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez drozdo » 3 wrz 2016, 22:45

Ok, już po wizcie w Warszawie i Wołominie.
Co się udało zrobić:
– jest gwint BC Racing; ustawiony na maksymalną wysokość przód obniżył o 1cm, tył o 2cm, jest szansa że będę mógł podjechać w pracy pod rampę, prowadzi się bardzo dobrze (dalej jest daily i jest więcej kontroli jednocześnie) :)
– okazało się, że ułamałem mocowanie dyfra, z krzywym mocowaniem się mocno spocił więc trzeba było wsadzić nowy
– przy okazji rozbierania całego tylnego zawieszenia wymienione wszystkie gumy
– program "ucywilizowany", mogę modulować moc pedałem gazu (co wbrew pozorom się przydaje np. na parkingu) a nie tylko "stoję" lub "ogień", przy okazji wygładzone kilka problemów i dodane kilka koni – powinno być ponad 450, na wykres nie starczyło czasu

No i nowe rzeczy do zrobienia:
– pełne mocowanie dyfra muszę wsadzić, same gumy nie dały rady
– hamulce nie dają rady z mocą i masą auta – BBK obowiązkowo wejdzie, jeszcze pomyślę co dokładnie
– jeden halogen paruje, do wymiany
– poduszki silnika wciąż czekają na wymianę
– mam jakieś stuki/luzy w zawieszeniu z przodu, zobaczymy co to

Jak widać neverending story no ale takie hobby :)

Uaktualnione listy i zdjęcia w pierwszym poście :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez Dariushinio » 8 wrz 2016, 19:55

haha
jak kupować mps'a z polski to tylko od ciebie XD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez drozdo » 8 wrz 2016, 20:39

Heh, jakby mi ktoś za nią dał tyle co w nią wsadziłem to w sumie chętnie bym sprzedał i kupił coś łatwiejszego do modzenia, ale to nierealne więc jedziemy dalej z koksem :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez olrzyn » 14 wrz 2016, 09:26

nigdy nikt ci tyle nie da ale to wiedziales juz na poczatku.


Drozdo ktos kiedys sie prosil zebys zdjecia wrzucal na serwer mazdaspeed tak jak kazdy.

I ja tez cie o to prosze bo w twoim temacie nie widze polowy zdjec ( w pracy) bo blokuje mi twoja strone drozdo.net
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez Bartg » 14 wrz 2016, 10:02

olrzyn napisał(a):nigdy nikt ci tyle nie da ale to wiedziales juz na poczatku.


Drozdo ktos kiedys sie prosil zebys zdjecia wrzucal na serwer mazdaspeed tak jak kazdy.

I ja tez cie o to prosze bo w twoim temacie nie widze polowy zdjec ( w pracy) bo blokuje mi twoja strone drozdo.net


To w takim razie dołączam się do prośby o zmianę serwera na MS <ok>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez drozdo » 21 wrz 2016, 14:20

Prośbę rozważę :P
A tymczasem złapałem kapcia w moich Pirelli P Zero Rosso, najechałem jakiś kawałek gwoździa + dziura w boku opony (nie do naprawienia). Oczywiście nie było nic "zastępczego" w fabrycznym rozmiarze więc wsadziłem co mieli – Nexeny N3000 w rozmiarze 225/40R18.
Póki co ze względu na inny rozmiar jeździ się trochę gorzej bo po mieście, w koleinach i dziurach szersza opona więcej pływa i nie wiem czy nie jest za miękka ściana boczna, ale dają radę.
Pirelli mają jeszcze z jeden czy dwa sezony życia więc kupię sobie jedną używaną oponę i dopasuję do kompletu i będą 2 zestawy do zajechania :)
Przy okazji: używał ktoś tych Nexenów? Jakie opinie? I znacie może jakieś strony z bezstronnymi testami opon? Nie chodzi mi o tyrereviews.co.uk z _opiniami_ tylko o jakieś rzetelne testy opon (bez sponsorów) za plecami. Ktoś coś?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez Bartg » 22 wrz 2016, 09:53

To prosiłbym rozważyć na poważnie, skoro niektórym zdjęcia nie działają ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez freezoneq » 26 wrz 2016, 06:26

Jeździłem na N8000 i póki był bieżnik to było lepiej niż zadowalajaco.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez mlody1921 » 27 wrz 2016, 23:38

Bryka naprawde mocna i piękna, ja mam pytanie inne jak radzi sobie skrzynia z taką mocą i sprzęgło ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez drozdo » 28 wrz 2016, 09:29

Skrzynia sobie radzi (póki co), moja jest trochę albo zużyta albo muszę trochę poregulwoać lewarek ale ma już swoje 150k przebiegu więc to może być normalne zużycie. Są też historie w sieci o sypiącym się 6. biegu (w sensie przy dużych prędkościach i obciążeniach potrafi się rozsypać) ale to jakieś rzadkie przypadki, u mnie też póki co działa dobrze ;)
Ze sprzęgłem jest więcej roboty: ja jeżdżę już na 6-łopatkowym spieku ACT i to co te sprzęgło dostaje to jest praktycznie max jego możliwości (jest wg producenta do 630Nm, u mnie ~610Nm). W 99% przypadków działa i jeździ ale zdarza się je przygrzać przy "półsprzęgle" w korkach czy jak czasem źle zmienię bieg (za dużo gazu/za wolne zesprzęglenie) to się uślizgnie (i zagrzeje). No ale to jest jednotarczowe ACT za ~4k PLN, wielotarczowe Clutch Mastersy do 900Nm kosztują 2x więcej :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez bioly_86WR » 12 paź 2016, 18:13

mega mnie dopiero zaczyna się przygoda z MPSm hehe
temat w poczekalni :P viewtopic.php?f=321&t=194877

powoli zaczyna się skarbonka bez dna :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2016, 16:03
Posty: 78
Skąd: Radom
Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi

Postprzez drozdo » 12 paź 2016, 18:55

No jak się się chcesz MPSem coś bardziej zabawić to duża skarbonka się przyda :)
Powodzenia!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez Boris86 » 14 paź 2016, 16:04

Nareszcie coś męskiego w tym dziale i coś się dzieje bo straszna stypa była i nic się nie działo.
Czekam na 5 z przodu :)
Fajnie że ktoś się odważył w końcu zrobić coś konkretnego w tym aucie :)


...P.S. Kolor felg mi nie siadł. Ale przy całokształcie są niezauważalne :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez drozdo » 31 paź 2016, 15:05

Dzięki :) Z mocą wrócę do tematu jak Damond wypuści kolektor dolotowy z port injection od Focusa ST, bez tego to tylko kosmetyczne zmiany wchodzą :)
A w ramach updatu: Obecnie czekam na BBK (8-tłoczkowy K-Sport 356x32mm), zamówiony w UK, za ~miesiąc powinien być.
Trzeba się też przerzucić na zimowe koła, tu będzie (mam nadzieję miła) niespodzianka ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez zemoj » 1 lis 2016, 20:25

drozdo napisał(a):8-tłoczkowy K-Sport

O kurde, konkret.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy