Mazda 121 DA '89 BP DOHC

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jaaco » 17 maja 2014, 14:08

A łapy nie szło z czegoś dopasować? Ten kątownik średnio ładny :P Ja mam na przykład pół łapy z Z5 BA, a pół z GT.

W ogóle jaki sezon na BP, wwięcej się ich pojawia niż klze <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez KAROLLO121 » 17 maja 2014, 16:27

a ile w tej budzie ? ;) hyhy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Postprzez Gib » 3 cze 2014, 19:28

Brawo, szczególnie ten Canvas Top buduje cichociemność.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez KAROLLO121 » 4 cze 2014, 00:01

co do canvas top'u to się zastanawiam czy nie zastąpic go płąskim dachechem z laminatu może i lota na tył jakaś na styl sunnego gtira plus poszerzenia laminatowe te dostępne na allegro z kółkiem na rancie , przy okazji by już 15 upchał bo na tych 14 zacisk jest niesamowicie blisko felgi , i tak musiałem go lekko zeszlifować :) motorownia odpalona z 3 tyg temu tylko czas nie pozwala złożyć tego w krótszym czasie , dzisiaj zamocowałem i zrobiłem podstawkę akumulatora w bagażniku i częściowo mam zrobiony kolektor 4-2-1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Postprzez Gib » 4 cze 2014, 00:18

Zastanawiam się na ile to auto jest w stanie podskoczyć CA C20XE ale chyba niewiele. Tym niemniej jak na mazdę duże WOW.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez KAROLLO121 » 4 cze 2014, 14:48

w vectrze ? nie wiem nie stawiałem się ale wierzę w to że nie ma szans :) hehe chętnie sie postawię , tak dla porównania omega 2,5 v6 bez lpg nie miała szans żadnych do 150 km/h o kilka długości ja zostawiałem jak 1.3 jeszcze był :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Postprzez Bartg » 4 cze 2014, 15:09

Gib miał raczej na myśli Corse A z C20 :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Gib » 4 cze 2014, 16:15

Miałem na myśli właśnie podobnej wielkości i wagi wydumkę oczywiście, trzeba by pomierzyć to cudo na 1/4 i będzie wiadomo co jest warte najlepiej jakby jeszcze z tym 1.3 się udało.
Omega 2.5 to ma z 10 sekund do setki więc jakoś strasznie szybkim samochodem nie jest przecież.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez KAROLLO121 » 4 cze 2014, 17:43

ja miałem w granicach 8 do 100 w zależności od temperatury :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Postprzez KAROLLO121 » 8 cze 2014, 23:52

to jeszcze filmik na starym silniczku :)https://www.youtube.com/watch?v=h-e1pg-NE9o
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Postprzez MIRU » 9 cze 2014, 10:13

ładnie mruczy ale poza tym nic nie widac :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez People_Hate_Me » 9 cze 2014, 22:36

moj kalkulator robi lepsze :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez weede » 20 cze 2014, 14:18

fajny projekt, dopisuje się do listy śledzących temat :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez KAROLLO121 » 21 lip 2014, 17:54

Wie ktoś może ile by kosztowało zrobienie całkowicie nowej wiązki elektrycznej ?

Dopisano 21 lip 2014, 18:04:

https://www.facebook.com/photo.php?v=57 ... =3&theater motorownia odpalona jakiś czas temu ale sam nie mogę się uporać z ogarnięciem wiązki podłaczeniem pod wskaźniki itd dlatego zastanawiam się czy na podstawie 2 wiązek z 121 i 323 dał by ktoś radę zrobić nową wiązkę pod tą budę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Postprzez KAROLLO121 » 24 lip 2014, 19:10

Dzisiaj była 1 jazda na samej wiązce silnikowej bez świateł i reeszty :) i na początku było grubo i już się cieszyłem że sprzęgło da radę ale niestety kolega MACIEJ323F posadził swoje dup... i sprzęgło po krutkim czasie zaczęło się uślizgiwać . Teraz zastanawiam się czy odrazu przełożyć skrzynię z 1.3 16v czy zamawiać spieka na zamówienie i tu nasówa się pytanie ile jest wewnątrz zembów na półosie w takiej skrzyni , czy musze zmieniać półosie .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Postprzez k1bic93 » 25 lip 2014, 09:45

nabij może kevlar zamiast tego spieku bo te nasze skrzynie są"bardzo wytrzymałe"
a i też nie będzie się ślizgało :)

powodzenia w dalszych modach
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez KAROLLO121 » 26 lip 2014, 09:30

Obawiam się ze sama tarcza nabita kevlarem w tym przypadku nie wystarczy , miałem styczność z kevlarem i myśle ze to nie sam materiał tarczy jest winny a jego docisk ,teraz mam exedy także materiał tarczy nie jest zły ale docisk tego nie ogarnia .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Postprzez Dawidoski » 26 lip 2014, 11:23

Zdecydowanie docisk nie ogarnia, jak chcesz mocno i często upalać ( a chyba po to budujesz te auto :D ) to zakładaj spieka.
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez tekkenfan » 26 lip 2014, 22:50

co Wy macie z tymi spiekami?
Do mocy jakie wygeneruje wolnossące BP (bez hardcorów) normalna tarcza z dobrą okładziną wystarczy.
Z czego masz sprzęgło? 1.8 SOHC czy coś innego?
Daj docisk do wzmocnienia, a tarczę obij albo zwykłą okładziną albo kevlarem i powinno być git.
Podstawa to dobry docisk, a nie pchanie się bez sensu w spieka, który dużo szybciej zabije skrzynie :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez KAROLLO121 » 27 lip 2014, 18:21

sprzęgło mam ori z 1.3 exedy i to jest ta skrzynia która ma 18 zębów na wałku i chyba docisk z 1.8 sochc nie podejdzie bo i koło z 1.3 16v jest większe i średnica tarczy też jest większa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2012, 20:42
Posty: 84 (0/5)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: mazda 121 DA BP swap jest
mazda mx5 NBfl sportive było
subaru impreza wrx MY01 jest
mazda 323 BG GT jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy