Przeczytałem temat od deski do deski i....mega mi się podoba. Że ja nie wpadłem na pomysl wrzucenia kl-ze do tego pudełeczka:) Wtedy to by w koncu sie odpychało.
Gratulacje mega projektu, fajnie bedzie Cie zobaczyć na jakims zlocie i zobaczyć tego potworka. Z projektami juz tak jest ze 10 razy by sie chciało auto sprzedać jak cos nie idzie. Wydaje mi się, ze w tak prostym aucie elektryke ogarniesz, troche cierpliwośći i będzie cacy.
Trzymam kciuki!
Mazda 121 DA '89 BP DOHC
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Dzięki za słowa wsparcia niestety narazie co ostatnio udało się zrobić to tylko dalsze odchudzanie stołki z evo zostana zasąpione najlzejszymi jakie tylko znajdę następne wygłuszenia opusciły środek a wiązka została częściowo rozebrana zostały wywalone niepotrzebne przewody i jak uda sie ogarnać troche wolnego czasu to postaram sie za to dalej zabrac. Od kilku ostatnich miesięcy pracuję u ojca w warsztacie i pojawiły się nowe plany co do Madzi ale to dopiero po ogarnięciu elektryki zdradzę tylko tyle, że są wnioskami wyciągniętymi po jeżdzie na torze. I serdecznie zapraszam na tor który jest na płycie lotniska w Białej Podlaskiej.
Dawno mnie tu nie było ... niestety z powodu braku czasu dla mazdeczki i na dodawanie wpisów.
Na chwilę obecną specyfikacja wygląda następująco :
silnik:
-BP DOHC 128KM seria po rewizji
-nowe uszczelki, usczelniacze, rozrząd z pompą wody, olej motul 10w40, płyn chłodniczy
-przewody zapłonowe NGK
-świece irydowe NGK
-kolektor wydechowy 4-2-1 liczony jakimś tam programem dawno temu owinięty bandażem bazaltowym dalsza część ukłądu wydechowego 2,25'' kwas na 1 przelotowym tłumiku oem look
-koło zamachowe z 1.3 8v
-chłodnica aluminiowa sportowa dedykowana do hondy civic przerobiona pod mazde
-filtr stożkowy apexi
napęd:
-skrzynia biegów 1.3 8v
-sprzęgło seria do wzmocnienia po częstszych strzałach ze sprzęgła potrafi się uślizgiwać
hamulce :
przód
-tarcze BF GTX zaciski na adapterze BG GTX
-płyn ferodo DOT 5.1
tył seria
zawieszenie:
-gwint TA technic dedykowany do vw polo
-kąty przód po 2.5 stopnia
wnętrze:
-totalna wybebcha
-rozpórki kielichów przód tył
-fotel kubełkowy bride
-pasy takata
-kierownica momo 323 gtr
koła 14'' mazda opony 185/55
to ta lepsza strona teraz ta gorsza lub lepsza dla kogoś jeśli ktoś był by zainteresowany kupnem proszę o składanie propozycji mozliwa zamiana na mx5 121 w tym momencie goni subaraki po torze także nie jest żle większość cześci eksploatacyjnych jest nowa. Zastanawiam się nad sprzedażą bo nie mam czasu na dalsze dłubanie przez ostatnie 3 lata ten samochód nie zrobił 1000 km. Posiadam do niej wszystkie graty by złozyć ja na orginał do tego dorzucam jeszcze orginalny silnik któy tez jest w świetnej formie zawieszenie chamulce kilka sprzegieł kilka skrzyn biegów i jesli by ktoś chciał to nawet druga budę ale raczej z wykorzystaniem tylko jako schowek xd chyba ze przydadzą się szyby. Posiadam jeszcze 323 BG GT w której zacząłem renowacje i równiez zastanawiam się nad jej sprzedażą.
Na chwilę obecną specyfikacja wygląda następująco :
silnik:
-BP DOHC 128KM seria po rewizji
-nowe uszczelki, usczelniacze, rozrząd z pompą wody, olej motul 10w40, płyn chłodniczy
-przewody zapłonowe NGK
-świece irydowe NGK
-kolektor wydechowy 4-2-1 liczony jakimś tam programem dawno temu owinięty bandażem bazaltowym dalsza część ukłądu wydechowego 2,25'' kwas na 1 przelotowym tłumiku oem look
-koło zamachowe z 1.3 8v
-chłodnica aluminiowa sportowa dedykowana do hondy civic przerobiona pod mazde
-filtr stożkowy apexi
napęd:
-skrzynia biegów 1.3 8v
-sprzęgło seria do wzmocnienia po częstszych strzałach ze sprzęgła potrafi się uślizgiwać
hamulce :
przód
-tarcze BF GTX zaciski na adapterze BG GTX
-płyn ferodo DOT 5.1
tył seria
zawieszenie:
-gwint TA technic dedykowany do vw polo
-kąty przód po 2.5 stopnia
wnętrze:
-totalna wybebcha
-rozpórki kielichów przód tył
-fotel kubełkowy bride
-pasy takata
-kierownica momo 323 gtr
koła 14'' mazda opony 185/55
to ta lepsza strona teraz ta gorsza lub lepsza dla kogoś jeśli ktoś był by zainteresowany kupnem proszę o składanie propozycji mozliwa zamiana na mx5 121 w tym momencie goni subaraki po torze także nie jest żle większość cześci eksploatacyjnych jest nowa. Zastanawiam się nad sprzedażą bo nie mam czasu na dalsze dłubanie przez ostatnie 3 lata ten samochód nie zrobił 1000 km. Posiadam do niej wszystkie graty by złozyć ja na orginał do tego dorzucam jeszcze orginalny silnik któy tez jest w świetnej formie zawieszenie chamulce kilka sprzegieł kilka skrzyn biegów i jesli by ktoś chciał to nawet druga budę ale raczej z wykorzystaniem tylko jako schowek xd chyba ze przydadzą się szyby. Posiadam jeszcze 323 BG GT w której zacząłem renowacje i równiez zastanawiam się nad jej sprzedażą.
Czerwony GT sprzedany , biała stoi a teraz inne projekty chodza po głowie z pod marki Nissana
tyle wiem wiecej na FB macie info – chyna sie nie wygadałem .... za bardzo co Karol kombinuje
tyle wiem wiecej na FB macie info – chyna sie nie wygadałem .... za bardzo co Karol kombinuje
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Daj linka do tego fb.Chetnie bym się dowiedział jaka cena za 121.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Pisz PW do Karola ......
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Sory ze mnie tu tak dawno nie było ale niestety największym problemem jak zwykle jest czas .
Chciał bym poinformować ze wsciekły projekt dobiegł końca na rzecz innego jeszcze ciekawszego i wrócił do niemal ze totalnej serii i zostanie sobie takim ładnym klasycznym samochodzikiem także temat projektu pewnie do zamknięcia. Po mx5 i wrx zechciało się dawno wymarzonego 200sx s14 i teraz na nim się skupiam
Chciał bym poinformować ze wsciekły projekt dobiegł końca na rzecz innego jeszcze ciekawszego i wrócił do niemal ze totalnej serii i zostanie sobie takim ładnym klasycznym samochodzikiem także temat projektu pewnie do zamknięcia. Po mx5 i wrx zechciało się dawno wymarzonego 200sx s14 i teraz na nim się skupiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości