Mazda MX-3 EC B6 '95 Supercharged
Witam czas na mojego Mxa, coś dla użytkowników 1.6 żeby wiedzieli że da się coś z tego zrobić
Marka i Model:
– Mx-3 EC
– Kolor: R11 Sparkle Green Metallic
– elektryczne szyby
– wspomaganie
– 2x poduszki
Silnik:
– 1.6 Dohc b6-DE
– chłodnica oleju + termostat Mocal
– podkładka filtra Auto gauge z KLOZETA + 10hp
– remont, panewki ACL Race
– olej Valvoline VR1 5W50
Układ dolotowy:
– Eaton M62
– FMIC 550x140x65
– filtr powietrza Fujita + Hydroshield
– Blow off Greddy RS style
– usunięty VICS w kolektorze dolotowym
– druga customowa przepustnica
– Oil Catch Tank
Układ wydechowy:
– kolektor wydechowy 4-1
– orurowanie nierdzewka
– wydech 2.2,5 cala nierdzewka 2 tłumiki, środkowy 50cm końcowy Twin Loop oba RM Motors
– bandaż termoizolacyjny
– sonda lambda
Modyfikacje elektroniki:
– Ecumaster DET3 + Map
– przeniesienie akumulatora do bagażnika
– zegar boost Auto gauge Stepper Motor
– zegar temperatury oleju Auto gauge Stepper Motor
– przesunięta odcinka na 7200 licznikowe (realne 6800) 2bieg = 100kmh
Modyfikacje układu paliwowego:
– wtryski z Mazdy Rx-8
Układ napędowy:
– short shifter
– sprzęgło z Mitsubishi 3000GT
Zawieszenie:
– K.A.W Plus Kit 60mm/45mm / Przód Koni Special D z regulacją tłumienia
– rozpórka przód góra i dół
– rozpórka tył góra i dół
– poliuretan stabilizatora tył
– Eibach camber kit -1.5 stopnia
Układ hamulcowy:
– klocki Textar
– przewody hamulcowe oplot stal Viper Performance
– zwrotnice 323v6
– zacisk przód mazda 6, tył swap na tarcze z bębnów, brak ABS
– tarcza przód mazda 6 283mm TRW, tył seria OEM
– płyn Ferodo Dot 4
– pompa, serwo, korektor z V6
Modyfikacje wnętrza:
– siedzenia kubełkowe Mirco GT
– kierownica Nardi Torino z Miaty JDM
– naba Nardi Torino
– tapicerka Bride
– wypruty cały tył i obłożony lekkim materiałem
– redukcja wagi
– gałka lewarka Razo
– nakładki na pedały Mazdaspeed
– plastiki pomalowane na czarny mat farba VHT
– carbonowa nakładka zegarów
– pasy 4 punktowe Sabelt FIA
Body Kit i oświetlenie:
– pakiet V6 + była dopasowana dokładka Eunos Presso do wycięcia w zderzaku / dokładka z V6
– Reflektory Czarne
– ambery
– lampy tył A-spec
– emblemat Eunos
– Oz F1 – 205/50/16 lato Kolor KH2 z Nissana Skyline R32 GTR
– Opony Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
– Enkei Sport – 195/50/15 zima
– Opony Barum Polaris 3
– Nakrętki R40 Neo Chrome Titanium
– usunięta tylna wycieraczka
– tow strap zamiast przedniego haka holowniczego
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
210PS 225Nm doładowanie 0.85 bar
Plany:
– rozpórka dół przód czeka na montaż / zrobione
– większe doładowanie obecnie prawie 0.6 bar / zrobione
– pasy 4 punktowe / zrobione
– camber kit czeka na założenie / zrobione
– spoiler z Eunos lub customowy Duck Tail / w trakcie
– customowe sprzęgło / zrobione
– shift light, zamontowany nie podpięty
– odświeżenie komory silnikowej / zrobione
Montaż Kompresora, spawanie kolektora i całego wydechu, spawanie orurowania, montaż chłodnicy oleju, zegarków, foteli, strojenie, swap hamulców: Przema72 za co wielkie dzięki
Marka i Model:
– Mx-3 EC
– Kolor: R11 Sparkle Green Metallic
– elektryczne szyby
– wspomaganie
– 2x poduszki
Silnik:
– 1.6 Dohc b6-DE
– chłodnica oleju + termostat Mocal
– podkładka filtra Auto gauge z KLOZETA + 10hp
– remont, panewki ACL Race
– olej Valvoline VR1 5W50
Układ dolotowy:
– Eaton M62
– FMIC 550x140x65
– filtr powietrza Fujita + Hydroshield
– Blow off Greddy RS style
– usunięty VICS w kolektorze dolotowym
– druga customowa przepustnica
– Oil Catch Tank
Układ wydechowy:
– kolektor wydechowy 4-1
– orurowanie nierdzewka
– wydech 2.2,5 cala nierdzewka 2 tłumiki, środkowy 50cm końcowy Twin Loop oba RM Motors
– bandaż termoizolacyjny
– sonda lambda
Modyfikacje elektroniki:
– Ecumaster DET3 + Map
– przeniesienie akumulatora do bagażnika
– zegar boost Auto gauge Stepper Motor
– zegar temperatury oleju Auto gauge Stepper Motor
– przesunięta odcinka na 7200 licznikowe (realne 6800) 2bieg = 100kmh
Modyfikacje układu paliwowego:
– wtryski z Mazdy Rx-8
Układ napędowy:
– short shifter
– sprzęgło z Mitsubishi 3000GT
Zawieszenie:
– K.A.W Plus Kit 60mm/45mm / Przód Koni Special D z regulacją tłumienia
– rozpórka przód góra i dół
– rozpórka tył góra i dół
– poliuretan stabilizatora tył
– Eibach camber kit -1.5 stopnia
Układ hamulcowy:
– klocki Textar
– przewody hamulcowe oplot stal Viper Performance
– zwrotnice 323v6
– zacisk przód mazda 6, tył swap na tarcze z bębnów, brak ABS
– tarcza przód mazda 6 283mm TRW, tył seria OEM
– płyn Ferodo Dot 4
– pompa, serwo, korektor z V6
Modyfikacje wnętrza:
– siedzenia kubełkowe Mirco GT
– kierownica Nardi Torino z Miaty JDM
– naba Nardi Torino
– tapicerka Bride
– wypruty cały tył i obłożony lekkim materiałem
– redukcja wagi
– gałka lewarka Razo
– nakładki na pedały Mazdaspeed
– plastiki pomalowane na czarny mat farba VHT
– carbonowa nakładka zegarów
– pasy 4 punktowe Sabelt FIA
Body Kit i oświetlenie:
– pakiet V6 + była dopasowana dokładka Eunos Presso do wycięcia w zderzaku / dokładka z V6
– Reflektory Czarne
– ambery
– lampy tył A-spec
– emblemat Eunos
– Oz F1 – 205/50/16 lato Kolor KH2 z Nissana Skyline R32 GTR
– Opony Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
– Enkei Sport – 195/50/15 zima
– Opony Barum Polaris 3
– Nakrętki R40 Neo Chrome Titanium
– usunięta tylna wycieraczka
– tow strap zamiast przedniego haka holowniczego
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
210PS 225Nm doładowanie 0.85 bar
Plany:
– rozpórka dół przód czeka na montaż / zrobione
– większe doładowanie obecnie prawie 0.6 bar / zrobione
– pasy 4 punktowe / zrobione
– camber kit czeka na założenie / zrobione
– spoiler z Eunos lub customowy Duck Tail / w trakcie
– customowe sprzęgło / zrobione
– shift light, zamontowany nie podpięty
– odświeżenie komory silnikowej / zrobione
Montaż Kompresora, spawanie kolektora i całego wydechu, spawanie orurowania, montaż chłodnicy oleju, zegarków, foteli, strojenie, swap hamulców: Przema72 za co wielkie dzięki
- Załączniki
Ostatnio edytowano 16 lip 2015, 17:57 przez Mac1, łącznie edytowano 24 razy
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Dodaj do tytułu wątku (po B6) rok produkcji.
Fajny projekt. Daj jakieś foto spod maski
Fajny projekt. Daj jakieś foto spod maski
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Przenosze do Projektów. Jak masz więcej fotek z przebiegu prac to poproszę o nie
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Bardzo fajny projekt, troche przesadziłeś z podsufitką, podłokietnikiem i schowkiem z tej wykładzinie bride, a tak poza tym nie mam zastrzeżeń. Może jestem ślepy, ale nie napisałes co za kompresor czy od jakiego auta. Podoba mi się ten projekt szczególnie, bo nie wsadziłes tam ZE, tylko cały czas siedzi 1.6. Będe obserwować, mam nadzieje, że zadbasz o temat
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Miałem foty z odchudzania auta i z okładania materiałem ale zaginęły z telefonem
Było tam kilka fotek ze składania, auto bez zderzaka i maski. Szczerze to nie planowałem nigdy wrzucać auta na forum Od teraz postaram się to lepiej udokumentować
Podsufitka miała dziurę od papierosa, podłokietnik i schowek był porysowany jak by ktoś nożem przejechał. Normalnie bym schowka nie ruszał za brakło tylko funduszy na oryginalne fotele Bride
Kompresor to Eaton M62 z Mercedesa powyżej 2 litrów.
Było tam kilka fotek ze składania, auto bez zderzaka i maski. Szczerze to nie planowałem nigdy wrzucać auta na forum Od teraz postaram się to lepiej udokumentować
Podsufitka miała dziurę od papierosa, podłokietnik i schowek był porysowany jak by ktoś nożem przejechał. Normalnie bym schowka nie ruszał za brakło tylko funduszy na oryginalne fotele Bride
Kompresor to Eaton M62 z Mercedesa powyżej 2 litrów.
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Fajny projekcik. Napisz koniecznie jak będziesz po hamowni, bo jestem ciekaw. Ja moją pewnie dopiero na wiosnę zabiorę na hamkę, to będzie można porównać. Pozdrawiam i gratuluję
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
onyx napisał(a):Mac1 napisał(a):– druga customowa przepustnica
Masz 2? Możesz to rozwinąć? Ewentualnie może Przemek głos zabierze
Powoduje ona że auto nie syczy jak parowóz na wolnych obrotach. Otwiera się i upuszcza powietrze na wolnych. Ale to lepiej Przemy się pytać jak to dokładnie działa bo nie chce w błąd wprowadzać, mam na razie tylko takie foto
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Ok teraz już rozumiem. Jakbyś miał zamknięty układ poprzez DV to nie byłaby konieczna ta przepustnica i syczenia nie byłoby słychać. U Ciebie jest konieczna bo masz BOV'a – nadmiar powietrza upuszczany jest do atmosfery, w tym przypadku rzeczywiście by syczał jak parowóz na wolnych ta przepustniczka to klapka gaszenia?
Fajne auto ten carbon do zegarów to jakiś gotowiec czy oklejałeś to? Bo bardzo mi się podoba jak możesz to nagraj jakieś video jak to jeździ bo ciekawy projekt
Te zwrotnice z BA V6 i Hamulce z M6 już siedza na aucie, bo felgi widzę 4 srubowe.
Fajny projekcik
Fajny projekcik
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 napisał(a):Te zwrotnice z BA V6 i Hamulce z M6 już siedza na aucie, bo felgi widzę 4 srubowe.
Fajny projekcik
bo ma pewnie przewiercone tarcze na 4x100 i po problemie bo piasty i łożyska można zostawić z mx3 tylko sama zwrotnica jest potrzebna z 323f v6
luki_92_92 napisał(a):Fajne auto ten carbon do zegarów to jakiś gotowiec czy oklejałeś to? Bo bardzo mi się podoba jak możesz to nagraj jakieś video jak to jeździ bo ciekawy projekt
Jest to prawdziwy carbon nie okleina. Jest to gotowiec kupiony tu http://www.ebay.de/itm/Tachoblende-Carb ... 2c4c0d8d57
Mój był o 1mm za długi i musiałem trochę dopasować. Strzałki kierunków były lekko przesunięte dlatego wyciąłem okręgi. Wideo będzie po wymianie sprzęgła bo obecne nie ogarnia przy wyższych obrotach.
Boris86 napisał(a):Te zwrotnice z BA V6 i Hamulce z M6 już siedza na aucie, bo felgi widzę 4 srubowe.
Fajny projekcik
Tak jak napisał honda2911 tarcze mają zmieniony rozstaw bo zmiana dwóch kompletów felg nie bardzo mi się widziała.
Hamownia i wideo będzie po wymianie sprzęgła. Dzięki wszystkim za pozytywne słowa
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Coś słabo ten tył poszedł w dół. Ładnie się prezentuje na tym kole
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Coś słabo ten tył poszedł w dół. Ładnie się prezentuje na tym kole
Dzięki , niestety po odchudzaniu poszedł trochę do góry. To jest taka wada tego K.a.w inni też się skarżyli że tył nie siada. Podobno na H&r lepiej siada ale sam nie wiem. U ciebie chyba też tak było jak wyprułeś tył?
Oponki są trochę przymałe powinny być 195/55/15 a są 195/50/15.
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości