Marka i Model:
– Mx-3 EC
– Kolor: R11 Sparkle Green Metallic
– elektryczne szyby
– wspomaganie
– 2x poduszki
Silnik:
– 1.6 Dohc b6-DE
– chłodnica oleju + termostat Mocal
– podkładka filtra Auto gauge z KLOZETA + 10hp
– remont, panewki ACL Race
– olej Valvoline VR1 5W50
Układ dolotowy:
– Eaton M62
– FMIC 550x140x65
– filtr powietrza Fujita + Hydroshield
– Blow off Greddy RS style
– usunięty VICS w kolektorze dolotowym
– druga customowa przepustnica
– Oil Catch Tank
Układ wydechowy:
– kolektor wydechowy 4-1
– orurowanie nierdzewka
– wydech 2.2,5 cala nierdzewka 2 tłumiki, środkowy 50cm końcowy Twin Loop oba RM Motors
– bandaż termoizolacyjny
– sonda lambda
Modyfikacje elektroniki:
– Ecumaster DET3 + Map
– przeniesienie akumulatora do bagażnika
– zegar boost Auto gauge Stepper Motor
– zegar temperatury oleju Auto gauge Stepper Motor
– przesunięta odcinka na 7200 licznikowe (realne 6800) 2bieg = 100kmh
Modyfikacje układu paliwowego:
– wtryski z Mazdy Rx-8
Układ napędowy:
– short shifter
– sprzęgło z Mitsubishi 3000GT
Zawieszenie:
– K.A.W Plus Kit 60mm/45mm / Przód Koni Special D z regulacją tłumienia
– rozpórka przód góra i dół
– rozpórka tył góra i dół
– poliuretan stabilizatora tył
– Eibach camber kit -1.5 stopnia
Układ hamulcowy:
– klocki Textar
– przewody hamulcowe oplot stal Viper Performance
– zwrotnice 323v6
– zacisk przód mazda 6, tył swap na tarcze z bębnów, brak ABS
– tarcza przód mazda 6 283mm TRW, tył seria OEM
– płyn Ferodo Dot 4
– pompa, serwo, korektor z V6
Modyfikacje wnętrza:
– siedzenia kubełkowe Mirco GT
– kierownica Nardi Torino z Miaty JDM
– naba Nardi Torino
– tapicerka Bride
– wypruty cały tył i obłożony lekkim materiałem
– redukcja wagi
– gałka lewarka Razo
– nakładki na pedały Mazdaspeed
– plastiki pomalowane na czarny mat farba VHT
– carbonowa nakładka zegarów
– pasy 4 punktowe Sabelt FIA
Body Kit i oświetlenie:
– pakiet V6 + była dopasowana dokładka Eunos Presso do wycięcia w zderzaku / dokładka z V6
– Reflektory Czarne
– ambery
– lampy tył A-spec
– emblemat Eunos
– Oz F1 – 205/50/16 lato Kolor KH2 z Nissana Skyline R32 GTR
– Opony Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
– Enkei Sport – 195/50/15 zima
– Opony Barum Polaris 3
– Nakrętki R40 Neo Chrome Titanium
– usunięta tylna wycieraczka
– tow strap zamiast przedniego haka holowniczego
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
210PS 225Nm doładowanie 0.85 bar
Plany:
– rozpórka dół przód czeka na montaż / zrobione
– większe doładowanie obecnie prawie 0.6 bar / zrobione
– pasy 4 punktowe / zrobione
– camber kit czeka na założenie / zrobione
– spoiler z Eunos lub customowy Duck Tail / w trakcie
– customowe sprzęgło / zrobione
– shift light, zamontowany nie podpięty
– odświeżenie komory silnikowej / zrobione
Montaż Kompresora, spawanie kolektora i całego wydechu, spawanie orurowania, montaż chłodnicy oleju, zegarków, foteli, strojenie, swap hamulców: Przema72 za co wielkie dzięki
