Mazda MX-3 EC KL-DE Turbo '94
Szybcy i wsciekli ;D
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
po malej przerwi kilka newsów ... mazda troszke postała z racji na to ze sprzegło zaczeło slizgać powyzej 0.4 b a więc spiek 4 lapki
odnowiona skrzynia z 5tym biegiem od fs
poskladane i jezdzące
doladowanie malutkie bo to wyjazd prosto po zlozeniu
dodatkowo strasznie ciezkie odpalanie i zalewanie ...
wszystko usuniete 2dniowa walka ale sie udało
po pierwsze czujnik vr miał jakies problemy
wtryski juz 370 aczkolwiek na 6 cylindrze troche cieklo ;p co bylo powodem zalewania, juz ogarniete
pali od strzała , afr w normie
wiec mozna dalej bawic sie z doladowaniem
odnowiona skrzynia z 5tym biegiem od fs
poskladane i jezdzące
doladowanie malutkie bo to wyjazd prosto po zlozeniu
dodatkowo strasznie ciezkie odpalanie i zalewanie ...
wszystko usuniete 2dniowa walka ale sie udało
po pierwsze czujnik vr miał jakies problemy
wtryski juz 370 aczkolwiek na 6 cylindrze troche cieklo ;p co bylo powodem zalewania, juz ogarniete
pali od strzała , afr w normie
wiec mozna dalej bawic sie z doladowaniem
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
dokladnie. 18s do 160km/h to moze 16s na cwiartke.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No bedzie trzeba cos nakrecic
a tymczasem
fotka na 5tym biegu
a tu troche fotek ze spotu adhd wczoraj robione przez kolege Sylwo
a tymczasem
fotka na 5tym biegu
a tu troche fotek ze spotu adhd wczoraj robione przez kolege Sylwo
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
najlepszy czas 14.7
straszne gorąco , ogolnie nie było źle, boost no jakies 0.3 tylko, pierwsza dluzsza trasa noi pierwszy raz w zyciu startowalem na takich zawodach
troche lipa ze nie bylo przejazdów testowych gdzie mozna by np podkrecic doladowanie czy wprowadzic jakies poprawki.. odrazu przejazdy eliminacyjne 4 pod rząd i tyle jazdy na cala impreze troche szkoda ze nie pokrecilem mbc przed zawodami no ale cóż
kogos tam objechalem wiec bez tragedi
wiem przynajmniej ze do nastepnych zawodów trzeba conieco poprawic
straszne gorąco , ogolnie nie było źle, boost no jakies 0.3 tylko, pierwsza dluzsza trasa noi pierwszy raz w zyciu startowalem na takich zawodach
troche lipa ze nie bylo przejazdów testowych gdzie mozna by np podkrecic doladowanie czy wprowadzic jakies poprawki.. odrazu przejazdy eliminacyjne 4 pod rząd i tyle jazdy na cala impreze troche szkoda ze nie pokrecilem mbc przed zawodami no ale cóż
kogos tam objechalem wiec bez tragedi
wiem przynajmniej ze do nastepnych zawodów trzeba conieco poprawic
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Mów młody coś więcej Od Ciebie ten Leon dostał czy od Bosego?
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Odemnie na tym filmiku wlasnie jest ten wyscig:)
mlody nie startowaal ale byl goscinnie mxem w koncu dwie na trasie robily robote
z tym tez problemow nie bylo najmniejszyych ;p
mlody nie startowaal ale byl goscinnie mxem w koncu dwie na trasie robily robote
z tym tez problemow nie bylo najmniejszyych ;p
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Doładowanie 0,3 bara i 300-stu konny leon w tyle brzmi dość zaskakująco. Ale jeśli faktycznie, to Mx musi iść dobrze.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
no gosc twierdzil ze tyle wlasnie ma bo gadalismy troche postartach, a ile naprawde .. tego nie dowie sie nikt to bylo pomodzone 1.8 t wiec momentu jakos strasznie nie bylo ..
trzeba umnie ogarnac dobrze doladowanie bo raz mialem 0.4 a potem im cieplej to na 2gim bniegu 0.2 potem 3 0.3 4, 0.3 dziwne zjawisko a jak do domu wracalem to na pelnym ogniu na 4tym biegu potrafila nabic 0.6 i na 5 tak samo , dodatkowo nie wiem czemu swiruje mi obrotek dziala do powiedzmy 5 tysi normalnie a potem wskazówka faluje a czuc ze auto idzie jeszcze
jak mowie czas 14.7 to nie rewelacja ale bylo sporo lepszych aut które gorzej pojechaly wiec mysle ze ten upal dal nniezle po pupie i tak jestem zadowolony jest motywacja do dalszego dzialania
trzeba umnie ogarnac dobrze doladowanie bo raz mialem 0.4 a potem im cieplej to na 2gim bniegu 0.2 potem 3 0.3 4, 0.3 dziwne zjawisko a jak do domu wracalem to na pelnym ogniu na 4tym biegu potrafila nabic 0.6 i na 5 tak samo , dodatkowo nie wiem czemu swiruje mi obrotek dziala do powiedzmy 5 tysi normalnie a potem wskazówka faluje a czuc ze auto idzie jeszcze
jak mowie czas 14.7 to nie rewelacja ale bylo sporo lepszych aut które gorzej pojechaly wiec mysle ze ten upal dal nniezle po pupie i tak jestem zadowolony jest motywacja do dalszego dzialania
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Upał na pewno dało się odczuć. U mnie tak sytuacja jak u Ciebie z niskim doładowaniem na początku i potem już więcej właśnie na piątce w trasie była jak westgate puszczał ( w moim wypadku sprężyna aktuatora padła ). Warto żebyś się wybrał do przemy72 na strojenie. Masz ze 160 km, a według mnie robi to naprawdę dobrze.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Spręzyna spręzyną ale ma MBC którym jest niby ustawione doładowanie ale ma ten sam problem co u mnie, boost ustawiasz na 5 biegu albo na 4 więc niby jest te 0,5 ale na 2,3 biegu nie trzyma takiego doładowania więc na moje oko za mały WG do holseta i do takiego doładowania powinna trzymać już 0,5 na 2 biegu,
u mnie WG podpięte do muszli turbiny, sprężyna 0,5 bara a na 3 begu jak dam w palnik przeładowuje do 0,7, u mnie prze strasznie opony jęczą na 2 biegu i piszczą na 3 bo cały czas jest ten boost 0,5-0,7 u bosego na 2 biegu jest 0,2
większe WG żeby boost z holseta trzymać od 2 do 5 biegu 0,5
u mnie WG podpięte do muszli turbiny, sprężyna 0,5 bara a na 3 begu jak dam w palnik przeładowuje do 0,7, u mnie prze strasznie opony jęczą na 2 biegu i piszczą na 3 bo cały czas jest ten boost 0,5-0,7 u bosego na 2 biegu jest 0,2
większe WG żeby boost z holseta trzymać od 2 do 5 biegu 0,5
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
to juz wiesz jaka róznica jest pomiędzy garrett a holsetem
zwyczajnie na niskich biegach z powodu topornosci holset sie nie napedzi tak szybko i nie będziesz miał tam takiego boostu jak na wysokich biegach , robiac boost by gear troche mozesz poprawisc ale szału niema co sie spodziewac
zwyczajnie na niskich biegach z powodu topornosci holset sie nie napedzi tak szybko i nie będziesz miał tam takiego boostu jak na wysokich biegach , robiac boost by gear troche mozesz poprawisc ale szału niema co sie spodziewac
- Od: 8 gru 2012, 15:36
- Posty: 58
- Skąd: włoszczowa
- Auto: rx-8 k20
Wiadomo że garrett 4k holseta 2k więc w tej różnicy musi być coś wiecej niż napis i jest
Ale u mnie na 2 biegu jest już 0,5 bara i jakby WG był większy zapewne trzymałby te 0,5 do samego końca a że jest za mały do takiego wiadra to potem już jest dużooo spalin które musi upuścić ale WG za małe i wali boostem na full otwartym WG
Ale u mnie na 2 biegu jest już 0,5 bara i jakby WG był większy zapewne trzymałby te 0,5 do samego końca a że jest za mały do takiego wiadra to potem już jest dużooo spalin które musi upuścić ale WG za małe i wali boostem na full otwartym WG
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
14,7 to juz ladny czas chodz nadal dosc daleki od 14,2 jarka w wolnossacym ze.
w dzisiejszych czasach nie powinno sie uzywac juz mbc. ebc wstawiaj i wystroj turbinke tak zeby moment ograniczyc liniowo od 3 tys do odcinki co przedluzy zycie skrzyni i twoich opon. strojenie ebc tez w dzisiejszych czasach to blachostka i nawet mozna wystroic sobie boost w zaleznosci od biegow czyli na jedynce z boostem zero, dwojka boost 0,3 a od trojki pelen ogien i boost 1bar.
w dzisiejszych czasach nie powinno sie uzywac juz mbc. ebc wstawiaj i wystroj turbinke tak zeby moment ograniczyc liniowo od 3 tys do odcinki co przedluzy zycie skrzyni i twoich opon. strojenie ebc tez w dzisiejszych czasach to blachostka i nawet mozna wystroic sobie boost w zaleznosci od biegow czyli na jedynce z boostem zero, dwojka boost 0,3 a od trojki pelen ogien i boost 1bar.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Sądziłem że czasy będą dużooo lepsze ale to może dlatego że każdy miał kiepskie czasy rs6 klepało non stop 11,5 gdzie jak rozmawialismy to robił 10,8
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości