Mazda MX-3 EC KL-DE Turbo '94

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Bounty » 4 maja 2014, 20:29

Szybcy i wsciekli ;D
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Bosaczek55 » 18 maja 2014, 12:36

po malej przerwi kilka newsów ... ;) mazda troszke postała z racji na to ze sprzegło zaczeło slizgać powyzej 0.4 b a więc spiek 4 lapki
Obrazek
odnowiona skrzynia z 5tym biegiem od fs
Obrazek
poskladane i jezdzące ;)
doladowanie malutkie bo to wyjazd prosto po zlozeniu ;)

dodatkowo strasznie ciezkie odpalanie i zalewanie ...
wszystko usuniete 2dniowa walka ale sie udało ;)
po pierwsze czujnik vr miał jakies problemy
wtryski juz 370 aczkolwiek na 6 cylindrze troche cieklo ;p co bylo powodem zalewania, juz ogarniete ;)
pali od strzała , afr w normie
wiec mozna dalej bawic sie z doladowaniem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez weede » 18 maja 2014, 20:15

Czekam na film gdzie idziesz pełnym ogniem a nie po bułki :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez piwo » 18 maja 2014, 20:20

dokladnie. 18s do 160km/h to moze 16s na cwiartke. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Bosaczek55 » 19 maja 2014, 06:46

No bedzie trzeba cos nakrecic ;)
a tymczasem
fotka na 5tym biegu ;)
Obrazek
a tu troche fotek ze spotu adhd wczoraj ;) robione przez kolege Sylwo ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez buczos » 25 maja 2014, 19:54

Bosaczek55 jakie czasy dziś w Rzeszowie? widziałem na którymś z filmików na yt że startowałeś :)
akcja od 4.12
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:20
Posty: 3447 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Postprzez Bosaczek55 » 25 maja 2014, 22:10

najlepszy czas 14.7
straszne gorąco , ogolnie nie było źle, boost no jakies 0.3 tylko, pierwsza dluzsza trasa noi pierwszy raz w zyciu startowalem na takich zawodach ;)
troche lipa ze nie bylo przejazdów testowych gdzie mozna by np podkrecic doladowanie czy wprowadzic jakies poprawki.. odrazu przejazdy eliminacyjne 4 pod rząd i tyle jazdy na cala impreze troche szkoda ze nie pokrecilem mbc przed zawodami no ale cóż
kogos tam objechalem wiec bez tragedi
wiem przynajmniej ze do nastepnych zawodów trzeba conieco poprawic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez witek » 25 maja 2014, 22:13

Patent na zbiorniczek wyrównawczy MEGA :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2014, 07:59

Ciężkie zawdy okropnie gorącooooo, pod maskami masakra, ale wiadomo już nad czym pracować :)

jakby nie było leon 307 koni dostał baty :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez michaelB » 26 maja 2014, 09:42

Mów młody coś więcej :) Od Ciebie ten Leon dostał czy od Bosego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez Bosaczek55 » 26 maja 2014, 10:18

Odemnie :)na tym filmiku wlasnie jest ten wyscig:)
mlody nie startowaal ale byl goscinnie mxem w koncu dwie na trasie robily robote :)

z tym tez problemow nie bylo najmniejszyych ;p
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez michaelB » 26 maja 2014, 10:57

Doładowanie 0,3 bara i 300-stu konny leon w tyle brzmi dość zaskakująco. Ale jeśli faktycznie, to Mx musi iść dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez Bosaczek55 » 26 maja 2014, 11:21

no gosc twierdzil ze tyle wlasnie ma bo gadalismy troche postartach, a ile naprawde .. tego nie dowie sie nikt to bylo pomodzone 1.8 t wiec momentu jakos strasznie nie bylo ..
trzeba umnie ogarnac dobrze doladowanie bo raz mialem 0.4 a potem im cieplej to na 2gim bniegu 0.2 potem 3 0.3 4, 0.3 dziwne zjawisko a jak do domu wracalem to na pelnym ogniu na 4tym biegu potrafila nabic 0.6 i na 5 tak samo , dodatkowo nie wiem czemu swiruje mi obrotek dziala do powiedzmy 5 tysi normalnie a potem wskazówka faluje a czuc ze auto idzie jeszcze
jak mowie czas 14.7 to nie rewelacja ale bylo sporo lepszych aut które gorzej pojechaly wiec mysle ze ten upal dal nniezle po pupie :) i tak jestem zadowolony :) jest motywacja do dalszego dzialania :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez michaelB » 26 maja 2014, 14:53

Upał na pewno dało się odczuć. U mnie tak sytuacja jak u Ciebie z niskim doładowaniem na początku i potem już więcej właśnie na piątce w trasie była jak westgate puszczał ( w moim wypadku sprężyna aktuatora padła ). Warto żebyś się wybrał do przemy72 na strojenie. Masz ze 160 km, a według mnie robi to naprawdę dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2014, 15:00

Spręzyna spręzyną ale ma MBC którym jest niby ustawione doładowanie ale ma ten sam problem co u mnie, boost ustawiasz na 5 biegu albo na 4 więc niby jest te 0,5 ale na 2,3 biegu nie trzyma takiego doładowania więc na moje oko za mały WG do holseta i do takiego doładowania powinna trzymać już 0,5 na 2 biegu,

u mnie WG podpięte do muszli turbiny, sprężyna 0,5 bara a na 3 begu jak dam w palnik przeładowuje do 0,7, u mnie prze strasznie opony jęczą na 2 biegu i piszczą na 3 bo cały czas jest ten boost 0,5-0,7 u bosego na 2 biegu jest 0,2

większe WG żeby boost z holseta trzymać od 2 do 5 biegu 0,5
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez przema72 » 26 maja 2014, 15:22

to juz wiesz jaka róznica jest pomiędzy garrett a holsetem

zwyczajnie na niskich biegach z powodu topornosci holset sie nie napedzi tak szybko i nie będziesz miał tam takiego boostu jak na wysokich biegach , robiac boost by gear troche mozesz poprawisc ale szału niema co sie spodziewac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 15:36
Posty: 58
Skąd: włoszczowa
Auto: rx-8 k20

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2014, 15:31

Wiadomo że garrett 4k holseta 2k więc w tej różnicy musi być coś wiecej niż napis :) i jest

Ale u mnie na 2 biegu jest już 0,5 bara i jakby WG był większy zapewne trzymałby te 0,5 do samego końca a że jest za mały do takiego wiadra to potem już jest dużooo spalin które musi upuścić ale WG za małe i wali boostem na full otwartym WG
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 26 maja 2014, 16:58

14,7 to juz ladny czas chodz nadal dosc daleki od 14,2 jarka w wolnossacym ze.
w dzisiejszych czasach nie powinno sie uzywac juz mbc. ebc wstawiaj i wystroj turbinke tak zeby moment ograniczyc liniowo od 3 tys do odcinki co przedluzy zycie skrzyni i twoich opon. strojenie ebc tez w dzisiejszych czasach to blachostka i nawet mozna wystroic sobie boost w zaleznosci od biegow czyli na jedynce z boostem zero, dwojka boost 0,3 a od trojki pelen ogien i boost 1bar.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2014, 17:57

Sądziłem że czasy będą dużooo lepsze ale to może dlatego że każdy miał kiepskie czasy rs6 klepało non stop 11,5 gdzie jak rozmawialismy to robił 10,8 :|
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pyton162 » 26 maja 2014, 21:49

a gdzie sa jakies oficjalne info, ciekawią mnie czasy białego itr-a
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy