Mazda3 Exclusive BK Y6 2005 "LOW_AIR EMCZY" – SPRZEDAM ! WARTO !
Napisane: 17 sty 2013, 17:46
Siema!
Z góry dziękuję za temat w Projektach.
★Coś o aucie i przygodach:
Mazdę zakupiłem od pewnego HANSA z Austrii w grudniu 2009 roku. Z początku miała służyć tylko do przemieszczania się lecz szybko zaczęły się małe modyfikacje, Cali filmy , mój mentor SHAVI WIJEGUNARATE i jego Mazdaspeed 3 z mazdafitment & royalorigin– chłop robi ciążką robotę!
Plany i intencje miałem szczere już w 2011 roku. Zamówione MB BATTLE miał wpaść gwint itd. Potem rozmowa z Diupsem na pamiętliwych urodzinach w mini "RÓB TO I PAKUJ SIĘ NA RACEISM!". Plany się posypały z rokiem 2012 ze względu finansowych – utrata pracy i ogólnie ciężki czas. Nie dałem za wygraną, spiąłem się i 3 dni przed samym RACEISM EVENT auto wyjechało na glebie od Klema Custom Garage.
★Tu chciałem podziękować Kubie z Tuningkingz za wsparcie, chłopakom od Klemy za szybkie ogarnięcie auta, Diupsowi za Event i Panu MOOCHA za fote jak śpię super zmęczony na evencie
Wysoka Piatka!
★Po kolei:
AUTO: Mazda 3 rok 2005,
SILNIK: 1.6 MZ-CD (tak,diesel) 110km,
UKLAD DOLOTOWY: Wkładka K&N,
UKLAD WYDECHOWY: 2,5'' Kompletny z Mazdyspeed 3 (USA)
ELEKTRONIKA: seria,
UKLAD NAPĘDOWY: seria,
ZAWIESZENIE: Gwint WEITEC HICON GT all round plus "James Barone Racing" rear camber kit (+ camber-plejtsy na przód czekają na założenie).
18.04.2015
EDIT: Wpadł Air-ride by Czesław Customizer :
– zbiornik 20l -malowany proszkowo w kolor gunmetal.
– 2szt. kompresorów Viair 380C.
– dwa przekaźniki i jeden czujnik.
– wyłączniki wkomponowane wraz z manometrami w deskę.
– Manometry Viair 2" pojedynczy i podwójny- podświetlane w kolorze kokpitu.
– Okucia i poduszki w tym zestawie najlepsze jakie weszły – przód 3 bałwany, tył dwa niskie – polakierowane proszkowo.
– Zawory Asco 1/4 5/3 i wyspa zaworowa 1/4 compact by Czesław.
– Przewody 6mm poliamid (tekalan).
– złączki metalowe i skręcane.
– przewody w stalowym oplocie, zakuwane, metalowe, skręcane.
– Spust zewnętrzny, odwadniacz między butlą i zaworami.
– Podniesienie podłogi w bagażniku (mdf), zbiornik na zewnątrz, reszta części schowana w wnęce koła pod podłogą.
UKLAD HAMULCOWY: Póki co seria – swap z mazdyspeed3
BODY-KIT: Cały bodykit ATH HINSBERGER plus antena i lotka z Mazdaspeed3 (USA), CCFL HALO rings 6000k.
KOŁA: 18'' x 8.75'' XXR 527 Chrome Black , opony NEXEN n8000 215/35/18 all round, nakrętki R4 40mm Neo-chrome.
1.01.2016
Edit: W sezonie 2016 wpadną w końcu koła z metką w szerokości i w 19"
ŚRODEK: Cały środek z Mazdyspeed3 (USA) – kubełki skóra – alcantara z czerwonym obszyciem.
CAR-AUDIO: Seria plus Subwoofer BLAUPUNKT GTB 8A GTB8A.
PLANY: program, zmiana koloru auta (wrap), swap hamulców itd...
★Dane ogólne:
– model : MAZDA 3 (BP8J EAE)
– silnik : Y6
– moc seryjnie: 109ps
– wersja nadwozia : HB
– wersja wyposażenia : Exclusive (sport?)
– kolor : srebrny (22V)
– rocznik: 2005
– data 1 rejestracji : 29.06.2005
– przebieg w momencie zakupu 52 000km ( potwierdzony ksiażką, serwisowany do teraz w ASO )w tym momencie 96 000km.
★Wyposażenie:
– 6 poduszek z kurtynami,
– Climatronic,
– komputer pokładowy,
– sterowanie radia z kierownicy,
– szyby sterowane elektrycznie z blokadą,
– elektryczne lusterka (podgrzewane),
– centralny zamek z pilotem,
– skórzana kierownica i mieszek,
– wykończenia w kolorze PIANO BLACK,
– systemy bezpieczeństwa ABS, DSC,
– regulowana wysokość świateł,
– ISOFIX,
– Radio CD,
★Modyfikacje od początku:
– Zderzak przedni bez halogenów ATH HINSBERGER ( http://tiny.pl/h2t89),
– Zderzak tylny ATH HINSBERGER (http://tiny.pl/h2t8w ),
– Progi ATH HINSBERGER (http://tiny.pl/h2t8d),
– Lotka ATH HINSBERGER (http://tiny.pl/h2t8f),
– Grill przód ATH HINSBERGER (http://tiny.pl/h2t85),
– CCFL HALO RINGS-ringi świateł przednich,
– Fotele "kubełkowe" skóra-alcantara z MAZDASPEED3 (USA),
– Mieszek w obszyciu foteli (mazdaspeed3),
– Nakładki na pedały + podstopnica (mazdaspeed3),
– Spojler tylny zamieniony z ATH na ori mazdaspeed3 (USA – dłuższa wersja),
– Felgi 17''x 8'' PLW (ProLine PU)
– Opony 225/45/17 Bridgestone Turanza / zima --> Dunlop SP WINTER SPORT 3D 205/55/16 na alu,
– Obniżone zawieszenie -30mm EIBACH PRO KIT SPRINGS,
– Wkładka filtru powietrza K&N,
– Wydech końcowy mazdaspeed3 2,5'',
– krótsza antena mazdaspeed3,
– Subwoofer AKTYWNY BLAUPUNKT GTB 8A GTB8A z kablami BULL AUDIO.
– XXr 527 8,75 et35 Black Chrome + Nexen N8000 215/35/18 potem Nankang NS20 205/35/18"
– Camber Arms na tył James Barone Racing up to -12 degree
– Camber plates przód – cięcie kielicha aby można było zrobić większy negatyw.
– Poszerzenie nadkoli tylnych.
– Air-ride by Czesław Customizer.
– Przednie tarcze nawiercane 295mm.
itd..
★TO DO 2013:★
– Zawieszenie gwintowane -30/-60/70 DONE! 10.2.2013
WEITEC HICON GT :
– MK1 PillowBall Bearing Camber Kit Plates For Coilover Kit ZAMÓWIONE ! 23.04.2013
PRZYSZŁY ! 8.05.2013 ! DONE!
– JAMES BARON RACING (http://www.jamesbaroneracing.com/store/) Rear camber kit Adjustable +8.0° to -8.0° ZAMÓWIONE ! 23.04.2013
PRZYSZŁY ! 8.05.2013 ! DONE!
– Dystanse +20 – DONE 21.07.2013
– Malowanie zacisków DONE ! 25.04.2013
LINK ---> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=147192&start=80
– Malowanie elementów nadwozia ( nadkola tylne, próg, emblematy etc. ) DONE ! 20.12.2013
★DODATKOWO:
NOWE FELGI XXR 527 18'' x 8.75 et 35 plus nakrętki NEO CHROME r4 ! 24.04.2013 DONE!
★ Wymiana Prawego i Lewego wahacza (przód) 26.02.2014
★ Wymiana lewej półosi (krótka) 26.02.2014
★ Wymiana poduszek amortyzatorów przód (gwint) 26.02.2014
8.8.2014
Przy przebiegu 112735km
Wymiana:
Oleju – ELF SXR EVOLUTION 900 5w30 – siakiś zastępca starego ELFA taki sam skład, lepkość itd tylko działa także w nowych dieslach – zmniejszyli tarcie.
Filtr Oleju – Filtron
Filtr Kabinowy – Filtron – po wymianie zauważyłem, że nawiew jak i klima działa 4x mocniej z czego jestem bardzo zadowolony bo upały ostatnio uporczywe.
Filtr Powietrza – Wkładka K&N została gruntownie wyczyszczona Cleanerem KN i naoliwiona.
Filtr Paliwa – Bosh.
★FOLLOW ME ON INSTAGRAM:★ http://instagram.com/chudy_
★Krótki filmik z rolla★
★★★★