Mazda3 Exclusive BK Y6 2005 "LOW_AIR EMCZY" – SPRZEDAM ! WARTO !

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez chudymud » 21 lut 2013, 17:00

Paolo napisał(a):na wiosnę czekasz czy wcześniej? Zastanawiam się jaką teraz będziesz miał średnią prędkość przelotową przez Kraków :P a i pochwal się minus ile w stosunku do serii??

Mozna powiedziec ze dziury w krk znam na pamiec (choc po tej zimie bedzie z tym gorzej) wiec luzno, juz jezdze slalomem :P Teraz mam -30mm wg EIBACH'a. W weitecu jest od -20 do ok. -70mm wiec pewnie bedzie jak najnizej <faja> wysokosc uzalezniona jest tylko od przedniego zderzaka :)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 19:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez Dominator » 21 lut 2013, 17:35

Ile bierzesz z a godzinę odsnieżania? :P
spoko zawias :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez chudymud » 21 lut 2013, 21:11

Dominator napisał(a):Ile bierzesz z a godzinę odsnieżania? :P
spoko zawias :)

W sezonie lan$$u sie nie odsnieża :P
Dzieki wielkie :)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 19:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez radzi89 » 21 lut 2013, 21:44

Super, tez planowalem gwint, budzetowo Bilsteina albo na grubo KW lecz w planie sprzedaz auta wiecchybanieoplacasie taka inwestycja...
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez tomek-waw » 21 lut 2013, 21:53

chudymud napisał(a):Teraz mam -30mm wg EIBACH'a

Na tym zawieszeniu u mnie jest 16cm do gleby ( mierząc na przodzie do czarnej listwy zabezpieczającej )


Image163.jpg



Producent podaje inne parametry niż piszesz.

Marke: Weitec
Hersteller Art.-Nr.: 13275006
Produkt: Gewindefahrwerk
Zulassung: TÜV Teilegutachten
Lieferumfang: Set VA Gewindefederbeine, HA Federn mit Höhenverstellung + Dämpfer
Ausfuehrung: GT (feste Kennung)
Baujahr: 10 / 2003-
Tieferlegung VA: 30-60 mm
Tieferlegung HA: 30-60 mm
Verstellung VA: Gewinde
Verstellung HA: Gewinde
Haerteverstellung: keine
Achslast VA: – 970 kg
Achslast HA: – 910 kg
Material: Stahl verzinkt
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 00:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez chudymud » 22 lut 2013, 10:39

tomek-waw napisał(a):
chudymud napisał(a):Teraz mam -30mm wg EIBACH'a

Na tym zawieszeniu u mnie jest 16cm do gleby ( mierząc na przodzie do czarnej listwy zabezpieczającej )


Image163.jpg



Producent podaje inne parametry niż piszesz.

Marke: Weitec
Hersteller Art.-Nr.: 13275006
Produkt: Gewindefahrwerk
Zulassung: TÜV Teilegutachten
Lieferumfang: Set VA Gewindefederbeine, HA Federn mit Höhenverstellung + Dämpfer
Ausfuehrung: GT (feste Kennung)
Baujahr: 10 / 2003-
Tieferlegung VA: 30-60 mm
Tieferlegung HA: 30-60 mm
Verstellung VA: Gewinde
Verstellung HA: Gewinde
Haerteverstellung: keine
Achslast VA: – 970 kg
Achslast HA: – 910 kg
Material: Stahl verzinkt

Mam zupelnie inny zderzak z przodu, jest nizszy niz seria, u mnie jest ok 11cm przy najblizszym punkcie do ziemi.
Co do danych producenta wiem jakie sa ;) po malych modyfikacjach zejdzie nawet ponad 70 :)

Dopisano 22 lut 2013 10:56:

radzi89 napisał(a):Super, tez planowalem gwint, budzetowo Bilsteina albo na grubo KW lecz w planie sprzedaz auta wiecchybanieoplacasie taka inwestycja...

Mi sie udało akurat tanio kupić.
Z ciekawostek, czytałem gdzieś ,że KONI jak i WEITEC są dziećmi KW (KW -koni weitec) produkowanymi do dailycarow jak i na tor (uzaleznione od modelów) czyli jest to taka troche tansza wersja KW.
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 19:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez Chaty » 22 lut 2013, 18:00

będzie się działo, kręć go na maksa, będzie w końcu jakaś niska mazda <spoko> <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2011, 19:44
Posty: 320
Skąd: Bialystok

Postprzez radzi89 » 22 lut 2013, 19:22

Moim zdaniem z gwintem skręconym na maksa wyglądałaby mega słabo bez grubych felg :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez tomek-waw » 22 lut 2013, 19:23

chudymud napisał(a):po malych modyfikacjach zejdzie nawet ponad 70

Mam nadzieję, że osadzenie nie wzięło Ci się z oglądania filmików z USA.
Przepraszam za ironię. :)

W końcu, auto ma chyba jeździć a nie robić miską o asfald.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 00:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez SiN4don » 23 lut 2013, 10:42

Dżizas, masakra jakaś :|
Jakbym taki gwint zrobił w garażu to już bym nigdy z niego nie wyjechał... bo prześwitu by mi brakowało i zawiesiłbym się na wyjeździe ;)
Generalnie zaprosiłbym takiego hamerykańca na poznańskie drogi – daleko by nie zajechał :D

Wracając do tematu – czekam na efekt gwintu u Ciebie :)
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing...

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 08:32
Posty: 429 (1/1)
Skąd: Wlkp
Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18

Postprzez chudymud » 23 lut 2013, 13:08

radzi89 napisał(a):Moim zdaniem z gwintem skręconym na maksa wyglądałaby mega słabo bez grubych felg :P

spoko spoko wszystko w swoim czasie, nie są to tanie rzeczy ;)
Na tych felgach zobaczysz, że nie będzie "mega słabo" wyglądać.
tomek-waw napisał(a):Mam nadzieję, że osadzenie nie wzięło Ci się z oglądania filmików z USA.
Przepraszam za ironię. :)

W końcu, auto ma chyba jeździć a nie robić miską o asfald.

Wzięło mi się bo skąd inaczej?
W Polsce jest pod tym względem bieda poza forum raceism.pl gdzie są grube projekty i wiadomo o co chodzi.
Wiadomo z SHAVIM (właściciel speeda które dodałeś) nie ma co konkurować. Prawdopodobnie najniższa trójka na świecie. Negatyw z tyłu na -5.5stopnia a osadzenie felgi et15 ... ŚWIR. No ale to CALI gdzie po drogach jedzie się jak po maśle. Jedni ścigają się na 1/4 inni omijają dziury ;) :D
SiN4don napisał(a):
Wracając do tematu – czekam na efekt gwintu u Ciebie :)

Na wiosnę będą pierwsze efekty :)

Tutaj fajniejszy filmik :
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 19:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez Paolo » 23 lut 2013, 16:14

chudymud napisał(a):Na wiosnę będą pierwsze efekty


oby nie taki jak na końcu tego filmu :P

Chudy to co spoty trzeba będzie organizować w miejscach bez progów zwalniających żebyś się pojawił ;P

A tak na poważnie jeżeli teraz masz 11 do asfaltu to do ilu zamierzasz zejść? Myślałeś nad tym, czy to będzie metoda zamontuję i będę kombinował ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 1832 (106/48)
Skąd: Kraków
Auto: Grafitowe

Postprzez Seraf » 23 lut 2013, 16:51

pamiętajcie że większość amerykańskich projektów jest na airlifcie :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 23:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez chudymud » 23 lut 2013, 16:55

Paolo napisał(a):A tak na poważnie jeżeli teraz masz 11 do asfaltu to do ilu zamierzasz zejść? Myślałeś nad tym, czy to będzie metoda zamontuję i będę kombinował ?

Dokładnie nie da się ocenić jak nisko będzie.
Prostym rachunkiem powinno być 8cm ale wydaje mi się , że może być nawet niżej :>
Wszystko też będzie zależało od wysokości opon i od negatywu z tyłu :]
Niestety muszę uwzględnić panujący hardcore na drogach, więc na pewno zderzakiem po glebie – jak w Cali – jeździć nie będe (prawie <diabełek> )

Będę miał do sprzedania sprężyny Eibacha -30 jak by ktoś chciał ;)

Dopisano 23 lut 2013 16:57:

Seraf napisał(a):pamiętajcie że większość amerykańskich projektów jest na airlifcie :D

Jak starczy hajsu to będzie coś takiego :
http://www.airride-system.pl/pls-pneumatic-lift-system-przod-p-201.html
<czarodziej>
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 19:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez Paolo » 23 lut 2013, 17:04

chudymud napisał(a):Będę miał do sprzedania sprężyny Eibacha -30 jak by ktoś chciał


pochwal się za ile i jaki przebieg na tym zrobiłeś? Negatyw :> jestem ciekaw w takim razie jak zareagują na kontroli technicznej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 1832 (106/48)
Skąd: Kraków
Auto: Grafitowe

Postprzez Bartoliniusz » 23 lut 2013, 23:22

jak bedziesz eibachy sprzedawal to pisz od razu jaki przebieg itd, a jak bedzie ok to sie moze dogadamy :D
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 22:21
Posty: 744 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

Postprzez radzi89 » 24 lut 2013, 00:34

Zamawiasz regulowane wahacze na tył ?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez Chaty » 24 lut 2013, 11:00

Ludzie, chłopak chce zrobić porządną glebę a wy takie głupoty gadacie <cisza> na glebie da się jeździć w polsce tylko trzeba umieć jeździć :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2011, 19:44
Posty: 320
Skąd: Bialystok

Postprzez chudymud » 24 lut 2013, 11:34

radzi89 napisał(a):Zamawiasz regulowane wahacze na tył ?

Yeap! Bede zamawiał (jest napisane na pierwszej stronie w to do :P )
http://www.streetunit.com/SURE_Motorsports_Guerrilla_Arms_p/sure0603.htm
Nie wiem dokladnie ile Eibachy maja przebiegu, ja zrobilem na nich 30tyś :)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 19:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez radzi89 » 24 lut 2013, 11:48

Chaty napisał(a):Ludzie, chłopak chce zrobić porządną glebę a wy takie głupoty gadacie <cisza> na glebie da się jeździć w polsce tylko trzeba umieć jeździć :P


A Co to jest dla Ciebie porządna gleba ? Wszystko przecież zależy od auta. E30 zglebowałem 7 cm i można nim normalnie jeździć, ba można nawet opuścić ją jeszcze bardziej. W przypadku Mazdy 3 nie wyobrażam sobie jeżdżenia na co dzień z glebą większą niż 50mm, po prostu zawis jest tak zrobiony, że będzie to męczące, pomijam już to, że ze względu na przedni zderzak nie zaparkujesz nigdzie gdzie wystąpi krawężnik :) Kolejna najważniejsza dla mnie sprawa – auto ma fajnie jeździć, nie tylko wyglądać :)

Inna sprawa, że moim zdaniem duża gleba jest fajna jedynie przy zacnej feldze, w przypadku M3 widziałbym BBS LM, też o nich myślałem do siebie....ale jak już mówiłem planowana zmiana auta wstrzymuje głupie pomysły :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy