Mazda RX-8 FE k20 '05 – by Przema72

Bazą projektu jest Mazda RX-8 z 2005r. po "panewce" przy przebiegu 120tys. km.
Główne założenia modyfikacji to umieszczenie silnika k20 w RX-8, zachowanie wszystkich systemów elektronicznych – kontroli trakcji , toru jazdy, wspomagania itp. Tak jakby auto wyjechało z tym silnikiem z fabryki.
A jak już wszystko uda się prawidłowo uruchomić , dołożyć T.
Mazda RX-8 FE k20 '05
Modyfikacje:
Silnik:
– swap na k20z4 z Civica Type R
– dwie chłodnice oleju
– przegrody miski olejowej
Układ dolotowy:
– kolektor ssący z silnika f22c
– przepustnica drive-by-wire
Układ wydechowy:
– 2.5 cala komorowy seria z RX-8
– kolektor wydechowy 4-1
Układ napędowy:
– skrzynia z RX-8
– sprzęgło 250mm z mazdy MPV (diesel)
Elektronika:
– ecumaster EMU
Układ hamulcowy:
– seria RX-8
Zawieszenie:
– seria RX-8
Wnętrze:
– 7" tablet Goclever t76 w miejscu seryjnego navi
plany na rok 2013
turbo +400hp
Silnik k20z4 z Hondy Civic TypeR z 2009r. po przebiegu 30tys.km:
Uszkodzona tarcza sprzęgłowa z RX-8:
Wankiel out:
Silnik połączony ze skrzynią z rexa:
Z lewej oem "sprzegiełko" k20 tarcza 220mm , z prawej sprzęgło z Mazdy MPV tarcza 250mm:
Zamach pojechał na kurację odchudzającą:
Jest piątkowy wieczór, więc postanowiłem sobie wsadzić k20 w budę:
Dwie zimowe fotki:
Tablet 7" w miejscu seryjnego navi:
Media: