Mazda RX-8 FE 1JZ-GTE Gojira Street Edition
Napisane: 13 sty 2012, 20:55
Krótkie info
Pierwsza w Polsce 8mka z tłokowcem
Silnik:
swap na R6 2491cm³ 1JZ-GTE 280KM i 363NM
wtryski top feed 440cm³
Turbo:
Holset HX30
koc Thermotec
customowa osłona z nierdzewki
Wydech:
nierdzewny kolektor chinol T4>T3 porting i polerka kanałów
wg chinol 50mm
nierdzewny screamer pipe 2.75''
nierdzewny przelot 2.75''
koniec Two Brothers 2.5''x2
zakute uszczelki
grafitowy bandaż Thermoteca kolektor, screamer, downpipe >40m
Dolot:
FMIC rdzeń 600x300x76mm czarny
rury 2.5''/2.75''
customowe profile
sylikony 4oplotowe
wzmacniane opaski
bov Properfekt
Chłodzenie:
seryjne chłodnice oleju
customowe przewody
podstawka z termostatem Mocal
Układ kierowniczy:
przekładnia Supra MKIII Turbo
zmodyfikowane drążki
Układ hamulcowy:
oplot Goodridge
Układ paliwowy:
Walbro 255
seria jako pomocnicza
customowy odpowietrznik zbiornika
Zawias:
przedni stabilizator 35mm
przednia rozpórka custom
Napęd:
lekki zamach ORC
dwutarczowy czterołopatkowy spiek ORC
dedykowany ori dzwon do konwersji z automatu
R154
customowy domek
customowy wał
dyfer z Shinki
wzmocnienie belki
Wnętrze:
zegary AG boost, egt i temp oleju w dedykowanym daszku nad panelem
Co działa w stosunku do serii:
wszystko oprócz esp
Przeznaczenie:
daily car
O szczegółach modyfikacji/przeróbek nie będę pisał – to jeden wielki custom
Kilka fotek:
attachment=5]17.jpg[/attachment]
Obraz i dźwięk:
Pierwsza w Polsce 8mka z tłokowcem
Silnik:
swap na R6 2491cm³ 1JZ-GTE 280KM i 363NM
wtryski top feed 440cm³
Turbo:
Holset HX30
koc Thermotec
customowa osłona z nierdzewki
Wydech:
nierdzewny kolektor chinol T4>T3 porting i polerka kanałów
wg chinol 50mm
nierdzewny screamer pipe 2.75''
nierdzewny przelot 2.75''
koniec Two Brothers 2.5''x2
zakute uszczelki
grafitowy bandaż Thermoteca kolektor, screamer, downpipe >40m
Dolot:
FMIC rdzeń 600x300x76mm czarny
rury 2.5''/2.75''
customowe profile
sylikony 4oplotowe
wzmacniane opaski
bov Properfekt
Chłodzenie:
seryjne chłodnice oleju
customowe przewody
podstawka z termostatem Mocal
Układ kierowniczy:
przekładnia Supra MKIII Turbo
zmodyfikowane drążki
Układ hamulcowy:
oplot Goodridge
Układ paliwowy:
Walbro 255
seria jako pomocnicza
customowy odpowietrznik zbiornika
Zawias:
przedni stabilizator 35mm
przednia rozpórka custom
Napęd:
lekki zamach ORC
dwutarczowy czterołopatkowy spiek ORC
dedykowany ori dzwon do konwersji z automatu
R154
customowy domek
customowy wał
dyfer z Shinki
wzmocnienie belki
Wnętrze:
zegary AG boost, egt i temp oleju w dedykowanym daszku nad panelem
Co działa w stosunku do serii:
wszystko oprócz esp
Przeznaczenie:
daily car
O szczegółach modyfikacji/przeróbek nie będę pisał – to jeden wielki custom
Kilka fotek:
attachment=5]17.jpg[/attachment]
Obraz i dźwięk: