Mazda RX-8 FE 1JZ-GTE Gojira Street Edition

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez ravo » 5 cze 2012, 22:42

Sąsiad napisał(a):Wyplula w zasadzie serie.

to czemu tak słabo :) ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Sąsiad » 6 cze 2012, 06:48

Kilka roznic w stosunku do serii:

wiekszy IC
wieksze srednice ukladu IC
wieksze srednice kolektora wydechowego
stozek
1 wieksza turbina
wieksze wtryski
mocniejsza pompa
wieksze srednice wydechu
brak kata
zew wiekszy wg
bov


ztcw w subarakach bez strojenia takie historie zabieraja sporo mocy. Byc moze u mnie jest tak samo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 11:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Pit » 6 cze 2012, 08:20

1) Inercja w przypadku aut turbo to wróżenie z fusów/szklanej kuli
2) Jeszcze raz powtórzę – nie jeździj człowieku ze wskazówką boost'a na jakiejkolwiek dodatniej wartości autem ze zmianami wpływającymi na stosunek A/F, bez chociaż monitorowania tego stanu, o przestrojeniu nie wspomnę :|
3) Jak na tak małą turbinę, wstaje Ci dramatycznie późno, ale po pierwsze – to nie powinno Ci w żaden sposób, w tym momencie zaprzątać głowy. Po drugie – ten późny spool jest dla Ciebie na tę chwilę zbawienny
4) Z ostatniego posta wynika jeszcze klarowniej i dobitniej – oddaj auto komuś na strojenie, i to czym prędzej... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Sąsiad » 6 cze 2012, 08:33

Pit, jak skoncza wkoncu poprawki idzie na strojenie.

W okolicy mamy jeszcze inercje z hamulcem, ale to chyba tez niewiele powie(?) i dynomet – co o tym myslisz?


Wydawalo mi sie, ze 3.2k to wczesnie <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 11:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Pit » 6 cze 2012, 08:55

Sąsiad napisał(a):...mamy jeszcze inercje z hamulcem, ale to chyba tez niewiele powie(?) i dynomet – co o tym myslisz?

Myślę, że powinieneś zainwestować w pomiar na obciążeniówce. Ale, na boga, po przestrojeniu!

Sąsiad napisał(a):Wydawalo mi sie, ze 3.2k to wczesnie <oczy>

Aa.... to OK, wcześnie... ;) W mojej ocenie, przy tak małej turbince w 1JZ powinieneś przy 3200 zbliżać się do full'a, natomiast – jeszcze raz powtórzę – próbuj jednak po przestrojeniu (...) Poniżej masz możliwość oglądu, jak wstaje (spora, a wśród forumowych znawców uważana za mającą wielkiego lag'a) HX50 w moim aucie. To był setup 0,6 bara, marzec 2011, ~360KM. Zero jest zaraz po naciśnięciu pedału gazu...


http://www.youtube.com/watch?v=Povi-iSj ... e=youtu.be
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Sąsiad » 6 cze 2012, 09:06

W widzianych przeze mnie driftowozach z 1jz na HX35 – na + przechodzi przy 3.8k.


Po wcisnieciu na jakich obrotach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 11:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez ravo » 6 cze 2012, 09:34

Sąsiad napisał(a):W okolicy mamy jeszcze inercje z hamulcem, ale to chyba tez niewiele powie(?) i dynomet – co o tym myslisz?

Inercja dobrze "wyregulowana" spokojnie pokaże bardzo dokładnie moc auta :) moment w aucie turbo już będzie z kosmosu.

albo coś na koło albo obciążeniowa ale ostatnio pojawiło się tego tyle, że też czasami są to wykresy z bajki, więc jak bym mierzył auto na drodze :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pit » 6 cze 2012, 09:38

Sąsiad napisał(a):W widzianych przeze mnie driftowozach z 1jz na HX35 – na + przechodzi przy 3.8k.

Nie mam pojęcia, co, gdzie, jak, dlaczego i jak często widujesz ;) Nie mam zamiaru się z Tobą licytować, nie mam w tym żadnego interesu ;) W mojej subiektywnej ocenie totalnego obserwatora z boku, "zero" przy 3.2krpm na czwartym biegu przy HX30 jest wynikiem... takim sobie :)

Sąsiad napisał(a):Po wcisnieciu na jakich obrotach?

Jakichkolwiek, nawet wolnych... Aby nie być gołosłownym:


http://youtu.be/Rb7V7-6p5eA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Sąsiad » 6 cze 2012, 11:00

coś tam widać wskazówkę doładowania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 11:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Pit » 6 cze 2012, 11:08

Nic nie widać... Problem może być jeszcze jeden – obrotomierz bardziej jako poruszająca się wskazówka, niż urządzenie pomiarowe... Jak w tym przypadku:

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Sąsiad » 6 cze 2012, 11:16

Pit napisał(a):Nic nie widać...



W domyśle wyświetla chyba 360p, zmieniłeś na hd? ;)



Pit napisał(a):Problem może być jeszcze jeden – obrotomierz bardziej jako poruszająca się wskazówka, niż urządzenie pomiarowe... Jak w tym przypadku:



O to chyba nie muszę się martwić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 11:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Sąsiad » 11 cze 2012, 09:27

Dostałem od kolegów którzy zajmą się zmianą koloru rexa podgląd z proponowanymi kolorami, wybranym przeze mnie body, felgami i maską:


Czerwony mat:

zzz1.jpg


Biały mat:
zzz11.jpg




Dostanę jeszcze trzecią opcję koloru, co myślicie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 11:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Soules » 11 cze 2012, 09:59

Biały mat <serduszka>
This! Is! Sparta!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2009, 21:11
Posty: 73
Skąd: Idar-Oberstein
Auto: Mazda 323f 1,5 97r.

Postprzez Seraf » 11 cze 2012, 10:00

do mnie bardziej przemawia biel :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 23:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez D4NI3L » 11 cze 2012, 10:26

2 opcje mi bardzo podobają :) tak wiec czy będzie ta czy ta bedzie naprawdę mega <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 14:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda CX-5 2.5 Automat
Mazda 3 2.0 Automat
Mazda 2 DE 1.5 MT

Postprzez Bartg » 11 cze 2012, 11:07

Czerwony, biały jest za popularny teraz na grubszych projektach ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Piterek17 » 11 cze 2012, 12:57

Zdecydowanie druga opcja ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2011, 12:18
Posty: 217 (0/1)
Skąd: Siemianice/Gdańsk
Auto: Mazda 323F Z5 98' LE

Postprzez chmooreck » 11 cze 2012, 13:16

zrób biało-czerwoną ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 17:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez radzi89 » 11 cze 2012, 13:25

Osobiście brałbym czerwony mat. Biały mat i czarny mat to najpopularniejsza folia..
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez Barthez » 11 cze 2012, 14:25

radzi89 napisał(a):czerwony mat

jeśli to ten kolor, o którym kiedyś gadaliśmy to jest mega ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 18:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy