Strona 4 z 5

PostNapisane: 10 maja 2012, 09:29
przez Boris86
200zł + przesyłka
Krzyż, kiedy robimy sesyjke? Widuje auto na mieście, chyba już zreperowane?

PostNapisane: 10 maja 2012, 12:50
przez Jacek176
Wszystko juz złożone do kupy i wystrojone?
Były jakies pomiary na hamowni albo sprawdzane osiągi? :D

PostNapisane: 10 maja 2012, 16:37
przez Boris86
Niestety nie, autko lata czasem z kompresorem, czasem ze zdjętym paskiem i skróconym dolotem jak dużo jeżdze. A wszystko to dlatego że zrobiło mi się małe zamieszanie z autami. Jedną MX6 sprzedaje sąsiadowi, ale on chce ją golutka bez żadnych zabawek, druga niestety po stłuczce będę musiał chyba rozebrać. Wziąłem się trochę za białą 323 żeby ją obudzić po 2 latach stania w garażu w setupie z turbinką, a tak w ogóle to chodzi za mną strasznie jakieś japońskie GT oglądałem już dwie Supry MK4 do przekładki, dwie trochę okradzione z cześci budy po FD3s, jakieś RX8. W wolnej chwili muszę tą czerwoną finalnie ogarnąć. Nie mówiąc o Kadecie C Coupe którego wypadało by w końcu poskładać.

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 10 maja 2012, 17:31
przez mlody1921
Zazdroszcze planów :D i finansów na takie hobby

Supra, FD, RX-8 no to będzie sie działo :)

Rx-8 z 2JZ :D

Ale japońca trzeba będzie przełożyć, może łatwiej z przekładka byś miał z Skyline R32/33

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 10 maja 2012, 19:25
przez Jacek176
Dasz radę na Ryki? :D

PostNapisane: 10 maja 2012, 19:47
przez Boris86
Jacku w połowie lipca raczej nie będzie mnie w Polsce. Jak by się spiąć to są 1-2 dni góra pracy, więc nie ma co dramatyzować.
Młody1921 finansów nie ma co zazdrościć, te auta są teraz na dobrą sprawę tańsze niż nasze doinwestowane kompaktowe Mazdeczki. Po prostu po kalkulacji wyszło że sprzedaż szarego MXa i rozebranie lepiej doinwestowanego srebrnego pozwoli myśleć o takich autach z niewielką ilością dołożonych pieniędzy. Jak nysan to wypadało by muskularnego GT-R, GTSy mi się tak nie podobają. Nie nastawiam się też od razu na pierdylion koni.
Z 2JZ i świetnym 1UZ na swapa problem ze skrzynią manualną. Ale jeśli ustrzelę jakiegoś rexa to pewnie będę następnym z tych którzy będą wytykani palcami za wsadzenie tłokowca. Rotory super, ale ja lubie mieć samochód do jeżdzenia. Bardzo mi się ideą podobają te silniki, ale spalaniem i żywotnością już nie.
Narazie nie ma co wróżyć z fusów. Koniec OT :)

PostNapisane: 11 maja 2012, 03:53
przez Krzyż
Apropo sesyjki to obydwoje dobrze wiemy, ze musi być. :) Auto jeździ bo co ma nie jeździć, teraz mi sie powoli kończą matury, chce gdzieś wyjechać i potem odmalować autko :) A więc wszystko leci zgodnie z planem, jak powiedziałem autko będę robił pod koniec maja/poczatek czerwca.

A o wtryski pytam z wiadomych powodów... Mniejsza o to, pogadamy jak się w koncu ustawimy. ogarnę co trzeba i na pewno się odezwę :)

PostNapisane: 5 lip 2012, 23:48
przez Rzarii
Stan auta super! Czekam na kolejną porcje zdjęć:)

PostNapisane: 1 maja 2013, 18:26
przez Boris86
Z newsów :

Autko zostało opisane przez serwis moje miasto łódź:
http://www.mmlodz.pl/418009/2012/7/1/au ... gory=sport

Z półek FMIC przyleciały nowe silikony, bo te ze stomilu strasznie puchły pod obciążeniem.
Obrazek

Stary kompresor został sprzedany, a jego miejsce zajał taki z idealnym stanem rotorów.
Uzupełniłem wszelkie elementy które miały jakiekolwiek ubytki jak listwy przy szybie czołowej, migacze itd.

Sezon rozpocząłem eventem "Wojna Północ – Południe" w Łodzkiej Manufakturze:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Mazda 323 BG GT BP '91 – kompressor + TWR / GTR Body + Rosso Scuderia

PostNapisane: 1 maja 2013, 20:18
przez Jacek176
Wiadomo już coś na temat osiągów auta? Jakieś wykresy, czasy?

Re: Mazda 323 BG GT BP '91 – kompressor + TWR / GTR Body + Rosso Scuderia

PostNapisane: 2 maja 2013, 11:38
przez mlody1921
Nie wiem jak śmiga co jak gdzie kiedy ale z zewnątrz auto powala BOSKIEEEE!!!!! mam nadzieje że mój Mx będzie kiedys tak dopracowany :)

PostNapisane: 2 maja 2013, 12:28
przez Misik
Widziałem ją na "wojnie" :D piękna jest, robi ogromne wrażenie. Szacunek za włożoną pracę ;)

PostNapisane: 2 maja 2013, 13:29
przez Seraf
zakładam że w realu wygląda lepiej (bądź to kwestia mojego monitora) ale kolor auta zdaje się wpadać w pomarańcz i troche mi się to nie podoba. Cała reszta Mega szacun za włożoną pracę <spoko>

PostNapisane: 2 maja 2013, 13:52
przez Bartosz_
Jest boska.... gratuluje projektu..... czyste męskie porno <serduszka>

Re: Mazda 323 BG GT BP '91 – kompressor + TWR / GTR Body + Rosso Scuderia

PostNapisane: 2 maja 2013, 20:51
przez Pit
Borys, od lat trzyma fason! Gratuluję!

PostNapisane: 2 maja 2013, 23:19
przez Boris86
Jacku nie mam nadal zrobionego pomiaru parametrów auta. W sumie też mnie to ciekawi, ale jak już mam dzień wolny i zamiast widoku auta służbowego, mogę spędzić czas ze swoimi autkami to wole albo nimi pośmigać , albo działać żeby dalej je rozwijać. Ostatnie miesiące zaś swoją uwagę w większości skupiłem nad tym oto projektem:
viewtopic.php?f=320&t=154191

W czerwonej 323 natomiast skupiłem się tylko na delikatnym poprawianiu detali przed sezonem.

mlody1921, Misik, Bartosz_Mx6, Pit. Bardzo wam chłopaki dziękuję za słowa uznania. Jest mi niezmiernie miło że auto się podoba. W ogromnej mierze Wasze auta napędzają do działania przy swoim.

Seraf auto wpada w pomarańcz w nocy w świetle laratni, zdaję się wtedy wręcz jak fluorescencyjne. Natomiast w ciągu dnia to typowa czerwień, chyba nawet pokusił bym się o stwierdzenie że najbardziej znana czerwień w świecie motoryzacji.

PostNapisane: 3 maja 2013, 08:37
przez Green-323
Boris auto przekozak zresztą jak każde z pod twojej ręki :)

Re: Mazda 323 BG GT BP '91 – kompressor + TWR / GTR Body + Rosso Scuderia

PostNapisane: 5 maja 2013, 21:59
przez asterf
Świetne autko :D , ten pakiet świetny nie wiem czemu się co niektórym nie pasi...

PostNapisane: 6 maja 2013, 21:10
przez onyx
Auto klasa, jedne z moich ulubionych na tym forum <spoko>

PostNapisane: 7 maja 2013, 19:26
przez Cukierek
Oj Boris, Twoja BG wygląda powalająco!
Wszystko zrobione z gustem i dopracowane w każdym detalu.