Mazda 323 BG GT BP '91 – TWR / GTR Body + Rosso Scuderia

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Boris86 » 28 gru 2011, 13:06

Dzięki chłopaki za miło opinie.
Ze mnie to żaden ścigany straszny ,więc to zagrożenie z mojej strony w klasie T to nikłe:) Doładowanie na aktualnym przełożeniu kółek to jakieś lekko półśmieszne jest, mam nadzieje na 0,6 – 0,8 bara na wiosne, bo to max jaki można z tego kompresora w tym silniku wycisnąć. Myślę że wtedy trzeba będzie jakieś wydajniejsze strzykawki założyć.
Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Pit » 29 gru 2011, 18:48

Boris86 napisał(a):Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.

SMT to drewno z epoki brązu ;) Do sterowania progresją podtlenku się ewentualnie nadaje :) Będziesz chciał ładować 0.8 bar to przeskoczysz szybciutko na coś ciekawszego z normalnym logowaniem, bo strojenie auta na SMT jest po prostu męczące (znając Ciebie i wiedząc, z czego czerpiesz przyjemności – będziesz zapewne stroił auto osobiście). Szczególnie, że wtryskiwacze chcesz zmienić :) Jeszcze raz gratulacje stary! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez tekknoraver » 30 gru 2011, 23:59

To i ja się przyłączę do gratulacji zakupu i ogólnie projektu tak zacnej BG :D i wg mnie lakier NIE jest kontrowersyjny,jest po prostu piękny jak całe to autko :) pozdrawiam i życze owocnych prac nad strojeniem :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 12:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez carmar » 22 lut 2012, 16:57

Nie ma co, robi wrażenie mazdiczka, <spoko> ,
Początkujący
 
Od: 20 paź 2011, 22:32
Posty: 5
Skąd: Krosno
Auto: Była Mazda 323 BG 1,3 16v 1994r. Hatchback, teraz Audi A3 8L 1,9 TDI, Już jest Mazda 3BK mps

Postprzez mlody1921 » 22 lut 2012, 17:12

Pięknie sie prezentuje w tym kolorze i z tym body :)

juz jeździ doładowana ? czy jeszcze nie ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Boris86 » 22 lut 2012, 19:15

Aktualnei siedzi w garażu i czeka jak zima sobie pójdzie, ale przed zapadnięciem w sen zimowy troche na doładowaniu pojeździła tylko na dość niskim bo wynikającym z fabrycznego koła pasowego kompresora i wału korbowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Bart0n » 23 lut 2012, 17:42

Wygląda świetnie, felgi fajnie się komponują choć kolor trochę kontrowersyjny ;) jak sprawuję ci się ten akumulator Kager? Kupiłem niedawno taki w sumie nie patrząc na inne i nie wiem czy mam się bać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 20:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez Boris86 » 23 lut 2012, 18:12

Jestem zadowolony, mam już go 3 albo 4 rok. Działa bez zarzutu. Ale razem ze mną niby z tej samej partii kupował znajomy i po 1,5 roku zaczął narzekać, ale do tej pory na nim jeździ więc chyba źle nie jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez szkodnik_byd » 29 lut 2012, 20:51

bardzo ciekawy projekt ;p coraz więcej kompresorów będzie a to chyba dobrze i ciekawie bedzie

moze przyjdzie czas na podział klas – bo będzie tyle tego

osobno turbo osobno kompesor ;D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 gru 2006, 23:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Jacek176 » 1 mar 2012, 09:01

szkodnik_byd napisał(a):osobno turbo osobno kompesor ;D

No bez przesady, takich podziałów to chyba nie ma nigdzie :D
Doładowanie to doładowanie, nie ważne turbo, kompresor czy podtlenek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez onyx » 1 mar 2012, 09:56

Jacek176 napisał(a):
szkodnik_byd napisał(a):osobno turbo osobno kompesor ;D

No bez przesady, takich podziałów to chyba nie ma nigdzie :D
Doładowanie to doładowanie, nie ważne turbo, kompresor czy podtlenek.

<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 1 mar 2012, 18:33

Mam pytanie do bardziej obeznanych, puszczenie podtlenku pokaże coś na zegarze doładowania?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 1 mar 2012, 18:40

zalezy czy gaz jest pod cisnieniem czy nie :) no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujemy podtelnek azotu czy to ze jest pod cisnieniem i sie rozpreza schladzajac mieszanke:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nitro_(motoryzacja)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4732 (214/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez onyx » 1 mar 2012, 19:58

Gib napisał(a):no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujem

Ja nie widziałem różnicy ;)


piwo napisał(a):zalezy czy gaz jest pod cisnieniem czy nie :) no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujemy podtelnek azotu czy to ze jest pod cisnieniem i sie rozpreza schladzajac mieszanke:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nitro_(motoryzacja)


Warto przypomnieć, że sam podtlenek azotu się nie pali dopiero w połączeniu z tlenem i benzyną tworzy mieszankę wybuchową. Pozwala na wtryśnięcie znacznie większej dawki paliwa – w wyniku panującej temperatury w komorach spalania, popularny gaz rozweselający, rozpada się na azot i tlen. W tej samej ilości, powietrza i N2O, ten 2-gi ma ok 10-15% więcej tlenu – stąd tyle samo więcej paliwa można wtrysnąć. Schładzanie to efekt uboczny rozprężania się gazu :)


P.S. Jeżeli dyskusja dalej się rozwinie, to wydzielę wątek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Boris86 » 31 mar 2012, 00:17

Obrazek

Dziś taką paczuszkę ze strzykawkami z RX8 420cc odebrałem, żeby nie szaleć mocniej z ciśnieniem na listwie i wydłużaniem czasu wtrysku.
Wg zagranicznych for miatowych powinny się sprawdzić jak ta lala w takim setupie. Na dniach testy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez xXx » 31 mar 2012, 08:34

Boris.....


Czemu nie powiedziałeś Pannie Młodej? <lol> <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 00:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Boris86 » 31 mar 2012, 11:05

Patryk,to Ty nie wiesz że o niektórych rzeczach lepiej kobietom nie mówić :D ? Nie wolisz jak jest po twojemu? <oczko>


...no i to brutalne V10
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez zemoj » 2 kwi 2012, 20:31

Projekt petarda! <diabel>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez BILON » 10 kwi 2012, 00:47

Borysek Twoja 323 wygląda genialnie i ten kolorek, po prostu jest boski. <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2004, 12:07
Posty: 247
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX6 2,5l 1992r.

Postprzez Krzyż » 10 maja 2012, 00:51

Ile Cie wyniosły te wtryski? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2011, 23:57
Posty: 77
Skąd: Łódź
Auto: 323 1.6 16v TWR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy