Mazda 323 BG GT BP '91 – TWR / GTR Body + Rosso Scuderia
200zł + przesyłka
Krzyż, kiedy robimy sesyjke? Widuje auto na mieście, chyba już zreperowane?
Krzyż, kiedy robimy sesyjke? Widuje auto na mieście, chyba już zreperowane?
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Niestety nie, autko lata czasem z kompresorem, czasem ze zdjętym paskiem i skróconym dolotem jak dużo jeżdze. A wszystko to dlatego że zrobiło mi się małe zamieszanie z autami. Jedną MX6 sprzedaje sąsiadowi, ale on chce ją golutka bez żadnych zabawek, druga niestety po stłuczce będę musiał chyba rozebrać. Wziąłem się trochę za białą 323 żeby ją obudzić po 2 latach stania w garażu w setupie z turbinką, a tak w ogóle to chodzi za mną strasznie jakieś japońskie GT oglądałem już dwie Supry MK4 do przekładki, dwie trochę okradzione z cześci budy po FD3s, jakieś RX8. W wolnej chwili muszę tą czerwoną finalnie ogarnąć. Nie mówiąc o Kadecie C Coupe którego wypadało by w końcu poskładać.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Zazdroszcze planów i finansów na takie hobby
Supra, FD, RX-8 no to będzie sie działo
Rx-8 z 2JZ
Ale japońca trzeba będzie przełożyć, może łatwiej z przekładka byś miał z Skyline R32/33
Supra, FD, RX-8 no to będzie sie działo
Rx-8 z 2JZ
Ale japońca trzeba będzie przełożyć, może łatwiej z przekładka byś miał z Skyline R32/33
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jacku w połowie lipca raczej nie będzie mnie w Polsce. Jak by się spiąć to są 1-2 dni góra pracy, więc nie ma co dramatyzować.
Młody1921 finansów nie ma co zazdrościć, te auta są teraz na dobrą sprawę tańsze niż nasze doinwestowane kompaktowe Mazdeczki. Po prostu po kalkulacji wyszło że sprzedaż szarego MXa i rozebranie lepiej doinwestowanego srebrnego pozwoli myśleć o takich autach z niewielką ilością dołożonych pieniędzy. Jak nysan to wypadało by muskularnego GT-R, GTSy mi się tak nie podobają. Nie nastawiam się też od razu na pierdylion koni.
Z 2JZ i świetnym 1UZ na swapa problem ze skrzynią manualną. Ale jeśli ustrzelę jakiegoś rexa to pewnie będę następnym z tych którzy będą wytykani palcami za wsadzenie tłokowca. Rotory super, ale ja lubie mieć samochód do jeżdzenia. Bardzo mi się ideą podobają te silniki, ale spalaniem i żywotnością już nie.
Narazie nie ma co wróżyć z fusów. Koniec OT
Młody1921 finansów nie ma co zazdrościć, te auta są teraz na dobrą sprawę tańsze niż nasze doinwestowane kompaktowe Mazdeczki. Po prostu po kalkulacji wyszło że sprzedaż szarego MXa i rozebranie lepiej doinwestowanego srebrnego pozwoli myśleć o takich autach z niewielką ilością dołożonych pieniędzy. Jak nysan to wypadało by muskularnego GT-R, GTSy mi się tak nie podobają. Nie nastawiam się też od razu na pierdylion koni.
Z 2JZ i świetnym 1UZ na swapa problem ze skrzynią manualną. Ale jeśli ustrzelę jakiegoś rexa to pewnie będę następnym z tych którzy będą wytykani palcami za wsadzenie tłokowca. Rotory super, ale ja lubie mieć samochód do jeżdzenia. Bardzo mi się ideą podobają te silniki, ale spalaniem i żywotnością już nie.
Narazie nie ma co wróżyć z fusów. Koniec OT
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Apropo sesyjki to obydwoje dobrze wiemy, ze musi być. Auto jeździ bo co ma nie jeździć, teraz mi sie powoli kończą matury, chce gdzieś wyjechać i potem odmalować autko A więc wszystko leci zgodnie z planem, jak powiedziałem autko będę robił pod koniec maja/poczatek czerwca.
A o wtryski pytam z wiadomych powodów... Mniejsza o to, pogadamy jak się w koncu ustawimy. ogarnę co trzeba i na pewno się odezwę
A o wtryski pytam z wiadomych powodów... Mniejsza o to, pogadamy jak się w koncu ustawimy. ogarnę co trzeba i na pewno się odezwę
- Od: 3 lip 2011, 00:57
- Posty: 77
- Skąd: Łódź
- Auto: 323 1.6 16v TWR
Stan auta super! Czekam na kolejną porcje zdjęć:)
Z newsów :
Autko zostało opisane przez serwis moje miasto łódź:
http://www.mmlodz.pl/418009/2012/7/1/au ... gory=sport
Z półek FMIC przyleciały nowe silikony, bo te ze stomilu strasznie puchły pod obciążeniem.
Stary kompresor został sprzedany, a jego miejsce zajał taki z idealnym stanem rotorów.
Uzupełniłem wszelkie elementy które miały jakiekolwiek ubytki jak listwy przy szybie czołowej, migacze itd.
Sezon rozpocząłem eventem "Wojna Północ – Południe" w Łodzkiej Manufakturze:
Autko zostało opisane przez serwis moje miasto łódź:
http://www.mmlodz.pl/418009/2012/7/1/au ... gory=sport
Z półek FMIC przyleciały nowe silikony, bo te ze stomilu strasznie puchły pod obciążeniem.
Stary kompresor został sprzedany, a jego miejsce zajał taki z idealnym stanem rotorów.
Uzupełniłem wszelkie elementy które miały jakiekolwiek ubytki jak listwy przy szybie czołowej, migacze itd.
Sezon rozpocząłem eventem "Wojna Północ – Południe" w Łodzkiej Manufakturze:
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Borys, od lat trzyma fason! Gratuluję!
Jacku nie mam nadal zrobionego pomiaru parametrów auta. W sumie też mnie to ciekawi, ale jak już mam dzień wolny i zamiast widoku auta służbowego, mogę spędzić czas ze swoimi autkami to wole albo nimi pośmigać , albo działać żeby dalej je rozwijać. Ostatnie miesiące zaś swoją uwagę w większości skupiłem nad tym oto projektem:
viewtopic.php?f=320&t=154191
W czerwonej 323 natomiast skupiłem się tylko na delikatnym poprawianiu detali przed sezonem.
mlody1921, Misik, Bartosz_Mx6, Pit. Bardzo wam chłopaki dziękuję za słowa uznania. Jest mi niezmiernie miło że auto się podoba. W ogromnej mierze Wasze auta napędzają do działania przy swoim.
Seraf auto wpada w pomarańcz w nocy w świetle laratni, zdaję się wtedy wręcz jak fluorescencyjne. Natomiast w ciągu dnia to typowa czerwień, chyba nawet pokusił bym się o stwierdzenie że najbardziej znana czerwień w świecie motoryzacji.
viewtopic.php?f=320&t=154191
W czerwonej 323 natomiast skupiłem się tylko na delikatnym poprawianiu detali przed sezonem.
mlody1921, Misik, Bartosz_Mx6, Pit. Bardzo wam chłopaki dziękuję za słowa uznania. Jest mi niezmiernie miło że auto się podoba. W ogromnej mierze Wasze auta napędzają do działania przy swoim.
Seraf auto wpada w pomarańcz w nocy w świetle laratni, zdaję się wtedy wręcz jak fluorescencyjne. Natomiast w ciągu dnia to typowa czerwień, chyba nawet pokusił bym się o stwierdzenie że najbardziej znana czerwień w świecie motoryzacji.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Świetne autko , ten pakiet świetny nie wiem czemu się co niektórym nie pasi...
Ostatnio edytowano 8 maja 2013, 23:14 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Usunięcie OT.
Powód: Usunięcie OT.
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
Oj Boris, Twoja BG wygląda powalająco!
Wszystko zrobione z gustem i dopracowane w każdym detalu.
Wszystko zrobione z gustem i dopracowane w każdym detalu.
Ostatnio edytowano 8 maja 2013, 23:18 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Usunięcie OT.
Powód: Usunięcie OT.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości