Mazda 323 BG GT BP '91 – TWR / GTR Body + Rosso Scuderia
Dzięki chłopaki za miło opinie.
Ze mnie to żaden ścigany straszny ,więc to zagrożenie z mojej strony w klasie T to nikłe:) Doładowanie na aktualnym przełożeniu kółek to jakieś lekko półśmieszne jest, mam nadzieje na 0,6 – 0,8 bara na wiosne, bo to max jaki można z tego kompresora w tym silniku wycisnąć. Myślę że wtedy trzeba będzie jakieś wydajniejsze strzykawki założyć.
Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.
Ze mnie to żaden ścigany straszny ,więc to zagrożenie z mojej strony w klasie T to nikłe:) Doładowanie na aktualnym przełożeniu kółek to jakieś lekko półśmieszne jest, mam nadzieje na 0,6 – 0,8 bara na wiosne, bo to max jaki można z tego kompresora w tym silniku wycisnąć. Myślę że wtedy trzeba będzie jakieś wydajniejsze strzykawki założyć.
Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 napisał(a):Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.
SMT to drewno z epoki brązu Do sterowania progresją podtlenku się ewentualnie nadaje Będziesz chciał ładować 0.8 bar to przeskoczysz szybciutko na coś ciekawszego z normalnym logowaniem, bo strojenie auta na SMT jest po prostu męczące (znając Ciebie i wiedząc, z czego czerpiesz przyjemności – będziesz zapewne stroił auto osobiście). Szczególnie, że wtryskiwacze chcesz zmienić Jeszcze raz gratulacje stary!
To i ja się przyłączę do gratulacji zakupu i ogólnie projektu tak zacnej BG i wg mnie lakier NIE jest kontrowersyjny,jest po prostu piękny jak całe to autko pozdrawiam i życze owocnych prac nad strojeniem
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Aktualnei siedzi w garażu i czeka jak zima sobie pójdzie, ale przed zapadnięciem w sen zimowy troche na doładowaniu pojeździła tylko na dość niskim bo wynikającym z fabrycznego koła pasowego kompresora i wału korbowego.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Jestem zadowolony, mam już go 3 albo 4 rok. Działa bez zarzutu. Ale razem ze mną niby z tej samej partii kupował znajomy i po 1,5 roku zaczął narzekać, ale do tej pory na nim jeździ więc chyba źle nie jest.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
bardzo ciekawy projekt ;p coraz więcej kompresorów będzie a to chyba dobrze i ciekawie bedzie
moze przyjdzie czas na podział klas – bo będzie tyle tego
osobno turbo osobno kompesor ;D
moze przyjdzie czas na podział klas – bo będzie tyle tego
osobno turbo osobno kompesor ;D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):osobno turbo osobno kompesor ;D
No bez przesady, takich podziałów to chyba nie ma nigdzie
Doładowanie to doładowanie, nie ważne turbo, kompresor czy podtlenek.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
zalezy czy gaz jest pod cisnieniem czy nie no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujemy podtelnek azotu czy to ze jest pod cisnieniem i sie rozpreza schladzajac mieszanke:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nitro_(motoryzacja)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nitro_(motoryzacja)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Gib napisał(a):no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujem
Ja nie widziałem różnicy
piwo napisał(a):zalezy czy gaz jest pod cisnieniem czy nie no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujemy podtelnek azotu czy to ze jest pod cisnieniem i sie rozpreza schladzajac mieszanke:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nitro_(motoryzacja)
Warto przypomnieć, że sam podtlenek azotu się nie pali dopiero w połączeniu z tlenem i benzyną tworzy mieszankę wybuchową. Pozwala na wtryśnięcie znacznie większej dawki paliwa – w wyniku panującej temperatury w komorach spalania, popularny gaz rozweselający, rozpada się na azot i tlen. W tej samej ilości, powietrza i N2O, ten 2-gi ma ok 10-15% więcej tlenu – stąd tyle samo więcej paliwa można wtrysnąć. Schładzanie to efekt uboczny rozprężania się gazu
P.S. Jeżeli dyskusja dalej się rozwinie, to wydzielę wątek.
Dziś taką paczuszkę ze strzykawkami z RX8 420cc odebrałem, żeby nie szaleć mocniej z ciśnieniem na listwie i wydłużaniem czasu wtrysku.
Wg zagranicznych for miatowych powinny się sprawdzić jak ta lala w takim setupie. Na dniach testy.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Patryk,to Ty nie wiesz że o niektórych rzeczach lepiej kobietom nie mówić ? Nie wolisz jak jest po twojemu?
...no i to brutalne V10
...no i to brutalne V10
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości