Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez grzegorzjubymx6 » 7 lis 2012, 23:27

Ok dzisiaj przymierzałem ITB no i mam problem z podcisnieniem, bo zeby mi wszytsko ladnie spasowało to musze ITB podnieśc na wysokość około 5cm ponad głowice i nie wiem czy nie bedzie to za długa droga wtrysków do komory spalania. Wtedy wykorzystuje wtryski z BMW 340ccm.


To jest moje max jakie moge wycisnać z wysokościa, dalej będzie haczyła listwa od podciśnien



Jest jeszcze taka możliwosc zeby wykorzystac seryjna listwe z kl-ze i seryjna flansze od kl-ze wtedy wtryski beda blisko glowy ( seryjnie ) a ITB wtedy sie dospawa wyzej i zaspawa sie wejście na wtryski. Wtedy nawet przepustnice bedą około 3cm ponad głowica. Bo jak dojdą trąbki to znowu dziura w masce bedzie. Zreszta inaczej się nie da. Tutaj foo pogladowe jakby to wyglądało.




Widzę pomału się zabierasz za te ITB...
Lepiej się pośpiesz bo się rozmyśle :P
Ostatnio edytowano 7 lis 2012, 23:55 przez grzegorzjubymx6, łącznie edytowano 1 raz
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Fasola » 7 lis 2012, 23:50

Po co edytujecie te całe posty z tymi fotkami ??
Fasola
 

Postprzez grzegorzjubymx6 » 7 lis 2012, 23:56

Fasola napisał(a):Po co edytujecie te całe posty z tymi fotkami ??

prosz....e :)
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Fasola » 7 lis 2012, 23:58

Ja tylko przypomniałem, było o tym gorąco na forum
Koniec OT <nie powiem>
Fasola
 

Postprzez onyx » 8 lis 2012, 00:13

Ja jestem za tą drugą opcją. W sensie zaspawanie otworów po wtryskach na ITB – wtryski powinny zostać w seryjnym miejscu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Jacek176 » 8 lis 2012, 09:58

Capazo napisał(a):Firma Legra Kazimierczak. Tłoki chce zrobic w stylu Hayabusy, czyli duzo wyciec itd. A kompresje wg wiseco od mx-5.

Znasz kogoś kto używa takich dorabianych tłoków?
Jakoś sceptycznie podchodze do takich samoróbek :|
Kiedyś dorabiałem pierścienie... nie powiem do czego się nadawały...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez kamilspider » 8 lis 2012, 10:44

Fajne te tłoki :)
Od czego masz ITB?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Capazo » 8 lis 2012, 14:34

kamilspider napisał(a):Fajne te tłoki :)
Od czego masz ITB?


ITB jest z bmw m3 e92, niech mnie kots poprawi jakby co <diabełek> <glupek2>

Co do tłoków, kolo daje mi gwarancje na 10 tys obrotów, dodadkowe koszta to oko 120-140 szt. naniesienie powloki ceramicznej na gore tłoka, oraz powloki slizgowej na boki. Tłok bedzie około 10-15% cieższy niż fabryczno seria około 260g , po modach koło 300g waga jednego tłoka.Tłoki z BP waza około 315g. Ma ktos jakies pomysly?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez grzegorzjubymx6 » 8 lis 2012, 14:37

Nie ma Cie co poprawiać można jedynie dodać , że silnik to 4.0 V8 420KM <rotfl>
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez kamilspider » 8 lis 2012, 16:42

Będę chciał to usłyszeć na żywo :D <peace>
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez mlody1921 » 8 lis 2012, 18:28

Mi sie osobiście wydaję że opcja od Hayabusa byłaby lepsza ale to tylko moje gadanie :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez kamilspider » 8 lis 2012, 18:58

Ja bym wolał, żeby tłoki przy modach były lżejsze niż w serii. Nie mogą ich jakoś odchudzić?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez onyx » 9 lis 2012, 01:42

Widzę Mateusz, że jednak wziąłeś pod rozwagę to co Ci podrzuciłem ;)
Jakbym miał budżet i czas poszedłbym w tłoki z Hayabusy. W przeciwnym razie raczej skłaniał się ku tłokom z BP z pogłębionymi kieszonkami na zawory, by uniknąć kolizji zaworów z tłokiem. Tłoki robione w PL jakoś mnie nie przekonują...
Co do KL=busy to tak naprawdę nie wiadomo co z tego wyjdzie. Idąc za głosem rozsądku postawiłbym na Wossnera.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Szyna » 9 lis 2012, 21:35

Capazo chce zobaczyć zdjęcia z dzisiejszych prac hahaha
A wiec :D Mateusz dzisiaj z dużym zaangażowaniem przecinał kolektory żeby dopasować je do przepustnic, oczywiście do tego celu sobie przykucnął, niestety tak bym zafascynowany tym zabiegiem że nagle zrobiło mu się mokro w spodniach :| ?
Niestety nie zauważył tego na czym siada <lol>
Zdjęcie0210.jpg

A oto efekty
Zdjęcie0207.jpg

No i żeby nie było, przymierzaliśmy przepustnice do kolektorów ;)
Trzeba będzie zeszlifować trochę podstawę od oryginalnych kolektorów bo jest za duża różnica w średnicy.
Zdjęcie0213.jpg
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez konrad278 » 9 lis 2012, 21:45

Świrt!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez grzegorzjubymx6 » 9 lis 2012, 23:05

ale do zdjec mogliscie juz pozdejmowac te gumowe uszczelki :D
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Capazo » 10 lis 2012, 00:48

Jak sie okazuje mazda i honda maja duzo cech wspolnych:D

C.H w mazdzie kl 1,148
C.H w hondzie B20 1,181 Tłoki YCP kompresja w zaleznosci od głowci od 10 do 12,5 nawet. Cena 180 dolcow za 4 szt z pierscieniami heistinga. Szerokosc od 84.5 do 86

Pytanie jakiej wielkosci maja pin?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Fasola » 10 lis 2012, 10:51

Tak z innej beczki, będę miał zderzak przedni i tylny do twojej taczki, dodam że nieoryginalne, więcej nie pisze bo nie wiem w jakim są stanie :P
Fasola
 

Postprzez check. » 10 lis 2012, 15:26

Capazo napisał(a):Pytanie jakiej wielkosci maja pin?

B20Z/B ma pin 21mm.

Jaką długość ma korbowód z KL ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Capazo » 10 lis 2012, 17:31

check. napisał(a):
Capazo napisał(a):Pytanie jakiej wielkosci maja pin?

B20Z/B ma pin 21mm.

Jaką długość ma korbowód z KL ?


Korbowod ma długosc 137,15mm od srodka pinu do srodka walu.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy