Ok dzisiaj przymierzałem ITB no i mam problem z podcisnieniem, bo zeby mi wszytsko ladnie spasowało to musze ITB podnieśc na wysokość około 5cm ponad głowice i nie wiem czy nie bedzie to za długa droga wtrysków do komory spalania. Wtedy wykorzystuje wtryski z BMW 340ccm.
To jest moje max jakie moge wycisnać z wysokościa, dalej będzie haczyła listwa od podciśnien
Jest jeszcze taka możliwosc zeby wykorzystac seryjna listwe z kl-ze i seryjna flansze od kl-ze wtedy wtryski beda blisko glowy ( seryjnie ) a ITB wtedy sie dospawa wyzej i zaspawa sie wejście na wtryski. Wtedy nawet przepustnice bedą około 3cm ponad głowica. Bo jak dojdą trąbki to znowu dziura w masce bedzie. Zreszta inaczej się nie da. Tutaj foo pogladowe jakby to wyglądało.
Widzę pomału się zabierasz za te ITB...
Lepiej się pośpiesz bo się rozmyśle