Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Rafał_ » 9 gru 2012, 22:46

Żartowałem :) Leci do mnie inny diwajs zza wielkiej wody :D End OT.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 9 gru 2012, 23:40

Szyna napisał(a):Zobacz jaki fajny zestawik http://www.ebay.com/itm/93-97-MAZDA-MX- ... c8&vxp=mtr <lol>


Turbo-Burbo moze miec kazdy...
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 9 gru 2012, 23:48

kto będzie sprite a kto pragnienie?? :D

jak Capazo do tych 6 kominów wody naleci to będzie miał silnik parowy albo kocioł gargamela i będzie liczył sprawność kotła z obiegu Rankine`a <rotfl>


Ale robota wre z tego co wiem, garaż się buduje, nic tylko czekać na efekty <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez onyx » 9 gru 2012, 23:54

Szyna napisał(a):Po co się będziesz bawił w jakieś ITB :P Zobacz jaki fajny zestawik http://www.ebay.com/itm/93-97-MAZDA-MX- ... c8&vxp=mtr <lol>


chineese blink blink – tak bym określił ten zestaw, czyli ładnie wygląda i nic potem nie pasuje <lol>

Capazo napisał(a):
Szyna napisał(a):Zobacz jaki fajny zestawik http://www.ebay.com/itm/93-97-MAZDA-MX- ... c8&vxp=mtr <lol>


Turbo-Burbo moze miec kazdy...[/quote

Ale działające i nie psujące się, już nie każdy ;) W tym projekcie turbo to pomyłka.

MariuS napisał(a):kocioł gargamela


hahaha hahaha hahaha upadłem i nie mogę wstać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 10 gru 2012, 00:12

MariuS napisał(a):sprawność kotła z obiegu Rankine`a <rotfl>


Pozostane przy obiegu Carnota, jakos bardziej mi jest blizszy. Sklep do kupy subaru, pokaze ci kociol gargamela <czarodziej>

Jeszcze bedziesz swoim wnukom opowiadal, jak namawiales wujka Capazo na Łyyytytytytyy Łyytttyytt <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Capazo » 18 gru 2012, 19:55

Dzisiaj wytargałem przedniego staba w k8 ma grubosc 22mm. Na dniach wyrzuce tylniego sadze ze ma okolo 18mm. Oddaje je do powiekszenia i plan jest na 30mm przod i tyl 28mm. Samochod na torze prowadzil sie w miare, przod wyjezdzal wiadomo FWD, ciut twardszy stab z tylu powinien troche zniwelowac to. Co o tym sadzicie??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 18 gru 2012, 20:08

napisz coś może o zmianie planów co do motorowni mistrzu :D No chyba że jeszcze jednak znów się zmieni. Bo wiesz, sezon niby daleko ale coraz bliżej :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 18 gru 2012, 20:10

MariuS napisał(a): No chyba że jeszcze jednak znów się zmieni. Bo wiesz, sezon niby daleko ale coraz bliżej :P


Nie ma co pisac, sa wazniejsze rzeczy niz kupa zlomu podparta drewnianymi kołkami.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 18 gru 2012, 21:21

Grubszy stab z tyłu, zmniejszy bardzo wyjeżdżanie przodem w zakrętach – sprawdzone w almerze i w mx-6 :)

almera: 25mm przód – 19mm tył (regulowany)
mx-6: 23mm przód – 16mm tył
Ostatnio edytowano 18 gru 2012, 21:32 przez onyx, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 18 gru 2012, 21:23

onyx napisał(a):Grubszy stab z tyłu


Grubszy w stosunku do grubosci przedniego?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 18 gru 2012, 21:37

Wyedytowałem posta wyżej, bo byłem pewny że zapytasz :P Masz tam, aktualny spec po zmianach. W almerze dodatkowo można regulować stopień spięcia – wsuwasz lub wysuwasz stab w mocowaniach (zmieniasz ich pozycje).


Obrazek


Tylny nie może być grubszy od przedniego, zaburzysz równowagę do której się dąży ;)
Chyba, że chcesz zwiększyć wyjeżdżanie tyłem ;) Wszystko zależy czy auto jest nadsterowne czy podsterowne w serii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez kamilspider » 18 gru 2012, 22:20

Z moich odczuć wynika, że jak z tyłu będzie ZA gruby stab to może tył wyjeżdżać, więc tak jak onyx pisze, że trzeba pamiętać, żeby nie zaburzyć równowagi, ale każdy robi auto pod siebie.
Fajne rozwiązanie w almerze masz, widziałem coś w podobie tylko, że było kilka dziurek na stabie do przykręcenia łącznika staba.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez onyx » 18 gru 2012, 22:31

To działa dokładnie na tej samej zasadzie ;) Zwykle ustawia się to raz, ale dzięki temu można ustawić go pod własne preferencje – żeby dobrze działał z przednim bez względu na to czy ewentualnie go będziemy potem zmieniać. wystarcz wtedy znowu przestawić tył i minimalizują się koszta :P
W serii u mnie nie było żadnego staba tylnego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 18 gru 2012, 22:37

Dobra to robie 27mm przod i tyl 22. Do tego utwardzenie amorow
i twardsze sprezyny.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez bieski » 18 gru 2012, 22:52

Capazo jeszcze taką kiere z Peugeota zapodaj:



Nikt ci na torze nie podskoczy :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Rafał_ » 19 gru 2012, 00:03

KF-ZE + ITB <faja> ?? I latasz w klasie do 2.0l :) 170KM + ITB zrobi robotę :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 19 gru 2012, 00:19

jarek.ZE napisał(a):KF-ZE + ITB <faja> ?? I latasz w klasie do 2.0l :) 170KM + ITB zrobi robotę :D


Bardziej czaje sie na ITR CTR ale to daleka przyszlosc. Narazie dobije do konca to co mam, bo szkoda mi poprostu tej budy. Zbiore doswiadczenie. Moj glowny cel w budzie BG. Co nie oznacza ze nie wystartuje w klasie turbo <diabełek> <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez tekkenfan » 19 gru 2012, 00:22

tylko trzeba jeszcze znaleźć te KF-ZE i modlić się że będzie się legitymowało seryjną mocą na starcie, a wszyscy wiemy jak ZE trzymają moc :P

http://otomoto.pl/nissan-sunny-gti-kjs- ... 03640.html
nie wiem jak u obecnego właściciela ale za czasów poprzedniego wszystko było cacy z tym autem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Capazo » 19 gru 2012, 00:27

tekkenfan napisał(a):tylko trzeba jeszcze znaleźć te KF-ZE i modlić się że będzie się legitymowało seryjną mocą na starcie, a wszyscy wiemy jak ZE trzymają moc :P


Takich farfocli juz nie szukam. Wlozylem duzo wiecej pracy czasu, nie tylko swojego i pieniedzy w to zeby bg tak jezdzila i skrecala. Nie mam juz czasu na tak dlugie grzebanie. Jedynie male poprawki. Szukam bazy juz prawie gotowej. Po 2 GTi jest starsznie nerwowe. PO 3 sklaniam sie bardziej cos w stylu s2k, ctr, itr, mx-5, lotus elise.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Rafał_ » 19 gru 2012, 00:36

Capazo napisał(a):Co nie oznacza ze nie wystartuje w klasie turbo <diabełek> <diabełek>

Chodziło mi o "zakręty" – chciałeś startować w klasie do 2l.

To co będzie napędzać wdowę?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy